Isä on tekemässä perättömän rikosilmoituksen lapsestamme. Mitä tästä seuraa?
Auttakaa!!! Isä ilmoitti että tekee poliisille ilmoituksen uuden naisensa kanssa jos teini ei palauta varastamiaan tavaroita takaisin. Teini on muka varastanut isällä käydessään tämän naisen tavaroita. Ei ole kyse mistään arvokkaasta. Tämä ky. nainen ei asu edes siinä asunnossa. Voin 100% varmuudella sanoa että lapsi ei ole vienyt sieltä yhtikäs mitään!
Meillä on takana hyvin riitaisa ero. Olen joutunut tapella elatuksesta ja ihan kaikesta. Lasta on kohdeltu todella väärin isän ja tämän naisen puolelta. Että tämä syytös, varkaaksi syyttely ei ole mikään yllätys.
Mitä me voimme tehdä? Eihän poliisit voi uskoa pelkkiä puheita kun ei ole mitään näyttöä?!
Kommentit (30)
Työkkärissä virkailija väitti että käytän huumeita koska olen työtön. Tein rikosilmoituksen ja sain korvauksia 2500 euroa. Sama asia lähes että jos joku väittää että lapsesi on varastanut jotain niin tee itse rikosilmoitus.
Hullu akka lavastanut ja tyhmä aasi uskoo.
No meidän teinistä tekaistiin hänen koulutoverien toimesta aiheeton ilmoitus niin siitä ei mennyt tuntiakaan kun olin jo keskustellut puhelimitse sekä poliisin että lastensuojelun kanssa, joten jos ilmoitus tehdään niin se kyllä selviää sinulle saman tien.
Anna vain viedä poliisin tutkittavaksi ja vaadi lapselle isältä korvausta, lapsen henkisestä pahoinpitelystä. Ja päälle lähestymiskielto.
Tällä kanavalla on yhdeltä osa-alueelta hyviä videoita.
Vierailija kirjoitti:
Tällä kanavalla on yhdeltä osa-alueelta hyviä videoita.
Sori, väärä ketju.
Kiitos vastauksista. Yritän tasata ajatukset ja rauhoittua. ap
Tosta seuraa se, että teini ei mene enää isälle.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Yritän tasata ajatukset ja rauhoittua. ap
Lopeta mieluummin tällaisten typerien provojen teko ja itsellesi vastailu.
Poika menee pakkopaidassa vankilaan tietenkin. Siellä tapahtuu kauheita suihkussa kun saippua tippuu lattialle. Toisaalta oikein tuollaiselle rikolliselle, joka varastanut kengätkin jalasta