Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku antaa ymmärtää jotain, saadakseen jotain, mitä toinen ei muuten antaisi?

Vierailija
23.06.2025 |

Mikä on huijaamisen ja mainipuloinnin motiivi?

Jos toinen joutuu luopumaan jostain, mitä ei muuten antaisi?

Eikö se ole tosi väärin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipuloinnin*

Vierailija
2/6 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motiivi on juurikin saada se toinen antamaan jotain, mitä ei muuten antaisi. Onhan se todella väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin esim mies, joka teeskentelee olevansa naisesta kiinnostunut vain päästäkseen hänen kanssa sänkyyn. Todellisuudessa häntä ei vois vähempää kiinnostaa naisen mielipiteet, elämänkatsomus harrastukset tms.

Niinkö?

Vierailija
4/6 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, vähän niinku. 

Vierailija
5/6 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ehkä pystyisi elämään itseni kanssa, jos tekisin tuollaista muille. 

Että pelailisin elämää niin kuin mikäkin raukkis, tekisin asioita vain siksi että hyötyisin itse jotenkin enkä välittäisi mitä muille ympärillä tapahtuu. 

Vierailija
6/6 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asian oikein ymmärsin , niin mieleen tulee eräs hyvin tuttu ihminen. Aikuinen jo , mutta lapsesta asti aivan sama " kikka" jota aina käytti ja käyttää: Voi kun ihana , voi kun minullakin olisi tuollainen, voi, miksi minulla ei ole tuollaista, minäkin haluaisin tuollaisen, ja monia aivan samankaltaisia kommentteja. Lapsenakin kun vanhempiensa kanssa tuli käymään , niin ensimmäisenä naapuriin lähti " kerjuulle" ja niin sieltä tuli takaisin erinäisten tavaroiden kera. Taitaa tänäpäivänäkin henkilö kuvitella etten ole tunnistanut hänen epämiellyttävää tapaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän