Mikä kivana pidetty asia on sinusta tylsää?
Kommentit (288)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirat. Paljussa lilliminen.
Palju kyllä ällöttää itteäkin. Pelkästään kylpyammekin ällöttää lillua omissa paskaliemissä, niin lisätään siihen vielä joku 3 muun liemet sekaan.
Sama täällä. Yäk.
Uimarannat inhottavia myös, hikisiä ja punottavia ihmisiä eikä mitään mukavaa tekemistä.
Kävely ja lenkkeily. Maailman tylsintä ikinä. Tykkään pyöräillä paljon ja kuljen aina pyöräillen, myös lenkit, koska kävellen matka tuntuu kestävän ikuisesti ja se on vaan ihan saakelin tylsää.
Lapsenmielinen "hassuttelu". Yleensä vain päätöntä hihkumista ja huutamista sekä tyhmäksi tekeytymistä, jossa ei ole mitään ideaa. Jotkut vievät tämän niin pitkälle, että odottavat aikuistenkin olevan innostuneita leikkimisestä, lastenmusiikista ja muista lapsille suunnatuista jutuista. Muuten on tylsä tosikko, joka on läpeensä kyynistynyt eikä ymmärrä elämän pieniä iloja.
Tämä vauvapalstailu. Joskus ennen täällä oli hauskaa mutta nykyään on ihan älyttömän tylsää. Käyn vanhasta muistista välillä mutta ihan turhaan. Masentuu vaan.
Sarjojen ja elokuvien katselu sellaisenaan. Käsitöitä tehden menee, mutta jos pitää pelkästään töllöttää niin vilkuilen jatkuvasti kelloa milloin se oikein loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Seksi miehen kanssa.
lesboelämää
Ikäihmisenä (69 v.) pidän tylsinä ja turhina varta vasten ikäihmisille suunnattuja tapahtumia ja tilaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Tanssiminen. En ole koskaan ymmärtänyt mikä siinä hytkymisessä viehättää.
En minäkään tanssimista aiemmin ymmärtänyt eli oli aika evvk touhua. Kunnes sitten itse lähdin mukaan.
Telkkarin katselua en edelleenkään ymmärrä enkä jaksa.
M60
Matkustaminen
Viininjuonti
Afterworkit
Kyläily
Shoppailu yhdessä jonkun kanssa.
Ei helv.. jos tarvitsen jotain, mieluummin tilaan sen netistä, jos pakko mennä kauppaan, menen yksin.
En jaksa lässyttää jonkun kanssa kierrellen kauppoja.
Pakko sanoa itsekin että kaverit ja varsinkin kaveriporukat.
Ei ehkä tylsää, mutta vähintäänkin epämiellyttävää: kylpylät. Olen melko epävarma itsestäni vieraiden ihmisten parissa, niin mun painajainen on olla alasti/uimapuvussa ja ilman ehostusta vieraiden ihmisten edessä. Ymmärrän, että suurin osa ihmisistä nauttii ja pitää kylpylöitä rentouttavina paikkoina, mutta minä inhoan niitä. Kerran sain töistä "palkinnoksi" yön yli reissun kylpylässä. Tuntui lähinnä rangaistukselta.
Karaoke, pakohuoneet, soittajien soolot esityksissä.
Vierailija kirjoitti:
Sarjojen ja elokuvien katselu sellaisenaan. Käsitöitä tehden menee, mutta jos pitää pelkästään töllöttää niin vilkuilen jatkuvasti kelloa milloin se oikein loppuu.
Riippuu sarjasta. Minulla auttaa se, että on saksan-, ranskan- ja espanjankielisiä sarjoja. On mielenkiintoista kielen takia. Jos ei katso ruutua välillä, kuinka paljon silloin ymmärtää jne. Suomalaisia sarjoja en jaksa katsoa ilman lisätekemistä, kuten kirjan lukeminen samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu sarjasta. Minulla auttaa se, että on saksan-, ranskan- ja espanjankielisiä sarjoja. On mielenkiintoista kielen takia. Jos ei katso ruutua välillä, kuinka paljon silloin ymmärtää jne. Suomalaisia sarjoja en jaksa katsoa ilman lisätekemistä, kuten kirjan lukeminen samalla.
Oma "kiva tekeminen", jota en ymmärrä/josta en pidä on..
(erityisesti sian) lihan grillaaminen pihassa. Huh huh. En voi käsittää! Se katku on jotain kamalaa. Naapurit ei muuta tekisikään kuin grillaisivat sianlihaa kaiket päivät ja yöt läpeensä.
Kyläily puolivieraiden luona.