No nyt ollaan poistamassa arkipyhiä
Voi hyvät hyssykät.
Nyt jokin roti tälle maallistuvalle maapallolle.
Arkipyhät pysyy paikoillaan ja näin on hyvä.
Raha ei määrittele kaikkea!!!
Kommentit (149)
Muista kaikki uhraukset mitä teet jotka hyödyttävät Suomen puolustusvoimia ovat tärkein asia Suomessa. T. Petteri ja Riikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä työelämää pitäisi muuttaa siten että kaikki lomat poistetaan, jokainen saa lomailla omilla rahoillaan mutta sitten taas palkkoja pitäisi nostaa. Nyt se menee niin että kun olet lomalla niin saat siitä palkkaa ja lomarahoja, tämä on minun mielestä väärin.
Siksi ytk ja persut.
persut olisivat todellakin viemässä meiltä vuosilomat ja kaikki jos vaan voisivat, onneksi EU:llakin on tähän sanottavaa
Vuosilomat pitääkin viedä pois, jokainen voi makoilla omilla rahoilla kotona ja työstä maksettava korvaus pitäisi olla suurempi.
Siksi ytk ja persut.
Jos ei olisi lomia niin millä ajalla sinä makoilisit niillä omilla rahoillasi?
Onhan vapaapäivät ihan kivoja, mutta perustuvat yhden kirjan satuihin. Vieläkö kouluja käyneet ihmiset uskoo, vaikka millekään ei ole mitään perusteita. Kirkko on halunnut määrätä ihmisten elämästä, mutta sen aika on mennyt.
Lehtijuttu, jossa kerrottaisiin miehen yhtäkkiä tempautuneen taivaaseen, ei menisi enää läpi. Kirjoittajaa vietäisiin kiireesti hoitoon. Ja kivahan se olisi, että uskon voimalla hanasta saisi viiniä ja saahan sitä Alkosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa minun mielestäni poistaa. Keskellä viikkoa vapaapäivä joka pienentää palkkaakin, kun olen tuntipalkalla.
Missä ei makseta arkipyhistä palkkaa?
Hän varmaan tarkoitti, että koska on vapaapäivä = ei ole töitä = ei saa palkkaa siltä päivältä.
Eikö se riittänyt, että työaikaa peukaloitiin Sipilän toimesta ja pienipalkkaisten lomarahat vietiin?
Ei siitäkään ollut mitään hyötyä.
Loppiaisen ja helatorstain voi hyvin muuttaa työpäiviksi; niillä ei ole mitään merkitystä suomalaisille. Rudimentteja menneisyydestä.
Kiitos perussuomalaiset! Kiitos kokoomus! Suomi nousuun! 🥳
Vierailija kirjoitti:
Juhannusaatto on tänään 24.6 ja
25.6. on juhlapäivä.
Niimpä. Aatto ei vielä ole se pyhäpäivä.
Voisi myös harkita takaisin kuusipäiväiseen työviikkoon siirtymistä, niin tuottavuus suorastaan räjähtäisi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan vapaapäivät ihan kivoja, mutta perustuvat yhden kirjan satuihin. Vieläkö kouluja käyneet ihmiset uskoo, vaikka millekään ei ole mitään perusteita. Kirkko on halunnut määrätä ihmisten elämästä, mutta sen aika on mennyt.
Lehtijuttu, jossa kerrottaisiin miehen yhtäkkiä tempautuneen taivaaseen, ei menisi enää läpi. Kirjoittajaa vietäisiin kiireesti hoitoon. Ja kivahan se olisi, että uskon voimalla hanasta saisi viiniä ja saahan sitä Alkosta.
Moi pakana😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä helatorstai on nykymaailmassa täysin turha. Itse vuorotyöläisenä pyydän aina tuplavuoron. 15 tuntia töitä ja 30 tunnin palkka. Ymmärrän jos poistetaan. Ihmiset ei edes tiedä miksi helatorstaita vietetään.
Jos ei heilaa jne.
Kiitos, kun vahvistit oletukseni siitä, ettei ihmisillä ole mitään käryä, miksi helatorstaita vietetään.
Jos alle puolet jengistä kuuluu kirkkoon ja heistäkin valtaosa vain tavan vuoksi eli koska kirkkohäät, miten muuten voisi ollakaan. Rippikoulusta jäi yhtä vähän päähän kuin muustakaan koulunkäynnistä.
itse toki tiedän, että helatorstai on Kristuksen taivaaseenastumisen muistopäivä ja helluntai pyhän hengen vuodattamisen muistopäivä, mutta mä en kuulukaan kirkkoon enkä ole kengännumeroani tyhmempi.
Vierailija kirjoitti:
Loppiaisen ja helatorstain voi hyvin muuttaa työpäiviksi; niillä ei ole mitään merkitystä suomalaisille. Rudimentteja menneisyydestä.
Eniten ihmettelen jotakin uudenvuodenpäivää. Juhlat juhlitaan kuitenkin jo aattona.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos perussuomalaiset! Kiitos kokoomus! Suomi nousuun! 🥳
Yritit sanoa nätisti että per keleen🤡🤡🤡:t
Tänään on juhannusaatto.
Huomennakin on juhlat.
Ateisteilta voisi poistaa kaikki arkipyhät. Miksi he niistä hyötyisivät?
Sitten oletan myös pääseväni pankkeihin ja muihin virastoihin sunnuntaisin. Vai eikö koske kaikkia?
Palautetaan vielä lauantai työpäiväksi eli 6-päiväinen työviikko kunniaan. Samaten voidaan pidentää päivittäistä työaikaa ja palauttaa torpparilaitos.
Köyhät kyykkyyn ja rikkaille rajattomasti rahaa.
Toi Purna ansaitsisi minun täyden siemenlastin noille lähiaikoina liikaa kurtistuneille kasvoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä työelämää pitäisi muuttaa siten että kaikki lomat poistetaan, jokainen saa lomailla omilla rahoillaan mutta sitten taas palkkoja pitäisi nostaa. Nyt se menee niin että kun olet lomalla niin saat siitä palkkaa ja lomarahoja, tämä on minun mielestä väärin.
Siksi ytk ja persut.
persut olisivat todellakin viemässä meiltä vuosilomat ja kaikki jos vaan voisivat, onneksi EU:llakin on tähän sanottavaa
Ei se EU sano yhtään mitään.
Eihän toi hyypiö osaa mitään.