Allsång på Skansen, TV1 ja Yle Areena tiistaina 24. kesäkuuta
Kommentit (402)
tää petra marklundinkin biisi on hyvä ja hän oli mun suosikki juontajakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, luulin että on Dolphin tytär, mutta onkin vaimo.
Korkeintaan 25-vuotias.
Dolphin vaimo on 29-vuotias.
On sitten ainakin se yhteistä, että kumpikin näyttää ikäistään nuoremmalta.
Zara Larssonin anaalikuvat googlesta on myös jätte bra.
Nää uudet ruotsalaiset räppärit ym. ei sano mulle mitään :D
Pernillan aviomiehellä on tyttärensä mukanaan.
Medinan miehet olivat vieraana samoilla 50-vuotissyntymäpäivillä kruununprinsessa Victorian kanssa pari viikkoa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lippu KAJ'n konserttiin joka on 2.7. Nordiksella. Sitä ennen ehtivät esiintyä mm. SuomiAreenalla ja Provinssissa.
Nähdään 2.7! 👋
Oletteko koskaan ajatelleet että kesäfestarit eivät ole suomalainen ilmiö, rantarock, Provinssi jne jne. Ruotsissa on vähän enemmän toki väestöpohjaa, joten tätä yleisöäkin on siellä vähän enemmän sikäläisillä festareilla. Toisaalta niissä on koronan jälkeen ollut väkikatoa...
Musiikkiohjelma kiistatta maailman huipulta vaikken niitä kovin paljon tiedäkään.
Mutta vaikeahan tuosta on enää paremmaksikaan laittaa. Ihmiset ovat tavallisen ja aidon iloisia. Ei mitään ylitseampuvaa pelleilyä ja oman egon boostausta.
Tuntuuko muista että nyt ei ihan lähde? Sade ehkä vähän latistaa tunnelmaa jne. Onkohan ohjaaja vaihtunut?
Oho, Ruotsin eduskunnan puhemies yleisössä!
Vierailija kirjoitti:
Niinhän minä kirjoitin jo ohjelman alussa.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaista paskaa höttöpoppia. Ja teennäinen juontaja pääosassa. Sekä kameroiden edessä pakolla osallistuva yleisö.
Ei ne kyllä pakolla tuolla tavalla ole mukana! Ruotsalaiset vaan on erilaisia kuin hiljaa paikallaan nököttävät suomalaiset.
Sitä paitsi sekä kenraaliharjoitukseen että tv-lähetykseen pitää ostaa lippu, joten kyllä sinne ihan tarkoituksella mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän minä kirjoitin jo ohjelman alussa.
No anteeksi, en huomannut.
Jotenkin ihana sydämellisyys puuttuu nyt tästä. Musa rämpytystä. Kivat kesälaulut puuttuu. Huutoa liikaa. Ohjelma on muuttunut huonompaan. Alkutunnuslaulukin oli ihan tynkä.
Kiva, että lauloivat Arjan biisin.