Nainen, mitä sinä tuot/toisit parisuhteeseen?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Taasko jankkaat. Eilen teit jo 10 aloitusta.
Eikö ihmisiä ihan oikeasti hävetä, että he ovat täällä niin paljon, että muistavat eilisen päivän aloitukset ja niiden lukumäärät?
Tätähän ei voi itse määrittää vaan sitä pitää kysyä siltä, jonka kanssa on suhteessa. Nykyiseni arvostaa minussa aivan eri asioita kuin eksäni. Suhteet ja ihmiset on erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Tätähän ei voi itse määrittää vaan sitä pitää kysyä siltä, jonka kanssa on suhteessa. Nykyiseni arvostaa minussa aivan eri asioita kuin eksäni. Suhteet ja ihmiset on erilaisia.
Kyllä sitä voi itsekin määrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ihmisiä ihan oikeasti hävetä, että he ovat täällä niin paljon, että muistavat eilisen päivän aloitukset ja niiden lukumäärät?
Ja poistattavat suu vaahdossa tällaista aloitusta. Ilmeisesti kysymyksessä on jotain mikä saa joidenkin naisten päät sekaisin.
Samat asiat, jotka vastasin eilen. Ei jaksa uudelleen kirjoittaa hienosti. 🥱
Käyn kaupassa joka päivä, joten täytän jääkaapin. Siivoilen ja järjestelen. Seksiä 3 kerta viikossa. Kumppanin kaikkeen mukavaan tekemiseen. Voin kertoa mielipiteeni asioista.
Olen ollut naimisissa 30 vuotta. Olen tuonut itseni. Kokonaan. Ihmisen, jonka kanssa mieheni on saanut elää yhdessä, keskustella, jakaa ajatuksia, matkustaa, asua erilaisissa paikoissa, mieheni on saanut useamman lapsen minun kanssani, ja toki olen myös tuonut perheeseen palkkani, joka on hieman keskimääräistä parempi. Ei tuollaiseen voi vastata. Ihmisessä on paljon puolia.
Jos omalta mieheltä kysyisi niin varmaan se nostaisi kärkeen seksin. Saattaa olla, että jotain muutakin hyvää löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja poistattavat suu vaahdossa tällaista aloitusta. Ilmeisesti kysymyksessä on jotain mikä saa joidenkin naisten päät sekaisin.
Ikää varmaan 30 + ja parhaimmat vuodet ohi. ei miestä, ei lapsia. Ahdistaahan se, kun ei tuo oikein mitään pöytään.
Seuraa niin sohvalle Netflixin katseluun kuin eri aktiviteetteihin vaelluksesta kuntosaliin tai reissuihin, lämpöä ja seksiä sen kaikissa muodoissa, erinomaista ruokaa alusta asti itse tai yhdessä tehden, sovitun ja kauniin kodin joka laitettu eri juhlien ym hetkien tunnelmiin sopivaksi, talon jossa oma piha, mökin järven rannalta, kumppanin joka pystyy osallistumaan puoleen kaikista kuluista eli ei ole taloudellinen rasite vaan yhdistämällä taloudet saataisiin enemmän, ystäviä, sukua ja lapsia jotka vastaanottavat lämpimästi, älyllistä tukea mm. asioiden pohtimiseen ja toteuttamiseen. Lisäksi hyvää kohtelua ja kunnioitusta sekä helppoa elämää ilman vaikeuksia luonteessa tai elämässä.
En mitään, millä voisin päihittää äitisi. Mutta tämänähän sinä jo tiesitkin.