Missä päin tänä kesänä tarkenee uida? Kertokaa.
Kertokaa. Kesään kuuluu uiminen mutta miten voi uida jos uimavedet ei lämpene ollenkaan kun sataa jatkuvasti ja yölämpötilat jää alle 10 astetta ja mitä sitä kannattaa edes uimapukua ostaa niin että kohta meen kyllä ostamaan lämpimiä vaatteita ja kyllä tämä kylmyys alkaa viedä puhtia ja kohta ei linnutkaan jaksa laulaa vaikka vielä yrittävät tuolla sateessa.
Kommentit (20)
Mutta juurihan mediat kertoivat että vedet ovat ennätyslämpöisiä, tämä maa kun on aivan täynnä propagandaa ja valheita jotta ilmastorahastus jatkuisi loputtomiin ja kukaan ei kyseenalaista sitä että ilmastomaksut ovat menneet maailman rikkaan rahastavan eliitin omille tileille ja sen lisäsi mitään lukuja ei ole siitä paljonko ilmasto parani suomalaisilta varastetuilla ilmastomaksuilla, ei yhtään lukua.
Vierailija kirjoitti:
Jokapaikassa tarkenee uida.
No mainitse yksipaikka niistä jokapaikoista?
Mä olen uinut toukokuun alusta asti Helsingissä meressä. Onhan se vähän vilposta, mutta kyllä siellä hetken saa pulikoitua.
Välissä jo tuntui, että vähän alkaa lämmetä, mutta sitten alkoi taas tuulla ja monesti puhalsi ulkomereltä, niin kylmeni taas matalammassakin vedet.
Suihku ja kuivaus. Voi kuvitella kastautuneensa järveen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen uinut toukokuun alusta asti Helsingissä meressä. Onhan se vähän vilposta, mutta kyllä siellä hetken saa pulikoitua.
Välissä jo tuntui, että vähän alkaa lämmetä, mutta sitten alkoi taas tuulla ja monesti puhalsi ulkomereltä, niin kylmeni taas matalammassakin vedet.
Ootko päässyt saunaan lämmittelemään uinnin jälkeen? Muuten ei kyllä tarkene, jos sittenkään.
Maauimalat ja kylpylät. En todellakaan lähde tonne mereen avantouinnille.
Kesällä toukokuusta syyskuuhun tarkenee uida joka puolella.
Olen uinut järvissä, isoissakin, vaikka vesi on asteen tai kaksi kylmempää kuin yleensä. Uida tarkenee kyllä, kun uidessa lihakset pysyvät lämpöisinä.
Taitaa uinnit jäädä väliin tänä kesänä jos sää ei lämpene. Yöllä alle 10 astetta ja nyt +15 vaan, koska kesä alkaa.....
Vierailija kirjoitti:
Maauimaloidrn vedenlämpötila on noin 27 astetta, mikä lienee aivan riittävä.
Tietysti pitää olla se uimala lähistöllä.
Vierailija kirjoitti:
Kesällä toukokuusta syyskuuhun tarkenee uida joka puolella.
Ei ainakaan Suomessa tarkene.
Nyt on kun kylmä syksy, viime syksykin oli lämpöisempi ja aurinkoisempi.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa uinnit jäädä väliin tänä kesänä jos sää ei lämpene. Yöllä alle 10 astetta ja nyt +15 vaan, koska kesä alkaa.....
Meillä oli viime yönä +4,6 keski-suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maauimaloidrn vedenlämpötila on noin 27 astetta, mikä lienee aivan riittävä.
Tietysti pitää olla se uimala lähistöllä.
Onko noita maauimaloita yhtään pohjoisemmassa? Kajaanissa on ilmeisesti yksi. Mutta muita ja vielä pohjoisemmassa?
Osta sukelluspuku, tarkenee paremmin uida.