Onko oikeasti 38-vuotias nainen liian vanha ihan kaikille miehille?
Haaveilin eilen duunarimiehestä ja useammassa kommentissa luki, että ei mitään mahdollisuuksia enää tuossa iässä saada.
Kommentit (34)
No ainaki petihommiin on jo liian vanha ja sehän on ainut syy miksi paria haetaan.
Haaveilin eilen duunarimiehestä ja useammassa kommentissa luki, että ei mitään mahdollisuuksia enää tuossa iässä saada..
No olisko parempi laskea tasoa ja tyytyä työttömään
Oletko oikeasti noin epätoivoinen ?
No mitäpä luulet. Onko kaikki sitä vanhemmat naiset sinkkuja ja sen takia myös yhtä suuri osa miehistä, koska kaikille ei riitä nuorta naista? Typerää jankkausta jatkuvasti ja tämäkin avaus vaan jonkun surkimuksen keino haukkua naisia.
Intiimin suhteeseen yli 30v nainen on liian vanha, mutta kodinhoitajan rooliin sopii ihan ok.
No ei tietenkään ole. Itse olen 10 vuotta vanhempi ja kelpaisin hyvin vielä, mutta itse en oikein kelpuuta enää ketään.
Ikä ei ongelma, vaan todellinen ongelmasi on LIHAVUUS.
Miehen iästä riippuen naista halutaan a) panoon, b) lasten äidiksi, c) omaishoitajaksi.
Mihin kategoriaan arvelisit itse kuuluvasi parhaiten?
Vierailija kirjoitti:
Miehen iästä riippuen naista halutaan a) panoon, b) lasten äidiksi, c) omaishoitajaksi.
Mihin kategoriaan arvelisit itse kuuluvasi parhaiten?
Kannattaa myös miettiä, onko em. asioihin edes kelvollinen.
Jos ei ole, niin kannattaa säästää miehiä ja hankkia suosiolla se kissa ja MT-lääkitys.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Itse tapasin mieheni kun olin 44 ja hän 41. Naimisiin mentiin parin vuoden päästä tuosta.
Minä tapasin mieheni 34 vuotiaana. Kahden vuoden päästä, piti mieheni sylissä pientä poikaansa, täytti 41. Naimisissa oltu yli 20 vuotta.
Ei kaikille varmastikaan. Varmasti monelle 45-70-vuotiaalle oikein sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollainen mummeli enää kelpaa. Miehetkin tuossa iässä kaljuja ja seniilejä
Minun mieheni kalju omasta halusta ja saan kurkistella toistakin kaljua alempaa, eikä oo hattu päässä. Aatella, mieheni on 6kymppinen.
Nieletkö?