Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jennillä, 36, ei ole koskaan ollut parisuhdetta tai aktiivista seksielämää Tinder turhauttaa SUHTEET8:00

Vierailija
17.03.2024 |

Jennillä, 36, ei ole koskaan ollut parisuhdetta tai aktiivista seksielämää Tinder turhauttaa

SUHTEET8:00 Iltalehti /Hyvä olo

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tää virkistävää vaihtelua median ylistämiin +100 bodycountin jännänaisiin.

Vierailija
2/13 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olin nuori aikuinen siihen aikaan, kun ei käytetty mitään someja tai deittisovelluksia. Mentiin ihmisten ilmoille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostin tämän jutun koska rohkeaa avautua aiheesta. Ja koska ymmärrän hyvin mistä tässä jutussa puhutaan

Vierailija
4/13 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saatan tuntea tämän henkilön. Jos on kyse samasta ihmisestä, niin en ihmettele miksi. Hyvin erikoinen ja ahdistava persoona. Olin hänen kaverinsa ja hän kehitti omistushaluisen pakkomielteen minua kohtaan, joka jossain vaiheessa muuttui hänen osalta romanttisiksi tunteiksi. Hän yritti kiristää minua ja vaikka mitä ihmeellistä, kun en vastannut hänen tunteisiinsa.

Vierailija
5/13 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on se ainut elämä, lol! kannattaa alkaa harrastamaan ja laittaa inderit roskikseen.

Vierailija
6/13 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi seksin vähäisestä tai suuresta määrästä tehdään numero.

Vierailija
7/13 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saatan tuntea tämän henkilön. Jos on kyse samasta ihmisestä, niin en ihmettele miksi. Hyvin erikoinen ja ahdistava persoona. Olin hänen kaverinsa ja hän kehitti omistushaluisen pakkomielteen minua kohtaan, joka jossain vaiheessa muuttui hänen osalta romanttisiksi tunteiksi. Hän yritti kiristää minua ja vaikka mitä ihmeellistä, kun en vastannut hänen tunteisiinsa.

Niin siis tarkoitin, että en ihmettele miksi hän on ikisinkku. Toivon hänelle kuitenkin kaikkea hyvää. 

Vierailija
8/13 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksielämän luominen on myös omalla vastuulla. Ei kukaan tule kotoa hakemaan.

Vierailija
9/13 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on maailman nirsoimmat naiset ja siksi jennillä ei ole ollut suhteita. Naiselle ei kelpaa tavis mies vaan komein top 10 mies ja siksi naiset ovat kymmeniä vuosia sinkkuja ja elävät neitsyeenä.

Vierailija
10/13 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se näkyi käytännössä? Yksipuolisesti ihastuneita naisia on varmaan aika paljon että välttämättä ei oo sama

Vierailija
11/13 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on maailman nirsoimmat naiset ja siksi jennillä ei ole ollut suhteita. Naiselle ei kelpaa tavis mies vaan komein top 10 mies ja siksi naiset ovat kymmeniä vuosia sinkkuja ja elävät neitsyeenä.

Jaa. Oon kuullut ihan miehen suusta, että suomalaiset naiset saisivat olla vähän vaikeampia kuin nykyään. 

Vierailija
12/13 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiskilttis?

Vierailija
13/13 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tässä jutussa aihetta yritetään vähän avata että kun ei ole tunteita ei sytytä