Petolliset kausi 4 official
Petollisten neljäs kausi alkaa jo syyskuussa 2025. Kaudella linnanherra Christoffer Strandberg on kutsunut Vanajanlinnaan entistä enemmän pelaajia: peräti 20 uskollista aloittaa pelin, joka kestää nyt myös pidempään kuin aiemmin.
Petollisten päänmenoksi hän on juoninut aivan uudenlaiset lähtökohdat, jotka aiheuttavat ennennäkemätöntä epätietoisuutta ja tunnelman sähköistymistä petollisten kammiossa.
Jännittävää. Veikkauksia kilpailijoista?
Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1914)
Teemun älykkyys näkyy ennen kaikkea siinä, että yrittää tosissaan nyt löytää ne petskut,
kun on relevanttia infoa käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuure olisi omana itsenään kiva seurata, kun taas toi yliampuva rooli on ärsyttävä ja rasittava.
Eihän mikään estä sua seuraamasta Tuurea omana itsennään. Petollinen Tuure, pelissä Petolliset on tosiaan vain ohjelmaa varten luotu hahmo, osin käsikirjoitetussa roolissa.
Siis seurata Tuurea enemmän omana itsenään ilman yliampuvaa roolia nimenomaan Petolliset-ohjelmassa, siitähän tässä on kyse. Ei mua kiinnosta tuota jengiä muualla seurata.
Koeta jo sisäistää, että petolliset on roolissa, he esittävät petollisia. Puolessa välissä jo ollaan ja vielä muka joku ei ymmärrä ideaa.
Pakosti suurin osa ymmärtää, että Petolliset on peli ja siellä oll
Tunnen Annin. Hän on sarjassa ihan oma itsensä. Samaa sanoi myös Ringa Annista. Siksi Anni-Maria ei saada kiinni helpolla. Vinkit vois olla nyt kyllä tuossa. Vähän liikaakin vinkkiä. Anni on niin fiksu että tajusi Kaitsun käännyttämisen välttämättömyyden. Aina pitäisi olla ukaasi että joko murha tai liityt joukkoon. Tottakai!! Toivon että voittaa yksin tai Vikin kanssa!
Et varmasti tunne, kun et osaa edes nimeään kirjoittaa oikein. Ringa sanoi ettei tunne Annemaria. Tietää toki yleisurheilijana nimen ja ovat kentillä nähneet, mutta nimenomaan ei tiennyt yhtään millainen ihminen Annimari on. Katsokaa se Petolliset podcast, missä Ringa ja Tuure on niin ei tarvitse uskoa puppupuheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joona: " Tuure! mä oon ollu aivan kassalla.. . himmee jätkä, hattu pois päästä.
Siis Tuure on mieletön petollinen, Tuure on niin hyvä petollinen et sitä oli vaikee kuvitellakaan petolliseks joten alkoi siirtää katseita muualle."
Siis Joona oli höhlä! Tuure oli liian petollinen ja hällä, kaikki ajatteli että siksi ei tuotanto varmasti valitse häntä. Mutta antoi palaa loppuun asti, hyökkäsi, valehteli ja moraali oli romukopassa. Hyvä hahmo ja viihdettä kansalle.
Annimari mm. väitti kammiossa, että jos Joona murhataan, kaikki tajuavat että Tuure on petollinen eli valehteli. Samoin valehteli Saanasta ja Essistä, jotka kumpikin olivat Tuuren "liittolaisia" ja maininneet ohimennen Annimarin nimen Suskille. Samoin Annimari valehteli, että jos murhataan Sergey, paljastuu Tuure. Annimari valehtelee koko ajan ja sen näkee ihan tv-lähetyksistä.
Enemmän Tuure oli joukkuepalaaja kuin Annimari. Ville sanoi pudottuan, että Annimari hiillosti Vikiä hänelle jatkuvasti jo niin paljon, että he olivat porukalla puhuneet Vikistä ja nimi olisi otettu esille pöydässä jatkossa ellei Ville itse olisi pudonnut. Ja kukas se Villen putoamisen junaili. Tuure. Viki oli itse jo aiemmin puhunut Sergeylle että Tuure on petollinen, ja sitten valehteli kammiossa ettei ota Tuuren nimeä esille.
Jokainen joka oikeasti tuntee Annimarin tietää, kuinka erilainen Petollisissa on ollut kuin mitä on normaalisti kotioloissa. Onhan tuostakin kaudesta jo nähty, kuinka yhtäkkiä kimmastuu ja haluaa aina määrätä yksin kaikesta. Ei ole niin hissukka hymyilijä lainkaan oikeasti. Ruutu+ Petolliset podcast, juontajana Cristofer, paljastuu myös, että valehteli Annimari, kuten jokainen Petollinen. Typerää edes väittää muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoilereita ruutu plussan uudesta jaksosta
Siis vituttaa aina et varmaan joka kaudes ku petollinen saa petollisen ulos nii ollaan silleen et "noni nyt ei ainakaa voi olla nää tyypit koska nää sai sen petollisen ulos" ja sit ne on seiffinä koko loppupelin ajan. Joo ei se voi olla viki tai annimari nyt 🤯🤯
Mun mielestä just ihan selvää et toi ois voinu olla petollisten välinen tappelu koska molemmat osapuolet reagoi niin vahvasti ja tuureki heitti ne molemmat osapuolet bussin alle joillaki epämääräsillä perusteluilla ja valheilla mikä on ollu tähä asti tuurelle aika epätyypillistä. Harvinaista anni-marillekki avata suunsa pöydässä 😶 Luulin et Teemu ois ainaki tajunnu ku tähä asti ollu joukon aivot.
siis ihan klassista valittaa osallistujien tyhmyydestä ku ite kattoo telkkarista ja tietää jo petolliset mut nyt tuntuu ihan oikeutetulta koska mitä helvettiä nää u
Mielestäni Tuure toimi epäreilulla tavalla kun käytännössä pyrki paljastamaan muut petolliset. Oli Kaitsullekin sanonut, että jos hän lähtee niin Petolliset on AM ja Viki. Tästä asiasta minulle jäi huono maku suuhun. Ymmärrän sen, että Tuurea turhautti mutta hän ihan itse pilasi välinsä muihin Petollisiin.
--- --- ---
Ja kuitenkin muut Petolliset olivat syöttäneet kumpikin jo aikaisemmin Tuuren nimeä useassa eri yhteydessä muille pelaajille. Miksi juuri Tuure ei olisi saanut pelata samalla lailla? Annimari pyrki paljastamaan ensin Vikin, sitten heti perään Tuuren. Viki sanoi itse kameralle, että oli puhunut Tuuresta jo Sergeylle ennen kuin Tuure äänesti häntä pyöreässä pöydässä. Eikö niistä jäänyt suuhusi huono maksu?
Vierailija kirjoitti:
Onko toi annimari hieman hidas tapaus?
ja itsekäs! ajattelee vain omaa peliään.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista keskustelua tämä: yksi jankuttaa samaa mantraa kymmenillä kommenteilla. Juu tajuttiin jo että vihaat Tuurea. Jos ei ole muuta kommentoitavaa niin kiitos hei.
No jännä juttu sitten, että Annimari sanoi täs meidän frendiporukassa että hyvin meni suunniteltu rooli ja onneks ei ollu ketään tuttuja mukana. Hymyilevän uskollisen roolin oli suunnitellu, mut veti sit samalla kaavalla. Ei tosiaan ole ujo eikä arka.
Miksi Annimari on niin epävarma itsestään että tuo tissit koko ajan tarjolle? Entä se otsan botox? Sitten näyttelee niin viatonta ja kilttiä ja on kaikkea muuta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää hyvyttään haluaa laittaa spoilerimerkinnät viestien alkuun, mutta sitten ne alapeukutetaan ja ilmiannetaan. Hämmentävää. Onko sitten parempi, ettei laita sitä spoiler-merkintää..?
On se ainakin turhaa
Hämmentää kovin tässä ketjussa esiintuotava tuohtumus ja pahastuminen tapahtumattomista asioista, kenellä tarve koettaa manipuloida jopa keskustelupalstalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista keskustelua tämä: yksi jankuttaa samaa mantraa kymmenillä kommenteilla. Juu tajuttiin jo että vihaat Tuurea. Jos ei ole muuta kommentoitavaa niin kiitos hei. Äläkä tee taas uutta johon laitat alle -Eri
Outoa on, pitää väkisin yhtä haukkua. Oisko jotai homofobiaa taustalla ja ikärasismia, ketuttaa kun nuori ihminen sai vanhemman valheesta kiinni, en tiiä`?
Kiusaaja löytää aina oikeutuksen. Harva pystyy myöntämään, että nuoret onkin fiksuja ja nokkelia ja eteviä.
Mikähän siinäkin on, oma epävarmuus, epäonnistumiset, toteutumattomat unelmat. Noin ei oma olo parane kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tainnut tuo suomen ruotsalainen homo juontaja haalia ohjelmaan mukaan homoja
oikein urakalla, jotenka peräkamarin poikia näkyy ohjelmassa ja ne on mitä sattuu.
Luuletko tosiaan, että ohjelman juontaja valitsee pelaajat?
Jep jep, ja tämän tason mestari täällä päsmäröi päivitäin samoilla kommenteillaan.
Idiootti pissikset ei tajua koko pelin tarkoitusta 🤣🤣🙈🙈
No, eikö tämä peli perustu valehtelulle?
hahahah palstavänkääjä tietää asiat paremmin kuin asianosaiset
Minähän olen sellainen, joka rahankin karkoittaa
Mato
Mato
Minä poraan reikää ja teen viivaa järven pintaan
Minä poraan reikää ja teen viivaa halpaan hintaan
Vierailija kirjoitti:
Aahaa Annimari ehdotti Tuurelle Vikin pudottamista, sanoi että he kahdestaan voivat voittaa. Hiljainen hymytyttö alkoikin pelta täysillä.
Heti! heti kun tuli kolmas petollinen puukotti Vikiä selkään sumeilematta. Ja alkoi Vikille valehtelu.
Tuure nyt vaan on vielä niin lapsi, hemmoteltu sellainen.