Petolliset kausi 4 official
Petollisten neljäs kausi alkaa jo syyskuussa 2025. Kaudella linnanherra Christoffer Strandberg on kutsunut Vanajanlinnaan entistä enemmän pelaajia: peräti 20 uskollista aloittaa pelin, joka kestää nyt myös pidempään kuin aiemmin.
Petollisten päänmenoksi hän on juoninut aivan uudenlaiset lähtökohdat, jotka aiheuttavat ennennäkemätöntä epätietoisuutta ja tunnelman sähköistymistä petollisten kammiossa.
Jännittävää. Veikkauksia kilpailijoista?
Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1767)
Vierailija kirjoitti:
Viki on täällä koko perheen lemppari. Jos ahne Anni-Mari onnistuu hänet kartoittamaan, en tykkää yhtään! Voisivat hyvin voittaakin kahdestaan, ilman tuota kieroilua.
Jos Viki putoaa, toivon uskollisten voittavan.
Aijaa, on teillä erikoiset mieltymykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh, Viki sanoo ettei ymmärrä miksi Ringa tapettiinn, se oli tosi tyhmästi tehty. Mutta kammiossa ei peesaa Annimaria kaikessa. Kun Annimari sanoi että Ringa käy, kävi se heti myös Vikille. Viki haloo, sinä olet siellä kammiossa murhaamassa, miksi annat aina Annimarinn tehdä päätökset. Nyt pitäisi jo heräillä
Kun Cristoffer ilmoittaa kammiossa ettei Kaitsu liity Petollisiin, sanoo Annimari kameralle:
" Kaitsun kieltäytyminen tarkoittaa mun kannalta sitä, että jos mä aion voittaa niin mun on pakko ryhtyy pelaa niinku likasta peliä
ja pelaa Vikiä vastaan vaikka mä en niin ois alunperin halunnu tehä."
Eh, niinkö Annimari?
Juu ei. Kolmas petollinen paljastui 3. jaksossa ja se likainen peli alkoi saman tien. Anni-Mari alkoi heti kuiskuttaa Tuurelle että mennään me kaksistaan voittoon ja Villen sanoin "hiillostaa" Vikiä muille pelaajille. Että ihan alunperinkin peli Vikiä kohtaan on ollut likaista ja kaikki on sen ohjelmasta nähneet. Miksi koettaa selittää muuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa on että Vikin pelaamista ei näytetä LAINKAAN!!! Siis ei mitään pelailua, höpinää, ei yhtään mitään vaikka se petollisten ja uskollisten vapaa-aika on sitä tärkeintä antia ja näyttää missä kisaajat menee.
Oon ihmetellyt ihan samaa. Viki puhuu joskus suoraan kameralle eli esim kerrat kun Teemu heittää hänelle suoran epäilyksen Vikin petollisuudesta tai kun kommentoi toisen uskollisen pelaamista. Annia näytetään omassa porukassaan tai supisemassa suunnilleen jokaisen kanssa. Miksi ei näytetä Vikiä pöytien, tehtävien tai kammion ulkopuolisissa tilanteissa juuri lainkaan. Jossain kommentissa pohdittiin jo aikaisemmin, voiko potin voittaa vain seilaamalla mukana varjoissa?
Viki on tosiaan vain hengaillut mukana porukassa. Voisiko jopa sanoa, että ollut Annimarille se "hyödyllinen idiootti" Petollisten puolella kuten Sergey Uskollisten.
Vierailija kirjoitti:
Jakso 8, Anni-Mari ei sanonut pyöreässä pöydässä sanaakaan. Hienoa "pelaamista".
Useimmissa pyöreissä pöydissä Annimari ja Viki eivät ole sanoneet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annimari oli todella hyvä pöydässä. Aivan mieletön veto. Esim Teemu sanoi että uskon nyt enemmän annimaria ja hänkin äänesti sitten tuurea ;) . Toki Tuure sekoili nyt pahasti valehteluissaan. Ja pelasi aika typerästi, no, peliin kuuluu valehtelu mutta jos alat keksimään keskusteluja joissa on ollut enemmän kuin 2 ihmistä aika usein ammut omaan nilkkaan
Tuure kyllä näyttelee ok, mutta strategisesti ei ollut ollenkaan pelin päällä. Oli mm tosi typerää murhata Ringa. Se oli Tuuren vaatimus.
Ringa ei ollut Tuuren vaatimus. Se oli kompromissi, joka kävi kaikille. Jokainen näkee sen jaksosta, miksi koettaa valehdella tästäkin. Tuurehan olisi halunnut murhata Sergein, jota ehdottanut aiemminkin. Se ei tietenkään Annimarille käynyt, koska Sergei hänen vallassaan. Samoin Susanna ja Sofia, jotka myös olivat Tuuren ehdotuksia. Strategisesti Tuuren peliä ei toteutettu koskaan kammioissa, koska siellä Annimari päätti aina murhatun eikä suostunut kertaakaan Tuuuren ehdotukseen vaikka jopa lupasi, että Tuure saa päättää seuraavan murhattavan.
Miksi edelleen pitää koettaa valehdella Tuuren tekemisistä pelissä? Jos et tykännyt Tuuresta niin eikös nyt ole kiva kastoa peliä kun hän ei ole enää mukana ja pääset nauttimaan häiriöttä muiden osallistujien loistavasta pelistä
Vierailija kirjoitti:
BBC:llä pyörii tällä hetkellä julkkis traitors. Se on niin hyvä! Oikeasti erilaisia julkkiksia eikä vain näitä ammarttirealitytähtiä. Koomikko Alan Carr on aivan hillitön petollisena. Voi katsoa Suomesta BBC iplayerista VPN avulla. Suosittelen, jos tykkää petollisista, mutta Suomen versio kyllästyttää.
Kiitos vinkistä <3
Minusta tuntuu, että Suskin oletus oli, että Teemu ja Kaitsu on molemmat petollisia. Sanoi pöydässä jotain, "eikö tässä ihmiset ymmärrä että niitä on tässä pöydässä kaksi" tmv. (en muista sanatarkasti).
Annimarin syöttämä väärä vihje (petollinen äänesti petollista) on sinällään hassu jos joku sen ostaisi, sillä eihän sillä välttämättä tarkoitettaisiin sitä ketä kiinni jäänyt petollinen (Tuure) on äänestänyt!
Jos "vinkkiä" ajatellaan, se voisi olla myös Tuurea äänestänyt (huom: esimerkinluontoisesti, en nyt muista kuka on ketäkin äänestänyt!) tai kaksi ei vielä kiinni jääneistä petollisista toine olisi voinut jossain kohtaa äänestää toista (tyyliin vaikka "Mato Kaitsua" tmv. jos nuo nyt jonkun mielestä olisi petollisia)
Saattaa olla, että Annimari kompastuu juuri tuohon Vikin syöttämiseen muille. Muu porukka pitää Vikiä suht luotettavana, jos liian maanisesti tuputtaa Viking, se herättää enemmän epäilyksiä. Varsinkin kun pätkissä mitä näytettiin pari jo tuntui ihmetellen kysyvän miksi Viki eikä Teemu/Kaitsu, ei tullut 'luonnollisesti' vaan 'puskista' mikä herättänee muiden epäilyt jossain kohtaa...
Perustelutkin oli mitä sattuu, esim. se että viki 'teurasti' Annimarin nuken: eihän petolinen missään nimessä noin keräisi huomioita itseensä, eikä kukaan muu edes ajatellut koko asiaa, enne kun Annimari itse alkoi höpöttää. Mutta kuten sanottua, miksi petollinen toimisi noin, vaikka olisi "raivoissaan Tuuren äänestyksestä". Vaikka Viki ei taatusti ajatellut asiaa niin, saattoi jopa vahingossa tuolla 'suojata' itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh, Viki sanoo ettei ymmärrä miksi Ringa tapettiinn, se oli tosi tyhmästi tehty. Mutta kammiossa ei peesaa Annimaria kaikessa. Kun Annimari sanoi että Ringa käy, kävi se heti myös Vikille. Viki haloo, sinä olet siellä kammiossa murhaamassa, miksi annat aina Annimarinn tehdä päätökset. Nyt pitäisi jo heräillä
Kun Cristoffer ilmoittaa kammiossa ettei Kaitsu liity Petollisiin, sanoo Annimari kameralle:
" Kaitsun kieltäytyminen tarkoittaa mun kannalta sitä, että jos mä aion voittaa niin mun on pakko ryhtyy pelaa niinku likasta peliä
Eh, niinkö Annimari?
Tuostakin on kohtauksia useammassa alkupään jaksossa kun syöttää Vikin nimeä keskusteluissa + se kun Annimari ihan itse sanoo Tuurelle, että mennään kaksin voittoon ja selittää ketkä on hänen liittolaisiaan ja kuinka pitää äänestää. Taisi vielä mainita ettei pysty luottamaan Vikiin. Sitten Ville vielä kertoi lisää Petollisten paljastus-jaksossaan. Kaikki on jo nähty. Turha enää koettaa puhua muuta.
Juu ei. Kolmas petollinen paljastui 3. jaksossa ja se likainen peli alkoi saman tien. Anni-Mari alkoi heti ku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa on että Vikin pelaamista ei näytetä LAINKAAN!!! Siis ei mitään pelailua, höpinää, ei yhtään mitään vaikka se petollisten ja uskollisten vapaa-aika on sitä tärkeintä antia ja näyttää missä kisaajat menee.
Oon ihmetellyt ihan samaa. Viki puhuu joskus suoraan kameralle eli esim kerrat kun Teemu heittää hänelle suoran epäilyksen Vikin petollisuudesta tai kun kommentoi toisen uskollisen pelaamista. Annia näytetään omassa porukassaan tai supisemassa suunnilleen jokaisen kanssa. Miksi ei näytetä Vikiä pöytien, tehtävien tai kammion ulkopuolisissa tilanteissa juuri lainkaan. Jossain kommentissa pohdittiin jo aikaisemmin, voiko potin voittaa vain seilaamalla mukana varjoissa?
Viki on tosiaan vain hengaillut mukana porukassa. Voisiko jopa sanoa, että ollut Annimarille se "hyödyllinen idiootti
Viki usein hehkuttaa hyvyyttään ja kuinka pelaa kuin susi eikä lammas.
Oikea susi olisi pudottanut Tuuren kanssa Anni-Marin, kun siihen oli tilaisuus. Tuure olisi ollut helpompi pudottaa jatkossa kuin nyt pyhimyksen leiman saanut Anni-Mari. Siinä olisi ollut väylä Vikille yksin voittoon.
Viki saattaa olla mielessään ihan tyytyväinen jaettuun voittoonkin, mutta olisihan tuo ollut kaikkien aikojen peliliike Vikiltä jos olisi karkottanut Annimarin pois.
Annimarin ahneus ja sekoilu inhottaa. Alkoi erityisesti sen jälkeen kun onnistui Tuuren pudottamaan ja sai kunniaa. Täällä kelkka kääntyi Vikin puoleen.
Kyllä noitten nyt uskoisi tajuta, keitä loput petolliset ovat. Tuure antoi puheillaan hyvät vihjeet
petollisista. Ne puheet oli sen verran johdattelevia, että pitäisi tyhmemmänkin tajuta.
Tuure taisi puheissaan vaan mainita Vikin ja Annimarin nimet.
Vierailija kirjoitti:
Annimarin ahneus ja sekoilu inhottaa. Alkoi erityisesti sen jälkeen kun onnistui Tuuren pudottamaan ja sai kunniaa. Täällä kelkka kääntyi Vikin puoleen.
Annimari on kiero pelaaja. Oli jo heti alussa tiputtamassa Vikiä pois pelistä. Toivottavasti petolliset häviää.
Ajattelen, että petollisen rooliin kuuluu juonittelu ja valehtelu ja silloin ei mitään vikaa Annimarin touhussa. Huomaan silti ärsyyntyväni tuosta yksinpelaamisesta ja oman ryhmän pettämisestä. Ja kun se alkoi niin alussa ja kohdistuu sekä Tuureen että Vikiin. Kaipa se on inhimillinen tunne, että ärsyttää.
Viime kauden petollisista huomaan tykkääväni, kun pitivät yhtä loppuun asti. Siis niistä kolmesta, jotka eka jakson jälkeen jäivät jäljelle.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että petollisen rooliin kuuluu juonittelu ja valehtelu ja silloin ei mitään vikaa Annimarin touhussa. Huomaan silti ärsyyntyväni tuosta yksinpelaamisesta ja oman ryhmän pettämisestä. Ja kun se alkoi niin alussa ja kohdistuu sekä Tuureen että Vikiin. Kaipa se on inhimillinen tunne, että ärsyttää.
Viime kauden petollisista huomaan tykkääväni, kun pitivät yhtä loppuun asti. Siis niistä kolmesta, jotka eka jakson jälkeen jäivät jäljelle.
Näinpä juuri. Ja vaikkei siinä pelaamisessa mikään ärsyttäisikään niin Annimarin puheet ei vastaa yhtään tekoja. Ollaan tosiaan Petollisissa, saa luvan kanssa juonitella ja valehdella, jokainen pelaaja. Miksi selittää suureen ääneen ettei voi enää luottaa Tuureen, kun on jo itse osoittanut ettei häneen itseensäkään voi luottaa, petti heti Vikin ja samalla näytti Tuurellekin ettei tuota vaikeuksia käydä toista petollista vastaan. Jatkuvasti selittää ettei ole valehdellut, vaikka nähdään, että on. Nyt on aloittelemassa likaista peliään pakon edessä vaikka pettänyt jo molemmat muut petolliset. Tuosta itsensä hyvyyden ja luotettavuuden jatkuvasta korostamisesta tulee aika ylimielinen vaikutelma
Pidin aluksi Annimarista.
Viime jakson jälkeen toivon, että hän tippuisi tai edes häntä aloitetaan hiillostamaan pyöreässä pöydässä
Kyllä toisten pitäisi huomata, miten tämä "lapanen" voi varmasti tietää, että Viki on petollinen ellei itse ole.
Annin pelissä, en ymmärrä, miksi haluaa Vikistä eroon? Helppo mukana roikotettava, ja vielä tottelevainen. Jos Viki tippuu seuraavassa jaksossa Annin toimesta, ottaako Suskin petolliseksi..nyt tuskin värvättävällä on mahdollisuutta kieltäytyä..ja Suski on uusi pelinappula..
Viki usein hehkuttaa hyvyyttään ja kuinka pelaa kuin susi eikä lammas.
Oikea susi olisi pudottanut Tuuren kanssa Anni-Marin, kun siihen oli tilaisuus. Tuure olisi ollut helpompi pudottaa jatkossa kuin nyt pyhimyksen leiman saanut Anni-Mari. Siinä olisi ollut väylä Vikille yksin voittoon.
(sori oon osaamaton lainausten kanssa ja joudun lainaamaan taas näin että saan vastattua)
Eh, niinkö Annimari?