Te, jotka olette omasta mielestänne paljon nuoremmannäköisiä kuin ikänne, niin kysykääpä chatGPT:ltä.
Muutama naamakuva ja simppeli kysymys: Arvioi ikä? Tulokset voi yllättää.
Kommentit (68)
Olemme 62 ja 61 nuorekkaat ja 'hyvinsäilyneet' mutta emme ajattele että näyttäisimme eritysesti nuoremmilta. Tekoäly antoi arvioksi 60 (+-5) kummallekin. Kuva oli erittäin onnistunut ja olisin voinut uskoa, että siinä mahdollisesti näytimme ikäistämme nuoremmilta.
Vierailija kirjoitti:
Sanoi 24v ja olen 51v.
Mulla sanoi 10 v, olen 66.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun tarvii, näytän nuorelta ja hyvältä. Kova salitreeni pitää kuosissa.
Itse asiassa raskas treeni kuluttaa telomeereja ja nopeuttaa vanhenemista. Kunnolle se on hyväksi, mutta ei naama sitä tiedä.
Sori mutta kuka hullu pistää vapaaehtoisesti naamakuvaansa tekoälyn aina vaan paisuvaan kuva-arkistoon jota käytetään ties mihin.
Kannattaakin antaa oma pärstäkuvansa tekoälyn treenaamiseen. Seuraavaksi sen näkee ties missä kuvissa.
En ole omasta mielestäni, mutta baarissa naiset usein arvioivat minut alle nelikymppiseksi. m49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sinne uskalla omaa kuvaansa laittaa
Miksei? Ainakin mulla toimii ilman kirjautumistakin.
Kuvasi voi päätyä ihan mihin tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sinne uskalla omaa kuvaansa laittaa
Miksei? Ainakin mulla toimii ilman kirjautumistakin.
Kuvasi voi päätyä ihan mihin tahansa.
Niin kuin se voi myös facebookista tai instagramistakin. Niitä ei kiinnosta av-mammojen kuvat p___skan vertaa
Arvio 36, ikä 51. Syy lienee, että sairaalloisen lihavuuden takia ei ole ryppyjä.
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta kuka hullu pistää vapaaehtoisesti naamakuvaansa tekoälyn aina vaan paisuvaan kuva-arkistoon jota käytetään ties mihin.
One word: Facebook
Ketä julkisuuden henkilöä pidetään erityisesti nuoren näköisenä suhteessa ikään? Voisi tuon ihmisen kuvan laittaa testiksi. Jos löytyy ilman vahvaa muokkausta.
Vierailija kirjoitti:
AP on trolli ja jankkaaja. -5/5
Taidat olla yksi näistä ikinuorista. Pelottaako totuus?
Huomioiko se filtterit?