Te, jotka olette omasta mielestänne paljon nuoremmannäköisiä kuin ikänne, niin kysykääpä chatGPT:ltä.
Muutama naamakuva ja simppeli kysymys: Arvioi ikä? Tulokset voi yllättää.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en ole tajunnut, miksi joku edes haluaa näyttää 10v nuoremmalta kuin on. Ymmärrän enemmän, jos haluaa olla kaunis.
Jep. Ei nuoren näköinen ole automaattisesti hyvän näköinen. Ne oikeasti huomattavasti nuoremman näköiset on usein vähän sellaisia lapsekkaan ja täysin epäseksikkään oloisia taikinanaamoja, usein autisteja. Ja luulisi että sellainen 10 vuoden heitto olisi myös käytännössä aika hankalaa jos esimerkiksi työelämässä jo olevaa luultaisiin säännöstään alaikäiseksi. Itse näytän ihan mielelläni nelikymppiseltä. Ei mulla ole minkään valtakunnan tarvetta kilpailla yhtään mistään nuorempien kanssa.
Kuulostat jotenkin katkeralta. Jos olisit aidosti sinut itsesi kanssa, sinun ei tarvisi haukkua täällä muita täysin epäseksikkäiksi taikinanaamoiksi. Jokainen näyttää siltä kuin nyt sattuu näyttämään. Jos on autisti tai vaikka vammainen, niin jotkut lääkkeet voivat aiheuttaa sivuoireena turvotusta kasvoihin. Kukaan ei valitse syntyä erilaisena. Luulisi nelikymppisen olevan sen verran aikuistunut, ettei koe tarvetta haukkua netissä muiden ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en ole tajunnut, miksi joku edes haluaa näyttää 10v nuoremmalta kuin on. Ymmärrän enemmän, jos haluaa olla kaunis.
Jep. Ei nuoren näköinen ole automaattisesti hyvän näköinen. Ne oikeasti huomattavasti nuoremman näköiset on usein vähän sellaisia lapsekkaan ja täysin epäseksikkään oloisia taikinanaamoja, usein autisteja. Ja luulisi että sellainen 10 vuoden heitto olisi myös käytännössä aika hankalaa jos esimerkiksi työelämässä jo olevaa luultaisiin säännöstään alaikäiseksi. Itse näytän ihan mielelläni nelikymppiseltä. Ei mulla ole minkään valtakunnan tarvetta kilpailla yhtään mistään nuorempien kanssa.
Kuulostat jotenkin katkeralta. Jos olisit aidosti sinut itsesi kanssa, sinun ei tarvisi haukkua täällä muita täysin epäseksikkäiksi taikinanaamoiksi. Jokainen näyttää s
Mistä olisin katkera? Siitä ettei ole turvotusta naamassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat jotenkin katkeralta. Jos olisit aidosti sinut itsesi kanssa, sinun ei tarvisi haukkua täällä muita täysin epäs
Selkää pitäisi antaa sulle painavalla kädellä.
Niin että laittakaa kuvanne tekoälyn käyttöön, vai? Oikein nerokasta, AP.
Ei hyvä millään tavalla.
Mitä väliä ulkonäöllä on?
Mutta sillä on, että tekoälyn käyttö tyhmentää. Liikaa itse tekstinne.
Ei tarvitse tekoälyltä kysyä, kun todelliset ihmiset jatkuvasti minulle tätä kertovat. Ja on minulla itsellänikin silmät päässä.
Olen 40 v. ja tekoäly arvioi minut 30-40-vuotiaaksi. Laitoin rehellisen kuvan itsestäni juuri tässä hetkessä: ankara kortisoniturvotus naamalla, ei meikkiä, hiukset harjaamatta.