Miksi ns pelimiehet ovat niin surkeita sängyssä?
Ja kyllä, puhun omasta kokemuksesta. Ei kannata vaivautua kokeilemaan.
Kommentit (224)
Oli jotain tunnettua vanhaa aatelissukua. Hämmästyi, kun niukin naukin tiesin historiankirjoista heidän nimensä. Medicit tai joku tuommoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut ehkä kolme oikein kunnon pelimiestä. Kaikki ovat olleet ihastuneita omalla tavallaan. Jostain syystä. Yksi tuli seuraavana päivänä etsimään minua. Yksi olisi halunnut lähteä äkkilähdöllä etelään. Töiden vuoksi en pystynyt. Yksi halusi, että lyön sitä.
Seksillä on vaikea enää koukuttaa. Ja osaan tunnistaa pelimiehet.No selvästi et. Jos luulet että ne on ihastunut.
Kyllä se on ihastusta, jos tulee etsimään toista, pimpottaa ovikelloa. Hän häipyi yöllä sanomatta mitään. Oli kahden **oran kanssa treffit hotellissa sovittu sinä yönä.
Miksi pelimies maksaisi seksistä?<
Tarkemmin ajateltuna sillä oli jokin mt-ongelma. Mania tai epävakaa ehkäpä? Jotain huumettakin se oli ottanut, ja noi fetissit. Ehkä se oli vain sekaisin.
Onks täällä jotkut hullujen kilpa-ajot? Niin on sekavia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
190cm aatelissukua. Ei tarvi kun kävellä mihin vaan Helsingin baariin tai ladata Tinder. Ei paljon tarvi huorissa käydä.
Mä luulen, että se oli tunnettu ihminen Italiassa. Ehkä jonkinlainen playboy jetset-piireissä. (Nyt kun mietin, niin varmaan tunsi noita eurooppalaisia kuninkaallisiakin). Hänellä oli myös fetissejä, ilmeisen rankkojakin. Nuoli jalkani puhtaaksi. (Vaikka varoitin, että olen kokopäivän juossut töissä, ja suihkussa kävin aamulla).
Nuo fetissit olivat vain leikkiä, kun hän oli pettynyt naisiin. Maalaili meille jo yhteistä tulevaisuutta. Voisin opiskella italiaa ja voisimme asua heidän sukulinnassaan, jos haluaisin. En yhtään epäillyt, etteikö ollut tosissaan.
Ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Onks täällä jotkut hullujen kilpa-ajot? Niin on sekavia juttuja.
Tarinatuokio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut ehkä kolme oikein kunnon pelimiestä. Kaikki ovat olleet ihastuneita omalla tavallaan. Jostain syystä. Yksi tuli seuraavana päivänä etsimään minua. Yksi olisi halunnut lähteä äkkilähdöllä etelään. Töiden vuoksi en pystynyt. Yksi halusi, että lyön sitä.
Seksillä on vaikea enää koukuttaa. Ja osaan tunnistaa pelimiehet.No selvästi et. Jos luulet että ne on ihastunut.
Kyllä se on ihastusta, jos tulee etsimään toista, pimpottaa ovikelloa. Hän häipyi yöllä sanomatta mitään. Oli kahden **oran kanssa treffit hotellissa sovittu sinä yönä.
Ja sinä olet tuollaisen kanssa tekemisissä? Hyi helvetti.
No
On kyllä hieman tuuheeta paskaa. Ajatteletko että joku uskoisi sanaakaan.
Ne turvamiehet ei varmaan sais jotka huoneesta paria horoa veks. Tai hotellin respa. Aika jännä maksaa turvamiehistä ja lähtee panee toiselle puolen Helsinkiä.
Muutenkin 190cm Italian gigolo.. miljonääri suvusta... Tottakai tottakai.
Oon kohdannut elämäni aikana kaksi pelimiestä.
Kyykytin molempia :D
Niitä ei kiinnosta muu kuin oma tyydytys.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus on vain kaataa mahdollisimman useita. Ei heitä muiden nautinto kiinnosta kuten ei sinuakaan. Suurin osa naisista on lahnoja.
Eli olet niin huono sängyssä? Po rno passivoittanut? Ennen oli miehen kunnia, että on hyvä. Vaikka ei näkiskään naista toista kertaa.
Yöks. Tää koko keskustelu on ihan karsean kuuloista omaan korvaani.
Itse olen ollut sängyssä vain aviomieheni kanssa, eli viimeiset 23 vuotta mua on rakastellut vain oma mies, joka soittelee mua kuin tuttua kitaraa, välillä kovemmin ja välillä hellemmin. Taivaallista, kun toinen tietää tismalleen mistä pidän eikä tule ikinä pettymyksiä.
Miksi näille pelimiehille pitää ylipäätään antaa..? Eikö seksi ole kuitenkin hyvin intiimi kokemus, jonka jakaa mielellään vain jonkun sellaisen ihmisen kanssa jolle on aidosti tärkeä?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut sängyssä vain aviomieheni kanssa, eli viimeiset 23 vuotta mua on rakastellut vain oma mies, joka soittelee mua kuin tuttua kitaraa, välillä kovemmin ja välillä hellemmin. Taivaallista, kun toinen tietää tismalleen mistä pidän eikä tule ikinä pettymyksiä.
Miksi näille pelimiehille pitää ylipäätään antaa..? Eikö seksi ole kuitenkin hyvin intiimi kokemus, jonka jakaa mielellään vain jonkun sellaisen ihmisen kanssa jolle on aidosti tärkeä?
Suurin osa naisista harrastaa seksiä. Pelimies etsii konstin saada sut harrastamaan seksiä hänen kanssaan
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että pelimies esittäytyy moi mä olen pelimies. Ei se vetää sitä roolia mitä sä haluat. Sit se katoaa kun temput on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on surkea seksissä?
Oikeasti siinä on kaksi ihmistä joiden kemiat kohtaa tai eh kohtaa. Jos ne kohtaa niin seksi on taivaallista, jos ei niin ei se ole hyvää kummallekaan.
Joten jos pelimiehet olivat mielestäsi huonoja sängyssä, se tarkoittaa, että sinäkin olit huono heidän mielestään. Ei vaan toiminut!
Naisen kannalta se, ettei mies huolehdi naisen orgasmista. Suurimmalle osalle naisista orgasmi = klitorisorgasmi, joko suulla, sormilla tai yhdynnän aikana. Se vaatii mieheltä enemmän aikaa ja vaivaa kuin pelkkä "penis sisään ja ulos".
Miehet sais varmaan enemmän pesää, jos se antais jotain naisellekin.
Ja ehkä erojakin olis vähemmän kun rakastelu sujuis.
Mitä rakastelua joku he
Montaks eroo sulla on alla. 2,3,4,.....
Vierailija kirjoitti:
Monien mielestä on mukava kokeilla nuorena kaikenlaista. Saman miehen kanssa ehtii silti olemaan vaikka 40 vuotta sängyssä sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Munkin kokemus pelimiehestä on se, että se sormetti pienen hetken, että tein jonkun yhden pienen vinkaisun. Ja hän totesi siitä vinkaisusta että "taisit tulla" (en todellakaan). Ja siinä oli se hänen panostuksensa minun tulemiseen ja ilmeisesti hän luuli että naisen jokainen pieni vinkaisu meinaa, että nainen tulee. Ja hän ei suostunut käyttämään muhun mtn vibraattoria kun kerran pyysin, koska hän ei kuulemma tarvitse sellaista 🙈
Miksi et runkkaile itse? Liian työlästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun hyväksikäyttäjät kerrotte kuinka inhottavia miehiä todella on ja paljon. Ja kuinka osa (siis moni) mies heitä sitten ihailee.
Oman kokemuksen mukaan, nykyään varsinkin Somen yleistymisen takia näitä on todella paljon. Helppous houkuttaa.
Ja kyllä monella on syy nimenomaan tuo ihailu. Itse en enää oikein ymmärrä miksi esim mua ihailtiin. Vähän sama kun ihailisi netti petoksia tekevää ihmistä.
Suurimmalle osalle miehistä ei todellakaan ole helppoa saada netin kautta panoseuraa. Eikä muualtakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun hyväksikäyttäjät kerrotte kuinka inhottavia miehiä todella on ja paljon. Ja kuinka osa (siis moni) mies heitä sitten ihailee.
Oman kokemuksen mukaan, nykyään varsinkin Somen yleistymisen takia näitä on todella paljon. Helppous houkuttaa.
Ja kyllä monella on syy nimenomaan tuo ihailu. Itse en enää oikein ymmärrä miksi esim mua ihailtiin. Vähän sama kun ihailisi netti petoksia tekevää ihmistä.
Suurimmalle osalle miehistä ei todellakaan ole helppoa saada netin kautta panoseuraa. Eikä muualtakaan.
Suurin osa miehistä on ihan uskomattomia puusilmiä. Hyvin alkanut keskustelu. Hmm no nyt on hyvä hetki laittaa kullin kuva..
Hienosti alkanut keskustelu. 3pv höpötelty.
Millon sitä pillua olis tulossa?
Hyvin alkanut keskustelu. 30min myöhemmin, laita osoite niin saat kovaa.
Kiinnostava mies.. Kerro itsestäsi jotain. Olen Sami.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä on ihan uskomattomia puusilmiä. Hyvin alkanut keskustelu. Hmm no nyt on hyvä hetki laittaa kullin kuva..
Hienosti alkanut keskustelu. 3pv höpötelty.
Millon sitä
Näitä riittää. Omat suosikit on niitä Uniikki lumihiutale viestejä. Mitä nää ääliöt vetää copy pastella joka toiselle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet tuollaisen kanssa tek
Nii-i. Istuin baaritiskillä ja se hyökkäsi siihen yhtäkkiä. Alkoi suutelemaan. Veti kädestä vessaan. Sitten vaati lähteä pois. Sanoin, että mennään minun luo tai en tule mukaan. Asuin soluasunnossa. Pidimme kivaa minun 80 cm leveässä sängyssäni. Jätti 45 kokoiset käärmeennahkabuutsit oveni taakse. Kämppis näki ne yöllä.
Voi olla, että kuvittelen koko jutun.
Mä luulen, että se oli tunnettu ihminen Italiassa. Ehkä jonkinlainen playboy jetset-piireissä. (Nyt kun mietin, niin varmaan tunsi noita eurooppalaisia kuninkaallisiakin). Hänellä oli myös fetissejä, ilmeisen rankkojakin. Nuoli jalkani puhtaaksi. (Vaikka varoitin, että olen kokopäivän juossut töissä, ja suihkussa kävin aamulla).
Nuo fetissit olivat vain leikkiä, kun hän oli pettynyt naisiin. Maalaili meille jo yhteistä tulevaisuutta. Voisin opiskella italiaa ja voisimme asua heidän sukulinnassaan, jos haluaisin. En yhtään epäillyt, etteikö ollut tosissaan.