Selvittäkää tämä mysteeri: Kuinka voin olla raskaana rv 9, kun mulla on ollut viimeksi seksiä tammikuun alussa?
Lääkärin mielestä asia on näin. Yritin väittää, että rv 9 on MAHDOTONTA, mutta ei mennyt lääkärisedälle kaaliin.
Selittäkää te mulle.
Kommentit (26)
Ja sitä ennen täysin säännölliset koko elämäni, paitsi silloin, kun aloin odottamaan esikoistani.
ap
Saa nähdä milloin tämä haluaa maailmaan tulla. toivottavasti pian.
Vierailija:
Tiedän tapauksen, jossa äitiä ei uskottu ja lapsi syntyi yli NELJÄ viikkoa yliaikaisena (rv 45). Vauvalta oli iho jo kuoriutunut irti...
Katsoiko ultralla vai laskiko jostain?
Mulla esikoisella selkee diagnoosi ja oli ihan ittensä kokoinen kun jouduttiin käynnistämään aiemmin... Kakkosen kohdalla taas seurantaan pienikokoisuuden vuoksi ja idiootti toisen ultran tekijä koitti väkisin siirtää laskettua aikaa, tai itse asiassa siirsikin 3 vkoa eteenpäin!!
Pidä pintasi ja käy vaikka yksityisellä jos tarviit oikeita dokumentteja.
Ja viimeksi olen ollut yhdynnässä ennen loppiaista. Jos hedelmöitys tapahtui silloin, viikkoja pitäisi olla väh. 14!!! Sen jälkeen ei ole seksiä ollut.
Vikat menkat oli viisi viikkoa sitten, olisi siis pitänyt alkaa tasan viikko sitten.
Tiedän, että menkat saattaa tulla, vaikka on raskaana. Mutta ihmetyttää, miksi viikkoja on niin vähän, kun hedelmöitys on voinut tapahtua ihan vuoden alussa.
ap
Aika erikoista.
Asiasta viidenteen, miten vauvan iho voi olla kuoriutunut pois?
Se rv 45 tapahtui 18 vuotta sitten. Lääkärit ei uskoneet kun äiti sanoi että hedelmöitys mahdollinen vain tiettynä päivänä, väittivät sen tapahtuneen kuukautta myöhemmin.
- seksiä tietämättäsi, siis unessa, sammuneena, psykoosissa tms.
- jotain keskenmenon tyypistä ja alkion kehitys päättynyt viikon 9. tietämillä.
tai sitten vaan pikkuinen, joka ei mene käyrien mukaan. Onnittelut raskaudesta!
Syke löytyi ja kaikki oli muutenkin kuulemma ok.
Lääkäri piti mua ilmeisesti aivan sekopäänä. Ei tuntunut uskovan mua ollenkaan.
Ihmetyttää. Sillä sikiöllä on pakko olla jotain todella pahasti vialla. Tai sitten mä olen oikeasti sekopää, tai se lääkäri on seko.
ap
kannattanee käydä uudelleen ultrassa varmistamassa onko kyseessä mittausvirhe vai onko sikiössä vikaa.
Ja ehkä kannattaa myös miettiä, onko ollut mahdollista että sua olis hyväksikäytetty sun nukkuessasi, kuten joku ehdotti...?
Vierailija:
Ja ehkä kannattaa myös miettiä, onko ollut mahdollista että sua olis hyväksikäytetty sun nukkuessasi, kuten joku ehdotti...?
Varasin jo huomenna yksityiseltä ajan ultraan, sillä jäi nimittäin niin kauheesti vaivaamaan tää homma.
Kiitos neuvoista :-)
ap
Ei ole kukaan päässyt huomaamattani isäksi.
Todellakin tiedän, että tuo tammikuu on oikeastaan ainoa mahdollinen hedelmöityshetki. Erosimme tuolloin miesystäväni kanssa.
ap
Lääkäri sanoi, että viikkoja on 9. Kerroin sitten, kuinka se on oikeasti MAHDOTONTA.
Menkkojen mukaan viikkoja oli 5+1, mutta kun ainoa mahdollinen hedelmöitysaika olisi silloin tammikuun alussa.
Lääkäri piti mua ihan pimeänä. Sikiöllä on kuulemma kaikki ihan hyvin.
Mutta eihän kaikki voi olla hyvin!
Mihin mä enää voin ottaa yhteyttä?
ap
Vierailija:
Ihmettelikö?
Sanoi, että menkat voi tulla vaikka onkin raskaana (ihan kuin mä en tietäisi!).
Se vaan hymyili vinosti ja naureskeli pyhästä hengestä, niin kuin joku täälläkin jo eilen...
Mua ei kyllä naurata yhtään.
ap
Tiedän tapauksen, jossa äitiä ei uskottu ja lapsi syntyi yli NELJÄ viikkoa yliaikaisena (rv 45). Vauvalta oli iho jo kuoriutunut irti...