Allsång på Skansen, TV1 ja Yle Areena tiistaina 24. kesäkuuta
Kommentit (402)
Muuten jättäisin ehkä välistä, mutta KAJ'n takia on pakko katsoa ainakin tänään!
muuten jees mutta teennäinen Pernilla ei nappaa. Se edellinen naisjuontaja oli parempi!
Pernilla on paras juontaja pitkään aikaan.
Kohta alkaa, mukana tänään KAJ, Zara Larsson, Medina, Daniela Rathana, Dr Alban, Da Buzz ja E-type.
Pernilla on kyllä ihan järkyttävä. Luulee sarjassaan olevansa jotakin vaikkei oikeasti ole kuin pelkkä turhis.
Vierailija kirjoitti:
Onko tänään historian ensimmäinen kerta kun Allsångin aikana sataa vettä Tukholmassa?
Ei kuitenkaan sada. Ei siellä ikinä sada.
Ällöttävän imelää ruåttalaista tekopirteyttä. YÄK!
Ehkä siksi pitää katsoa. Hyvä vatutus halvalla. Se on kullan arvoista.
Ja eihän tuolta muutakaan tule.
Mulla on lippu KAJ'n konserttiin joka on 2.7. Nordiksella. Sitä ennen ehtivät esiintyä mm. SuomiAreenalla ja Provinssissa.
Tämä ohjelma kaipaisi sellaisen kepeän, mutta arvokkaan juontajan. Sitä mielestäni Pernilla ei ole, enemmän sellainen kälättävä ja mukahauska.
Keltaista jaffaa ja oksennussanko vieraan. Kyllä se siittä.
Vierailija kirjoitti:
Pernilla on paras juontaja pitkään aikaan.
Kohta alkaa, mukana tänään KAJ, Zara Larsson, Medina, Daniela Rathana, Dr Alban, Da Buzz ja E-type.
Mitä pahaa me ollaan niille tehty?
Vierailija kirjoitti:
Muuten jättäisin ehkä välistä, mutta KAJ'n takia on pakko katsoa ainakin tänään!
Onneksi ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Teennäistä hymyillen laulettua höttöpoppia, yksi kuuluisuus joukossa ja yksi "rokki".
En tykkää.
Älä katso !
Ensimmäisen kerran olen iloinen Uuno-uusinnoista.
nu börjär! Stockholm i mitt hjärta <3
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lippu KAJ'n konserttiin joka on 2.7. Nordiksella. Sitä ennen ehtivät esiintyä mm. SuomiAreenalla ja Provinssissa.
Miksi? Maksoitko tuosta?
Pärnilla : D