No nyt ollaan poistamassa arkipyhiä
Voi hyvät hyssykät.
Nyt jokin roti tälle maallistuvalle maapallolle.
Arkipyhät pysyy paikoillaan ja näin on hyvä.
Raha ei määrittele kaikkea!!!
Kommentit (149)
Äänestä persut hallitukseen ja heti menee kaikki työntekijöiden saavutetut edut viemäristä alas. Miten voikin parissa vuodessa mennä kaikki näin paljon alaspäin?
Voihan ne poistaa mut valitettavasti se ei auta kääntämään talouden suuntaa mihinkään. Korkeintaa huonompaan kun työntekijöitä ketuttaa herrojen metkut.
Kyllä helatorstai on nykymaailmassa täysin turha. Itse vuorotyöläisenä pyydän aina tuplavuoron. 15 tuntia töitä ja 30 tunnin palkka. Ymmärrän jos poistetaan. Ihmiset ei edes tiedä miksi helatorstaita vietetään.
Vierailija kirjoitti:
Onko linkki liikaa vaadittu?
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011319499.html
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c07b0b83-ad8c-4da1-bd29-b5a5cefc1…
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011319939.html
tossa nyt muutama
Arkipyhiä poistamassa mikael Pentikäinen piispa Mari Leppäsen veli
Ihan oikein. Noi kaksi pyhää on aika turhia, mielummin niistä luovun kuin muista kiristyksistä.
Ek,Kok puolustusmenoja varten jotka mahdottomat.5% hyväksyivät,espanja pääsi pälkähästä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä helatorstai on nykymaailmassa täysin turha. Itse vuorotyöläisenä pyydän aina tuplavuoron. 15 tuntia töitä ja 30 tunnin palkka. Ymmärrän jos poistetaan. Ihmiset ei edes tiedä miksi helatorstaita vietetään.
Jos ei heilaa jne.
Saa minun mielestäni poistaa. Keskellä viikkoa vapaapäivä joka pienentää palkkaakin, kun olen tuntipalkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei heilaa jne.
toi sanona liittyy helluntaihin, ei helatorstaihin.
Juhlapyhät kuuluisi olla myös pyhänä ! Eli viikonloppuisin. Ei muulloin ! Ja esim helatorstai olisi täysi työ PV normaalilla tai isommalla palkalla. Ja toi ei pääsiäispv.........typerintä, mitä olen kokenut ! Pääsiäinen kuuluu olla la ja toinen PV su. Ei näin ollut esim 20 v sitten.
Vierailija kirjoitti:
Äänestä persut hallitukseen ja heti menee kaikki työntekijöiden saavutetut edut viemäristä alas. Miten voikin parissa vuodessa mennä kaikki näin paljon alaspäin?
Arvon naiset ja herrat, tämän takia niitä Sanna Marinin jauhoja ei kannata vedellä. Tuhoaa todellisuudentajun äärinmäisen pahasti. Näettekö kuinka tämä kyseinen henkilö näkee vainoharhoja ja syyttelee persuja kaikesta?
Rahaa palaa,3 miljardia jo ukrainaan ,natolle 5 %.Kok läskipäät tuumaavat otetaan lomapäivät pois niin säästetään ja pistetään aseisiin.
Vierailija kirjoitti:
Voihan ne poistaa mut valitettavasti se ei auta kääntämään talouden suuntaa mihinkään. Korkeintaa huonompaan kun työntekijöitä ketuttaa herrojen metkut.
Vitutuskäyrän nousulla tuppaa olemaan negatiivisia vaikutuksia. Työtahti hiipuu, tulee sutta ja sekundaa. Hyvin huomattiin kun tuli uusi mulkku pomo, onneksi pomo itse joutui ensin lataukseen. Duunarit ei ehtinyt pimentymään ja saatiin tilalle normaali pomo. Hommat lähti taas rullaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Aina tämä vihervassarihallituksen voittaa. Ja Kokoomus on seuraavassakin hallituksessa, niin mikään ei tule muuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Saa minun mielestäni poistaa. Keskellä viikkoa vapaapäivä joka pienentää palkkaakin, kun olen tuntipalkalla.
Missä ei makseta arkipyhistä palkkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei heilaa jne.
toi sanona liittyy helluntaihin, ei helatorstaihin.
Eikö ne oo sama asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei heilaa jne.
Kiitos, kun vahvistit oletukseni siitä, ettei ihmisillä ole mitään käryä, miksi helatorstaita vietetään.
Eipä kiinnosta
-työtön