Mikä kivana pidetty asia on sinusta tylsää?
Kommentit (288)
Persuviestien lähettely palstalle 365 päivänä vuodessa 7-23.
Vierailija kirjoitti:
Tanssiminen. En ole koskaan ymmärtänyt mikä siinä hytkymisessä viehättää.
Eikä ole edes tylsää, vaan erittäin vaivaannuttavaa jos sellaiseen 'pakotetaan' mukaan
Huvipuistot.
En ole koskaan pitänyt huvipuistoista. Vatsani on herkkä, lapsena muistan, kuinka pehmis ja hattara meinasi tulla ylös ilman, että olin edes käynyt missään laitteessa.
Oli masentavaa katsella, kuinka muut halusivat mennä joka laitteeseen, mihin vain pääsivät. Itse en uskaltanut mennä kirjaimellisesti oikein mihinkään. Tämä koskee myös aikuisuutta.
Sen sijaan esimerkiksi mökkeily oli ja on oikein kivaa, saunominen, uiminen, vesileikit lapsena. Olisin lapsena milloin tahansa valinnut kavereiden kanssa mökkeilyn ja vesileikit huvipuistokäynnin sijaan.
Puolituttujen mökille meneminen, ja lisäksi heillä on jotain omia tuttujaan siellä, joita ei itse edes tunne. Kammottavaa.
Konsertit, draamateatteri, draamaelokuvat, ooppera, juhlat, huvipuistot, jotkut eläinpuistot ja laskettelu osittain koska kylmä sää.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten kanssa ajan viettäminen. Vietän aikani mielummin yksin omien juttujen parissa.
Johtuuko se siitä, ettet tule "vanhana sieluna" ymmärretyksi, et koe samankaltaisuutta kenenkään kanssa vai etkö vaan tykkää höpöttää joutavia? - vai molempia näitä?
Kesäreissut, joista pitää tietysti tehdä päivitykset ja stoorit instaan ja facebookkiin. Joku kooste kesästä ja sinusta ihanissa asuissa tukka hulmuten ja tunnelmallinen musa soimaan taustalle. 🤮
Festarit. Pitkästyn ja kyllästyn... 🥱
Ruotsinlaivojen leikkihuone. Jouduin siellä viime kesänä käymään ja aivan järkyttävä melu ja härdelli. Lapset juoksivat kuin jossain transsissa leikkivälineestä toiseen. No, ehkä se on lapsista hauskaa mutta oli siellä paljon vanhempiakin hihkumassa lapsensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Festarit. Pitkästyn ja kyllästyn... 🥱
Lapsena myös ihmettelin, mikä minussa on oikein vikana, kun kyllästyin eläintarhakäynneillä perin pohjin. Touhu oli mielestäni pelkkää laahustamista yhdeltä häkiltä toiselle..... 🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten kanssa ajan viettäminen. Vietän aikani mielummin yksin omien juttujen parissa.
Johtuuko se siitä, ettet tule "vanhana sieluna" ymmärretyksi, et koe samankaltaisuutta kenenkään kanssa vai etkö vaan tykkää höpöttää joutavia? - vai molempia näitä?
Monesti se ajanvietto on piilonälvimistä tai muiden haukkumista ja arvostelua. Olen introvertti, sosiaalisuus lähinnä vie energiaa, eikä anna sitä. Toisaalta näin keskustelupalstoilla on ihan kiva viettää aikaa, kun saa itse valita keskustelut mihin osallistuu.
Seksi.. loppuu vietynä sotkuista ja yliarvostettua. 🤭
Puutarhanhoito. Rakastan kukkia mutta vihaan kykkimistä, polvillaanoloa ja multaa käsissä. Tyydyn sitten tekokukkiin ja kukkakuosiin vaatteissa.
Festarit, baareilu, juopottelu, sauna