Mitä ruokaa et ole koskaan tehnyt
Ite en ole koskaan tehnyt mannapuuroa. Tykkään kyllä siitä, mutta jotenkin ei vaan ole tullut tehtyä. Äidin luona olen kyllä syönyt sitä. Osaa tehdä sen hyvin.
Kommentit (32)
En mitään. Syön vain valmiseineksiä. Vain aamupuuron teen itse.
Maksalaatikko, hernekeitto, makaronilaatikko, karjalanpiirakka ja lihapullat
Vierailija kirjoitti:
Tillilihaa
Siiheen oikeasti kuuluvaa lihaakaan ei taida saada. On myös vaikea saada kieltä ja munuaisia. Kaikki hyvä kotiruoka on käynyt sellaiseksi että mitään ei saa tehtyä.
Sellaisista (aika) tavallisiksi ajattelemistani ruokalajeista en ole tehnyt ainakaan kesäkeittoa, kaalikääryleitä, lohikeittoa, lihakeittoa tai lihapiirakkaa.
Varmasti paljonkin, ainakn kaikki sisäelinruuat, aasialaisista en piittaa, afrikkalaisia en edes tiedä.
3 ekaa (mannapuuro, keitot, makaronilaatikko) on taas ihan peruskauraa mun keittiössä.
N53
Vierailija kirjoitti:
Läskisoosi
Taas sama: hyvin tehty läskisoossi on .... hyvää.
Mutta niinkuin lukiossa ollessani: pöytäkaveri käänteli veitsellä lihaa: kattokaa, verisuonet näkyy. ..... "Kiitos teille ja näkemiin" (ja ostaa joku suklaapatukka, et jaksaa iltapäivään asti).
Haggista, apinanaivoja, perhosentoukkia ja muuta sen tyylistä en. Mutta suunnilleen kaikkea, mitä esim. ravintoloissa Suomessa tarjotaan, olen. Aivan samaa ruokaa olen harvoin kahdesti tehnyt
Veripalttua, verilettuja ja maksalaatikkoa en ole koskaan tehnyt.
En ole tehnyt mitään veri-, maksa- tai sisäelinruokia, katkarapuja tai muita äyriäisiä.
Kaurapuuro
Kinkkukiusaus
Lohikeitto
Karjalanpaisti
Makkarakastike