Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä sinä tuot/toisit parisuhteeseen?

Vierailija
22.06.2025 |

Nyt rohkeasti kertomaan niistä omista hyvistä puolista.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän ei voi itse määrittää vaan sitä pitää kysyä siltä, jonka kanssa on suhteessa. Nykyiseni arvostaa minussa aivan eri asioita kuin eksäni. Suhteet ja ihmiset on erilaisia.

Kyllä sitä voi itsekin määrittää.

Niin, omasta mielestäni yksi hyvä puoleni on esim. kokkaustaito. Mutta mieheni mielestä sillä ei ole paljoakaan väliä koska hän tykkää kokata itse. Hän pitää minussa muista asioista, kuten siitä että olen tosi kiltti ja vähän ujo. Itse en ole koskaan ajatellut sitä erityisesti hyväksi puolekseni vaan ennemmin ajatellut että se on haitta, kuten eksäni mielestä oli. Hän olisi arvostanut räväkämpää ja voimakastahtoisempaa naista.

Vierailija
22/59 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut naimisissa 30 vuotta. Olen tuonut itseni. Kokonaan. Ihmisen, jonka kanssa mieheni on saanut elää yhdessä, keskustella, jakaa ajatuksia, matkustaa, asua erilaisissa paikoissa, mieheni on saanut useamman lapsen minun kanssani, ja toki olen myös tuonut perheeseen palkkani, joka on hieman keskimääräistä parempi. Ei tuollaiseen voi vastata. Ihmisessä on paljon puolia. 

Johan sinä vastasit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä taas jatkat tota. Se on mun ja mieheni asia. Ei kuulu sulle.

Vierailija
24/59 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän ei voi itse määrittää vaan sitä pitää kysyä siltä, jonka kanssa on suhteessa. Nykyiseni arvostaa minussa aivan eri asioita kuin eksäni. Suhteet ja ihmiset on erilaisia.

Toi kuulostaa kiinnostavalta, osaatko eritellä, mitä kumpikin on arvostanut?

Vierailija
25/59 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, omasta mielestäni yksi hyvä puoleni on esim. kokkaustaito. Mutta mieheni mielestä sillä ei ole paljoakaan väliä koska hän tykkää kokata itse. Hän pitää minussa muista asioista, kuten siitä että olen tosi kiltti ja vähän ujo. Itse en ole koskaan ajatellut sitä erityisesti hyväksi puolekseni vaan ennemmin ajatellut että se on haitta, kuten eksäni mielestä oli. Hän olisi arvostanut räväkämpää ja voimakastahtoisempaa naista.

Ei aloituksessa sanottu että sen hyvyyden määrittelisi se toinen. Ketju on itseanalyysille tarkoitettu.

Vierailija
26/59 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitun=siivotun

Vierailija
27/59 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvaa, lämpöä, hyvää keskustelua, hymyä, hauskuutta, leikkimielisyyttä, taiteellista silmää, söpöyttä! Noista mieheni päässyt nauttimaan :D

Vierailija
28/59 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn kaupassa joka päivä, joten täytän jääkaapin. Siivoilen ja järjestelen. Seksiä 3 kerta viikossa. Kumppanin kaikkeen mukavaan tekemiseen. Voin kertoa mielipiteeni asioista. 

Tämä on jo 7/10 oli ulkonäkö mikä tahansa.

M

Vierailija
29/59 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut naimisissa 30 vuotta. Olen tuonut itseni. Kokonaan. Ihmisen, jonka kanssa mieheni on saanut elää yhdessä, keskustella, jakaa ajatuksia, matkustaa, asua erilaisissa paikoissa, mieheni on saanut useamman lapsen minun kanssani, ja toki olen myös tuonut perheeseen palkkani, joka on hieman keskimääräistä parempi. Ei tuollaiseen voi vastata. Ihmisessä on paljon puolia. 

Johan sinä vastasit.

Niin mutta kunnolla. Koska ihmiselämässä tapahtuu niin paljon. Yhdestä tulee omaishoitaja, toisesta ehkä dementikko. Ei ihmisarvoa silti voi määrittää sen mukaan, mitä lisäarvoa tuo toiselle. 

Vierailija
30/59 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan sinä vastasit.

Niin mutta kunnolla. Koska ihmiselämässä tapahtuu niin paljon. Yhdestä tulee omaishoitaja, toisesta ehkä dementikko. Ei ihmisarvoa silti voi määrittää sen mukaan, mitä lisäarvoa tuo toiselle. 

Ei tässä kenenkään ihmisarvoa olla määrittelemässä.

Vierailija
31/59 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aloituksessa sanottu että sen hyvyyden määrittelisi se toinen. Ketju on

Juu, mutta se mitä itse ajattelee tuovansa suhteeseen, voi olla aivan eri kuin mitä toinen kokee saavansa suhteesta. Ja tuo jälkimmäinen on mielestäni paljon tärkeämpää kuin se mitä minä kuvittelen toisen arvostavan ja haluavan.

Vierailija
32/59 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn kaupassa joka päivä, joten täytän jääkaapin. Siivoilen ja järjestelen. Seksiä 3 kerta viikossa. Kumppanin kaikkeen mukavaan tekemiseen. Voin kertoa mielipiteeni asioista. 

Tämä on jo 7/10 oli ulkonäkö mikä tahansa.

Et osaa itse pitää asuntoa siistinä ja käydä kaupassa?

Minusta on lähinnä huvittavia nuo joka toisen viestin kodinhoitoon ja ruokahuoltoon liittyvät kommentit.

Se että elämään tulee toinen joka tuplaa näiden määrän niin se ei ole mikään lyömätön etu että hän myös osallistuu lisäämäänsä työmäärään.

M47

Vierailija
33/59 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä muuta tarvinnut tuoda kuin tiukka ja antelias oravapillu. Miehen rahoilla on palkattu kotiapulainen. 

Vierailija
34/59 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on pitkän avioliitonkin jälkeen innostunut mun ulkonäöstä ja minusta, joten kaipa sitten olen kaunis, fiksu ja hauska. Olemme todella hyvin yhteensopivia kaikessa, kiinnostuneista samoista asioista ja aina yhdessä. Seksi on aina ollut suhteen yksi tärkeimpiä juttuja. Teen hyvää, terveellistä ruokaa ja siivoan, pidän puutarhan kunnossa, mieheni hoitaa muut kodin hommat. Olen lähdössä tänään matkalle ja kuivattelen tässä hetken hiuksia, joten sanon vielä, että olen hyvää matkaseuraa enkä kotonakaan juuri koskaan ole pahalla tuulella kotonakaan.

Hyviä puolia kertyy, kun on sopivan kumppanin kanssa. Silloin tahdotaan miellyttää puolin ja toisin enkä muunlaisen kanssa olisikaan. En pystyisi. Kauhistuttaa miten jotkut täällä elävät päivittäisen riitelyn, nälvinnän ja ilkeilyn kohteena ja olen joitain sellaisia parisuhteita livenä nähnytkin, nykyisin tosin jo eronneita kaikki.

Vierailija
35/59 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä olemme olleet 34 vuotta niin aika paljon olen tähän suhteeseen tuonut ja panostanut kuten myös mieheni. Parasta mitä olemme saaneet aikaiseksi on lapset. Ja koko elämä. Yhdessä...se on se taikasana. 

Vierailija
36/59 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taasko jankkaat. Eilen teit jo 10 aloitusta.

Eikö ihmisiä ihan oikeasti hävetä, että he ovat täällä niin paljon, että muistavat eilisen päivän aloitukset ja niiden lukumäärät?

Kun on ollut samaan aikaan jankkaajan kanssa? Jankkaaja laittoi ne viestit yhden tunnin aikana.

Vierailija
37/59 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tonnia miestäni suuremman kuukausipalkan.

Vierailija
38/59 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys, joka herättelee ihmisiä. 

Pelkästään se, että "olen nainen/mies" ei ole vielä kovin vakuuttava argumentti kenellekään, että olisi tuomassa suhteeseen mitään arvokasta. Pitää olla muutakin.

Eniten tästä ulisee ne jotka eivät uskalla pohtia kriittisesti omaa lisäarvoa.

Vierailija
39/59 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajua, kumppanuutta, intohimoa, tukea ja rauhallista kotielämää

Vierailija
40/59 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eniten tästä ulisee ne jotka eivät uskalla pohtia kriittisesti omaa lisäarvoa."

Miksi sitä pitäisi pohtia kriittisesti jos se kumppani tuntuu tyytyväiseltä? Silloin sitä selvästikin on riittävästi.