Mikä kivana pidetty asia on sinusta tylsää?
Kommentit (288)
Festarit
Terassikaljottelu
Piknikki
Baariörvellys
Karaoke
Golfin peluu
Ruotsin/Tallinnan laivaristeilyt
Vierailija kirjoitti:
Älypuhelin, mikroaaltouuni, valvominen.
Älypuhelimesta ja mikroaaltouunista samaa mieltä.
Puolisoni halusi ja halusi sen mokron.
Hankittiin. Perehdyin käyttöön. Puolison on mahdotonta oppia painamaan yhtä nappia. Sovittiin, että minä käytän. Puoliso on kuitenkin käyttänyt silloin tällöin. Ensimmäisellä kerralla sotki asetukset ja jouduin perehtymään ohjekirjaseen uudestaan. Nykyisin "osaa" käyttää, mutta vain niin, että koko talo haisee niiltä hänen mikrokäristeiltään.
Prkl.
Ysäribileet. Olen aina ihmetellyt, kun tuttavapiirissäni on useita ihmisiä, jotka rakastavat näitä. Ahdistaa se jumputus.
Hassunhauskat ohjelmalliset kesäjuhlat.
Ylihinnoitellut, kymmenien tuhansien ihmisten rock-konsertit.
Lentäminen: kentällä jonottelu ja odottelu, ahtaaseen koneeseen änkeytyminen ja siellä tuntikausia polvet suussa istuminen, varsinkin jos määränpäänä on jokin ihmisiä pursuava turistikohde.
Älytön hifistely ruokien ja juomien kanssa niin kotona kuin ravintolassa, eritoten lihalla mässäily ja siitä vouhottaminen.
Vaatteiden, krääsän, teknisten vimpainten yms. turhan ostelu ja siitä puhuminen.
P**kanjauhanta pikkutunneille, ylipäänsä kaikenlainen turha suun pieksäntä ilman kunnollista kiinnostavaa keskustelun aihetta.
Seksi Penis ruma, kivekset ällöttää.
Saunominen pitkän kaavan mukaan@ avantouinti
Juopottelu. Olut haisee kamalalle
Vanhempainiltojen lapselliset, typerät tutustumisleikit.
Shoppailu isossa ostoskeskuksessa.
Ryypiskely, röökaus, anaaliyhdyntä. Olen siis nainen.
Syntymäpäivä-, rippi-, ylioppilas-, valmistujais-, ymt. vastaavat juhlat, ovat ihme pönötysjuhlia, joihin moni menee vain kohteliaisuuttaan ja vie juhlittavalle jonkin merkityksettömän lahjan. Monet antavat hätäpäissään rahalahjan, kun eivät keksi yksilöllistä lahjaa.
Juhlissa sitten pönötetään vain tuttujen kanssa ja jos joku ventovieras erehtyy tervehtimään ja yrittää vaihtaamuutaman sanan, ollaan niin vaivautuneita ja katsellaan muualle tai hivuttaudutaan vaivihkaa kauemmas.
Näissä juhlissa ei yleensä ole mitään ohjelmaa ja vieraat pyrkivätkin häipymään mahdollisimman pian pois.
Festarit