Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ns pelimiehet ovat niin surkeita sängyssä?

Vierailija
25.06.2025 |

Ja kyllä, puhun omasta kokemuksesta. Ei kannata vaivautua kokeilemaan. 

Kommentit (224)

Vierailija
161/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

103. En kyllä osaa itsekkään kunnioittaa itseäni noiden aikojen takia.  Sairaushan tuo oli. Seksiriippuvuus. Siitä on ihan diagnoosi ja psykiatrian lähete.  Oli muuten just noita aikoja kun alko tajuta et eihän tässä ole mitään järkeä.. käytät lähestulkoon kaiken vapaa-ajan seuran etsimiseen tai panemiseen. Vaikka et oikeastaan nauti seksistä hirveästi. Lisänä tunnet huonoa omaatuntoa siitä että puhut paskaa naisille saadaksesi seksiä.

Voi juma mikä nössö 😅. Huono omatunto siitä että puhuu naisille paskaa 😅😅😅😅

Huono omatunto siitä että on aiheuttanut aika paljon pahaa puhumalla naisille paskaa.

Avioeroja, saanut raitistuneen alkoholistin dokaamaan uudelleen kun piti väkisin päästä nussimaan sen vaimoa ym mukavaa&

No ehkä sulla on vähän erilainen ajatus omasta vastuusta. Tälläi jälkikäteen niin onhan toi nyt ollut ihan älytöntä p......a

Tuo mies kuka alko dokaa, joi itsensä hengiltä.  En tiedä olisiko koskaan aloittanut uudelleen vai ei ilman mun pakkomiellettä?

Ja kyllä toi nainen teki virheen kun antoi mulle. Mutta se että mä en edes pitänyt häntä viehättävä. Vaan ainoa motiivi iskeä häntä olis just se että hän vaikutti uskolliselta, eli haastetta riitti.

6kk kesti ennenkuin tapahtui.

Vierailija
162/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tutkittu, ovatko PC-, PS- vai Xbox-pelimiehet parhaita sängyssä?

Ei voi olla mikään näistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kohdannu limaisia playereita. Kokeile semmosii "tavismiehiä" jotka pyörittää useita naisia. Niitä kiinnostaa se nautintokin.

Vierailija
164/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö pelkkänä pelinappulana? Pahoitteluni!

Vierailija
165/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

103. En kyllä osaa itsekkään kunnioittaa itseäni noiden aikojen takia.  Sairaushan tuo oli. Seksiriippuvuus. Siitä on ihan diagnoosi ja psykiatrian lähete.  Oli muuten just noita aikoja kun alko tajuta et eihän tässä ole mitään järkeä.. käytät lähestulkoon kaiken vapaa-ajan seuran etsimiseen tai panemiseen. Vaikka et oikeastaan nauti seksistä hirveästi. Lisänä tunnet huonoa omaatuntoa siitä että puhut paskaa naisille saadaksesi seksiä.

Voi juma mikä nössö 😅. Huono omatunto siitä että puhuu naisille paskaa 😅😅😅😅

Huomaa että toinen teistä on käsitellyt asioitaan, eikä se ole jälkimmäinen. Monilla on häpeä näistä todellisuudessa. 

Vierailija
166/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shakinpelaajat pitävät naisia/miehiä pelkkinä pelinappuloina.

Vierailija
167/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en esimerkiksi tykkää siitä, että nuollaan. Se on jotenkin plääh! Muutamakin pelimies on ihan väkisin halunnut nuolla. Sen minuutin kestän just ja just. 

Pelimiehillä on omavaltaiset tavat. 

Sama. Sitten mies jankuttaa, että ei häntä tarvitse ujostella ja että miksen salli itselleni nautintoa. No hitto, kun en tykkää!

Onko klitoriksellasi oma tahto vai hermotus poikki sen ja aivojen välillä? Kyllähän sen pitäisi olla naisen nautinnon keskus.

Vierailija
168/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun hyväksikäyttäjät kerrotte kuinka inhottavia miehiä todella on ja paljon. Ja kuinka osa (siis moni) mies heitä sitten ihailee. 

Vierailija
169/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiriippuvainen ei tarvitse ketään eikä nauti edes itse. Luultavasti heti jättäisin tuollaisen miehen. 

Vierailija
170/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun hyväksikäyttäjät kerrotte kuinka inhottavia miehiä todella on ja paljon. Ja kuinka osa (siis moni) mies heitä sitten ihailee. 

Oman kokemuksen mukaan, nykyään varsinkin Somen yleistymisen takia näitä on todella paljon. Helppous houkuttaa.

Ja kyllä monella on syy nimenomaan tuo ihailu. Itse en enää oikein ymmärrä miksi esim mua ihailtiin. Vähän sama kun ihailisi netti petoksia tekevää ihmistä.

Vierailija
171/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat panot ovat olleet pelimiesten kanssa. Tunnevammaisia kun ovat, niin antavat kaikkensa sängyssä. Kun muuta annettavaa ei oikein ole. 

Nauttivat siitä, että saavat toisen ihastumaan. 

Vierailija
172/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiriippuvainen ei tarvitse ketään eikä nauti edes itse. Luultavasti heti jättäisin tuollaisen miehen. 

Seksiriippuvuus on sairaus ihan missä muutkin. Se voidaan parantaa 

Vierailija
173/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin kokemus pelimiehestä on se, että se sormetti pienen hetken, että tein jonkun yhden pienen vinkaisun. Ja hän totesi siitä vinkaisusta että "taisit tulla" (en todellakaan). Ja siinä oli se hänen panostuksensa minun tulemiseen ja ilmeisesti hän luuli että naisen jokainen pieni vinkaisu meinaa, että nainen tulee. Ja hän ei suostunut käyttämään muhun mtn vibraattoria kun kerran pyysin, koska hän ei kuulemma tarvitse sellaista 🙈

Vierailija
174/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat panot ovat olleet pelimiesten kanssa. Tunnevammaisia kun ovat, niin antavat kaikkensa sängyssä. Kun muuta annettavaa ei oikein ole. 

Se nautinto tulee siitä että saa sut sänkyyn. Sen jälkeen on ihan yks ja sama mitä ajattelet. Ainakin mun tapauksessa. Lähinnä toivoin ettei ihastu ja soittele perään

Vierailija
175/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleinen repliikki baarissa on, ehkä meidän ei pitäisi mennä sänkyyn. Ja sitten kun katsotaan ja ollaan menossa pois. Mutta hän haluaa sitten kuitenkin. Tuo ehkä meidän ei pitäisi mennä sänkyyn on vain iskurepliikki. Ystävällisesti sanottu, että et saa muuta kuin seksiä ja saatat ihastua. 

Vierailija
176/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nautinto tulee siitä että saa sut sänkyyn. Sen jälkeen on ihan yks ja sama mitä ajattelet. Ainakin mun tapauksessa. Lähinnä toivoin ettei ihastu ja soittele perään

Se juurikin. Nainen antaa enemmän sängyssä ihastuneena. Sen yhden yön pitää olla ihana, romanttinen, jännittävä, siinä pitää saada kaikki. 

Ehkä nuorempana olisin soitellut perään. Vanhemmat naiset ei. 

Vierailija
177/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Siitä että suurin osa naisista tykkää tästä ja vaatii. Jos ei tykkää niin todennäköisesti on ollut huono partneri ja saanut trauman päälle. Ex ei suostunut alkuun. Suhteen lopussa joka seksikerta sisälsi nuolemista

Ei suostunut mutta lopulta sait hänet painostettua? Ei kuulosta mukavalle. 

Vierailija
178/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en esimerkiksi tykkää siitä, että nuollaan. Se on jotenkin plääh! Muutamakin pelimies on ihan väkisin halunnut nuolla. Sen minuutin kestän just ja just. 

Pelimiehillä on omavaltaiset tavat. 

Sama. Sitten mies jankuttaa, että ei häntä tarvitse ujostella ja että miksen salli itselleni nautintoa. No hitto, kun en tykkää!

Onko klitoriksellasi oma tahto vai hermotus poikki sen ja aivojen välillä? Kyllähän sen pitäisi olla naisen nautinnon keskus.

Klitorisorgasmeja osaan tuottaa itselleni ihan ilman miehen apua, kiitos. 

Vierailija
179/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleinen repliikki baarissa on, ehkä meidän ei pitäisi mennä sänkyyn. Ja sitten kun katsotaan ja ollaan menossa pois. Mutta hän haluaa sitten kuitenkin. Tuo ehkä meidän ei pitäisi mennä sänkyyn on vain iskurepliikki. Ystävällisesti sanottu, että et saa muuta kuin seksiä ja saatat ihastua. 

Nää saa aina hymyn aikaan. Jokainen nainen on yksilö siellä baarissakin. Isku repliikit ei toimi melkein ikinä jos et ole todella komea.  Joku 30v mamma on kuullut ne kaikki kymmenen kertaa.

Vierailija
180/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ehkä kolme oikein kunnon pelimiestä. Kaikki ovat olleet ihastuneita omalla tavallaan. Jostain syystä. Yksi tuli seuraavana päivänä etsimään minua. Yksi olisi halunnut lähteä äkkilähdöllä etelään. Töiden vuoksi en pystynyt. Yksi halusi, että lyön sitä. 

Seksillä on vaikea enää koukuttaa. Ja osaan tunnistaa pelimiehet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan