Miehen tapa puhua minulle on joskus huutamista/käskyttämistä
Mies puhuu välillä tosi rumasti huutaen / käskyttäen. Välillä jos tuon oman mielipiteeni esille yhteisistä asioista (normaalilla äänensävyllä), niin mies alkaa KOVAAN ÄÄNEEN NAAMA PUNAISENA KARJUMAAN miten VÄÄRÄSSÄ OLEN. Siis puhuu mulle ku jollekin... no en edes tiedä kenelle puhuisin noin rumasti huutaen, joten vertauskuvaa on vaikea keksiä.
Huutaako teidän miehet teille muutoin kun riidellessä? Äsken lähdin helvettiin ja totesin vaan, etten enää jatkossa kuuntele tollasta puhetta. Puhuu samalla tavalla välillä myös äidilleenkin ja monille muille... Ihme hermoheikko.
Kommentit (19)
Samaa ajattelen. Että melkoisia miehiä olette löytäneet kumppaniksi. Missä kaikki normaalit miehet?
Vai sellainen mieslapsi. Eikö tämä käyttäytyminen näkynyt jo seurustelun alkuvaiheessa? Osta megafoni ja ens kerralla karjase siihen, että: KUULEN KYLLÄ NORMAALIN ÄÄNENSÄVYN! ÄLÄ HUUDA!!
Niin miksi seurustelet sen kanssa. Onko se niin komea ettet voi erota mitenkään.
Naiset ovat usein väärässä ja jatkavat vain epämääräistä valittamista asian tiimoilta siitä huolimatta. Hermohan siinä menee.
Eroa, tuohan on ihan vintti pimeä koko mies. Ei ole normaali mies.
Se jatkuu juuri niin kauan kuin siedät sitä.
Luulin, että vain naiset käyttäytyvät noin.
Ei todellakaan puhu noin. Joskus on ollut paha riita niin on korottanut ääntään. Ei silloinkaan sanonut mitään rumasti, mutta huudettiin puolin ja toisin. 10 vuoden aikana sattunut ehkä pari kertaa.
Saapasta. En kuuntelisi huutoa ja alentavaa kohtelua minuuttiakaan. Joku luonnevikainen tuo on.
Mulla jokunen vuosi sitten oli miesystävä, joka alkoi huutaa kun en tajunnut, kun hän koetti selittää oikotietä omalle asunnolleen. Koko alue, missä hän asui, oli minulle uppo-outo enkä todellakaan tuntenut alueen kadunnimiä yms. Ennen suhdettamme en ollut koskaan liikkunut kyseisellä alueella. Ihan vilpittömästi sanoin että en tiedä kyseistä oikotietä, eikä minua oikeastaan kiinnostakaan - voin tulla hänen asunnolleen ihan samaa tietä kuin aiemmin. Alkoi huutaa että miksi en tajua tätä hienoa oikotietä, kun on lyhyempi ja kaikkea. Suhde loppui aika pian tuon jälkeen ja hyvä niin. Jonkun ajan päästä kyseinen mies soitti ja pyysi, että tekisimme "sovinnon" (mikä oli jo yksistään outoa, mitään sovintoa ei mielestäni ollut tarvetta tehdä koska suhde ei päättynyt riitaan eikä mitään......). Tähän vastauksena nauroin ja sanoin että älä kuule unta näe, en todellakaan ikinä ottaisi häntä takaisin. Pimeä tyyppi. Lyön vetoa että olisi ollut väkivaltainen jossain vaiheessa, onneksi näin tämän ennalta. Varmaan oli narsisti.
HUUTAISIN TAKAISIN ja sitten ottaisin eron. Elämä on liian lyhyt kuunnella jotain sovinistista ääliötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai sellainen mieslapsi. Eikö tämä käyttäytyminen näkynyt jo seurustelun alkuvaiheessa? Osta megafoni ja ens kerralla karjase siihen, että: KUULEN KYLLÄ NORMAALIN ÄÄNENSÄVYN! ÄLÄ HUUDA!!
Sävyn???
Mene sinä tyttö kaikkine viisauksinesi takaisin apukouluun opettelemaan äidinkieltä.
Saa taas hävetä ihmisten oppineisuuden ja yleisen opetuksen tasoa. Olet tyttö kuule aika nolo.
Yritit olaa nokkela, mutta taustalta paljastuikin, että olet ihan tavallinen kahden euron maksullinen ritsapillu.
Mene hoitoon hullu
[/quote]
Ilmoitat tiukasti, mutta asiallisesti, ettet pidä siitä että sinulle huudetaan. Sillä ei ole väliä tässä asiassa kuka on oikeassa, mutta sinulle ei huudeta eikä puhuta loukkaavasti.
Jos tässä asiassa ei tule muutosta, harkitse eroa. Älä itse mene mukaan hänen käytökseensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sävyn???
Mene sinä tyttö kaikkine viisauksinesi takaisin apukouluun opettelemaan äidinkieltä.
Saa taas hävetä ihmisten oppineisuuden ja yleisen opetuksen tasoa. Olet tyttö kuule aika nolo.
Yritit olaa nokkela, mutta taustalta paljastuikin, että olet ihan tavallinen kahden euron maksullinen ritsapillu.
Sepolla lähtenyt taas juopottelu lapasesta uutena vuotena. Laitahan korkki kiinni jo, käy vielä hullusti muuten
Eroaisin. Eivät tuollaiset tapaukset koskaan muutu.
Eron peruste. Elämä liian lyhyt moisille mt-tapauksille.
Eroa. Ihme kaheleita sitä katellaankin