Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No nyt ollaan poistamassa arkipyhiä

Vierailija
24.06.2025 |

Voi hyvät hyssykät.

Nyt jokin roti tälle maallistuvalle maapallolle.

Arkipyhät pysyy paikoillaan ja näin on hyvä.

Raha ei määrittele kaikkea!!!

Kommentit (149)

Vierailija
121/149 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhlapyhät kuuluisi olla myös pyhänä ! Eli viikonloppuisin. Ei muulloin ! Ja esim helatorstai olisi täysi työ PV normaalilla tai isommalla palkalla. Ja toi ei pääsiäispv.........typerintä, mitä olen kokenut ! Pääsiäinen kuuluu olla la ja toinen PV su. Ei näin ollut esim 20 v sitten. 

No onhan ollut ihan samalla tavalla 20 vuotta sitten, eli vuonna 2005. Siitä, että helatorstai on ollut lauantaina, on jo yli 30 vuotta. Pääsiäinen on aina ollut samalla tavalla, että perjantai ja maanantai ovat vapaapäiviä.

Niin ja olihan meillä torpparilaitoskin vielä 1940-luvulla osittain olemasa. Kyllä se takaisin pitäisi saada.

T: Perussuomalainen

Saat sä nytki vuokrata peltoja ja alkaa viljellä niissä

Eihän toi hyypiö osaa mitään.

Vierailija
122/149 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kaikki uhraukset mitä teet jotka hyödyttävät Suomen puolustusvoimia ovat tärkein asia Suomessa. T. Petteri ja Riikka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/149 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä työelämää pitäisi muuttaa siten että kaikki lomat poistetaan, jokainen saa lomailla omilla rahoillaan mutta sitten taas palkkoja pitäisi nostaa. Nyt se menee niin että kun olet lomalla niin saat siitä palkkaa ja lomarahoja, tämä on minun mielestä väärin. 

Siksi ytk ja persut. 

persut olisivat todellakin viemässä meiltä vuosilomat ja kaikki jos vaan voisivat, onneksi EU:llakin on tähän sanottavaa

Vuosilomat pitääkin viedä pois, jokainen voi makoilla omilla rahoilla kotona ja työstä maksettava korvaus pitäisi olla suurempi.

Siksi ytk ja persut. 

Jos ei olisi lomia niin millä ajalla sinä makoilisit niillä omilla rahoillasi? 

Vierailija
124/149 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan vapaapäivät ihan kivoja, mutta perustuvat yhden kirjan satuihin. Vieläkö kouluja käyneet ihmiset uskoo, vaikka millekään ei ole mitään perusteita. Kirkko on halunnut määrätä ihmisten elämästä, mutta sen aika on mennyt.

Lehtijuttu, jossa kerrottaisiin miehen yhtäkkiä tempautuneen taivaaseen, ei menisi enää läpi. Kirjoittajaa vietäisiin kiireesti hoitoon. Ja kivahan se olisi, että uskon voimalla hanasta saisi viiniä ja saahan sitä Alkosta.

Vierailija
125/149 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa minun mielestäni poistaa. Keskellä viikkoa vapaapäivä joka pienentää palkkaakin, kun olen tuntipalkalla.

Missä ei makseta arkipyhistä palkkaa?

Hän varmaan tarkoitti, että koska on vapaapäivä = ei ole töitä = ei saa palkkaa siltä päivältä.

Vierailija
126/149 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se riittänyt, että työaikaa peukaloitiin Sipilän toimesta ja pienipalkkaisten lomarahat vietiin?

Ei siitäkään ollut mitään hyötyä. 

Vierailija
127/149 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppiaisen ja helatorstain voi hyvin muuttaa työpäiviksi; niillä ei ole mitään merkitystä suomalaisille. Rudimentteja menneisyydestä.

Vierailija
128/149 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos perussuomalaiset!  Kiitos kokoomus! Suomi nousuun! 🥳

Vierailija
129/149 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhannusaatto on tänään 24.6 ja

25.6. on juhlapäivä.

Niimpä. Aatto ei vielä ole se pyhäpäivä.

Vierailija
130/149 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi myös harkita takaisin kuusipäiväiseen työviikkoon siirtymistä, niin tuottavuus suorastaan räjähtäisi.

Vierailija
131/149 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan vapaapäivät ihan kivoja, mutta perustuvat yhden kirjan satuihin. Vieläkö kouluja käyneet ihmiset uskoo, vaikka millekään ei ole mitään perusteita. Kirkko on halunnut määrätä ihmisten elämästä, mutta sen aika on mennyt.

Lehtijuttu, jossa kerrottaisiin miehen yhtäkkiä tempautuneen taivaaseen, ei menisi enää läpi. Kirjoittajaa vietäisiin kiireesti hoitoon. Ja kivahan se olisi, että uskon voimalla hanasta saisi viiniä ja saahan sitä Alkosta.

Moi pakana😁

Vierailija
132/149 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä helatorstai on nykymaailmassa täysin turha. Itse vuorotyöläisenä pyydän aina tuplavuoron. 15 tuntia töitä ja 30 tunnin palkka. Ymmärrän jos poistetaan. Ihmiset ei edes tiedä miksi helatorstaita vietetään.

Jos ei heilaa jne.

Kiitos, kun vahvistit oletukseni siitä, ettei ihmisillä ole mitään käryä, miksi helatorstaita vietetään.

Jos alle puolet jengistä kuuluu kirkkoon ja heistäkin valtaosa vain tavan vuoksi eli koska kirkkohäät, miten muuten voisi ollakaan. Rippikoulusta jäi yhtä vähän päähän kuin muustakaan koulunkäynnistä.

itse toki tiedän, että helatorstai on Kristuksen taivaaseenastumisen muistopäivä ja helluntai pyhän hengen vuodattamisen muistopäivä, mutta mä en kuulukaan kirkkoon enkä ole kengännumeroani tyhmempi.

Vierailija
133/149 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppiaisen ja helatorstain voi hyvin muuttaa työpäiviksi; niillä ei ole mitään merkitystä suomalaisille. Rudimentteja menneisyydestä.

Eniten ihmettelen jotakin uudenvuodenpäivää. Juhlat juhlitaan kuitenkin jo aattona.

Vierailija
134/149 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos perussuomalaiset!  Kiitos kokoomus! Suomi nousuun! 🥳

Yritit sanoa nätisti että per keleen🤡🤡🤡:t

Vierailija
135/149 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on juhannusaatto.

Huomennakin on juhlat.

Vierailija
136/149 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateisteilta voisi poistaa kaikki arkipyhät. Miksi he niistä hyötyisivät?

Vierailija
137/149 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten oletan myös pääseväni pankkeihin ja muihin virastoihin sunnuntaisin. Vai eikö koske kaikkia?

Vierailija
138/149 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautetaan vielä lauantai työpäiväksi eli 6-päiväinen työviikko kunniaan. Samaten voidaan pidentää päivittäistä työaikaa ja palauttaa torpparilaitos.

Köyhät kyykkyyn ja rikkaille rajattomasti rahaa.

Vierailija
139/149 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Purna ansaitsisi minun täyden siemenlastin noille lähiaikoina liikaa kurtistuneille kasvoille. 

Vierailija
140/149 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä työelämää pitäisi muuttaa siten että kaikki lomat poistetaan, jokainen saa lomailla omilla rahoillaan mutta sitten taas palkkoja pitäisi nostaa. Nyt se menee niin että kun olet lomalla niin saat siitä palkkaa ja lomarahoja, tämä on minun mielestä väärin. 

Siksi ytk ja persut. 

persut olisivat todellakin viemässä meiltä vuosilomat ja kaikki jos vaan voisivat, onneksi EU:llakin on tähän sanottavaa

Ei se EU sano yhtään mitään.