Nainen, mitä sinä tuot/toisit parisuhteeseen?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taasko jankkaat. Eilen teit jo 10 aloitusta.
Eikö ihmisiä ihan oikeasti hävetä, että he ovat täällä niin paljon, että muistavat eilisen päivän aloitukset ja niiden lukumäärät?
Heh. Mä luulin olevani paljon, mutta tämä aloitus oli itselle ihan uusi. No, liian paljon mä täällä olen silti.
Ja niin tuo avauksen kysymys..
Olen aika sopuisa ja varsin rauhallinen jalat maassa- ihminen joten mun kanssa on aika vaikea saada elämäänsä draamaa tai muutakaan tempoilua jatkuvine vouhotuksineen. Olen myös rento, mutkaton ja huumorintajuinen, mutta huumorini on usein melko mustaa ja sarkastistakin. En tykkää olla suuna päänä enkä siedä sitä kumppaniltakaan vaan nautin yhdessäolosta myös niin, että kumpikin on hiljaa ja vaikkapa lukee, täyttää ristikkoa tai nysvää jotain omaa juttuaan. Tykkään antaa ja saada läheisyyttä ja hellyyttä eli olen just se ärsyttävä joka aina hiplaa ja tulee kylkeen kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ihmisiä ihan oikeasti hävetä, että he ovat täällä niin paljon, että muistavat eilisen päivän aloitukset ja niiden lukumäärät?
Eikö sinua hävetä tehdä jatkuvasti aloitus samasta asiasta ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua taitaa hävettää. Älä projisoi.
En edelleenkään ole hakeutumassa parisuhteeseen. Tiedän ennestään että miesten tuomiset on &yrpä, sotku, rahanmeno ja stressi, joten hyi, en halua sellaista.
Keskityn huolehtimaan kuopuksen muuton ja kämppäni myynnin, minkä jälkeen muutan perässä.
Sinun pitää kysyä minun mieheltä mitä asioita hän minussa arvostaa ja mitä ei.
Minulla on kunnon palkka, jolla elätän itseni ja järjestän kaikkea kivaa itselle ja läheisilleni mielellään.
Parisuhteessa toinen on minulle prioriteetti ja se näkyy siinä miten toiselle puhun ja miten arjessa häntä huomioin.
Pyrin hyvään ja pyydän anteeksi, kun teen virheitä. Haluan että toisella on minun kanssani hyvä olla, mikä tarkoittaa sitä että pyrin huomioimaan toisen toiveet ja tarpeet suhteessa.
Seksistä tykkään ja sitä harrastan parisuhteessa mielellään säännöllisesti, teen aloitteita. Tykkään muustakin kuin peruskaurasta ja haluan kumppanin kanssa löytää ja kokeilla uutta enkä "urautua" makkarissa. Osaan (ja haluan!) tehdä miehelleni selväksi miten seksikkäänä häntä pidän.
On tällä yli kymmenen vuotta parisuhde pidetty voimissa.
Vierailija kirjoitti:
"Pelkästään se, että "olen nainen/mies" ei ole vielä kovin vakuuttava argumentti kenellekään, että olisi tuomassa suhteeseen mitään arvokasta. Pitää olla muutakin."
No aika harvoin sitä ainoana argumenttina tarjotaankaan.
Miehet tarjoaa yrpäänsä, kuvitellen että se olisi naisesta ihana tai tarpeellinen.
Mikä tahansa yrpä häviää dildolle, joka on siisti, aina valmis eikä esitä vaatimuksia perseseksistä tai sotke sänkyä ja mua. On valmis kun minäkin.
Ei jätä pakastinta auki, ei pummaa rahaa, ei haise röökiltä, kaljalta ja pierulta.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitähän sinä sillä tiedolla teet?
Ap kuvittelee että me tai joku meistä haluaa hänet. Se loi illuusion "työnhakijoiden" jonosta buustatakseen egoaan.
En yhtään mitään. Olen sinkkuna paljon tyytyväisempi kuin parisuhteessa.
Kun astun elämääsi, kellot pysähtyy, horisontti liikahtaa ja sydämesi alkaa soida uudella taajuudella sellaisella, jota et tiennyt olevan olemassakaan. Maailma ei enää näytä samalta vaan kaikki on mahdollista, kun olen elämässäsi. Sinusta tuntuu kuin joku olisi vetänyt verhon sivuun ja näyttänyt, miten kirkkaana elämä voi oikeasti loistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin! olethan Sinäkin täällä
No sen pillun sinun tarpeidesi tyydyttämistä varten. Pitäisi riittää kyllä.
"Pelkästään se, että "olen nainen/mies" ei ole vielä kovin vakuuttava argumentti kenellekään, että olisi tuomassa suhteeseen mitään arvokasta. Pitää olla muutakin."
No aika harvoin sitä ainoana argumenttina tarjotaankaan.