Kaveri kilpailee kanssani miehistä
Onko teillä kokemusta tällaisesta kaverista? Saattaa esim baarissa ihan selkeästi kilpailla ja yrittää voittaa jonkun satunnaisen miehen huomion. Minua huvittaa.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on kilpailua resursseista. Miksi tälläinen tulee vielä joillekkin yllätyksenä?
Ei ole. Joillakin ihmisillä on itsekunnioitusta ja kypsyyttä.
"Itsekunnioitus" ja "kypsyys" johtaa vain siihen, että joku toinen saa enemmän varallisuutta, puolisoita, työpaikkoja yms. :)
No meillä on erilaisia arvoja xD itse pidän huvittavana jos joku kokee egonsa ja oman arvonsa niin hauraaksi että kokee tarvetta sitä tuolla tavalla pönkittää. Sen se nainen tuollaisella toiminnallaan nimittäin paljastaa.
Mutta silti saa miehen toisin kuin sä? :)
Saattaa saada miehen mutta miksi se minua haittaisi kun en siitä miehestä ollut edes kiinnostunut? XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on kilpailua resursseista. Miksi tälläinen tulee vielä joillekkin yllätyksenä?
Ei ole. Joillakin ihmisillä on itsekunnioitusta ja kypsyyttä.
"Itsekunnioitus" ja "kypsyys" johtaa vain siihen, että joku toinen saa enemmän varallisuutta, puolisoita, työpaikkoja yms. :)
No meillä on erilaisia arvoja xD itse pidän huvittavana jos joku kokee egonsa ja oman arvonsa niin hauraaksi että kokee tarvetta sitä tuolla tavalla pönkittää. Sen se nainen tuollaisella toiminnallaan nimittäin paljastaa.
Mutta silti saa miehen toisin kuin sä? :)
Ahha, todistaa vain mun teorian, että itsevarmat ja röyhkeät saavat enemmän resurssejaXDD
Mulla on tollanen sisko. Kukaan mies ei saisi kiinnostua musta, vaan aina vaan hänestä. Välillä sanoo ihan suoraan, kenestä saan tai en saa olla kiinnostunut sen mukaan, kuka häntä kiinnostaa, mutta sitten jos mies pörrääkin vain mun ympärillä niin voi voi...
Usein en edes itse ole kiinnostunut tyypeistä, mutta kiva seurata siskon kärventelyä. Koska kaikki muukin meidän välillä on siskon mielestä kilpailua ja hän saa kaikesta kilpailuasetelman, en ikävä kyllä juurikaan arvosta häntä.
"Ahha, todistaa vain mun teorian, että itsevarmat ja röyhkeät saavat enemmän resurssejaXDD"
Oi hyvä luoja olet yksinkertainen!
Kaikilla naisilla ei ole niin hauras ego ja niin huono Itsekunnioitus että pitää tarttua jokaiseen vastaantulevaan mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Miten sen kanssa voi mennä baariin. Paitsi tietää sitten että kuka aidosti kiinnostuu vain susta.
"Aidosti kiinnostuu" ei vaadi paljoa.
Koittakkaa sopia miehet keskenänne riita.kyllä miehiä riittää molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Koittakkaa sopia miehet keskenänne riita.kyllä miehiä riittää molemmille.
Et sinäkään nyt selvästi tajua. Voi jessus teitä vanupäitä
Minulla oli nuoruudessa ystävä, joka flirttaili kaikkien kavereidensa poikakavereiden kanssa. Jos tiesi minun tai jonkun toisen olevan kiinnostunut jostain pojasta, niin hän aloitti tehostetun lähestymisen ko.poikaan. Ja hirveen härdellin järjesti, jos hänestä ei oltu kiinnostuttu. Ehkä nuoruuden epävarmuutta ja omanarvon pönkittämistä. No ei olla vuosikymmeniin oltu tekemisissä, joten en tiedä onko toimintamalli jatkunut vanhemmille päiville saakka.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli nuoruudessa ystävä, joka flirttaili kaikkien kavereidensa poikakavereiden kanssa. Jos tiesi minun tai jonkun toisen olevan kiinnostunut jostain pojasta, niin hän aloitti tehostetun lähestymisen ko.poikaan. Ja hirveen härdellin järjesti, jos hänestä ei oltu kiinnostuttu. Ehkä nuoruuden epävarmuutta ja omanarvon pönkittämistä. No ei olla vuosikymmeniin oltu tekemisissä, joten en tiedä onko toimintamalli jatkunut vanhemmille päiville saakka.
Semmoista. Toivottavasti on kypsynyt ja kasvanut kuten ihmiset yleensä!
On! Tällaisella kaverilla on huono itsetunto ja veemäinen luonne.
Vierailija kirjoitti:
Ai sinun seurassa ei saa muut kiinnittää muiden miesten huomiota.
Kaverikin tuli keskusteluun jankkaamaan.
Itse asiassa tuohon yhteen tyttöjenilta viestiin liittyen, niin tämä averi kyllä teki ikävästi, kun kutsui treffikaverin tyttöjen iltaan. Jos pitkästä aikaa lähtee ulos, niin ei ole kiva, jos pitää toisten treffejä katsoa siinä vieressä. Tuollaiset treffit pitäisi järjestää erikseen. Olisitte lähteneet yhdessä siitä pois jatkamaan treffejänne ja toiset olisivat voineet jatkaa juttujaan. Tältä kaverilta kyllä vähän paska nakki kavereitaan kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Women understand women, and they hate each other
Suomi ja suomalaiset ovat vihaa täynnä.Merkilistä että ei minun piireissä vihata aina jotain ....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi käyt hänen kanssaa baarissa sitten?
Ollaan tavattu baarissa välillä ihan muuten vaan. Ei se minua sinänsä haittaa koska en näistä miehistä ole ollut kiinnostunut mutta olen huomannut tämän ilmiön ja se huvittaa, koska olen oppinut että tällaista on joidenkin naisten välillä. Tarkoitus siis pönkittää omaa egoa ja paremmuutta
Miksi sinua muiden kokemukset kiinnostaa? Puhu suoraan sille kaverilles jos sen käytös ärsyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi käyt hänen kanssaa baarissa sitten?
Ollaan tavattu baarissa välillä ihan muuten vaan. Ei se minua sinänsä haittaa koska en näistä miehistä ole ollut kiinnostunut mutta olen huomannut tämän ilmiön ja se huvittaa, koska olen oppinut että tällaista on joidenkin naisten välillä. Tarkoitus siis pönkittää omaa egoa ja paremmuutta
Miten tämä "ilmiö" siis ilmenee? Mistä tiedät mitä kaverisi ajattelee? Miten tämä näkyy? Oletko nyt ihan varma ettet itse vain kuvittele
Tosi kummallista jos mies ei ehdota uutta tapaamista kahdestaan jos ystävät häiritsevät.
Jos jonkun sinkkukaveri kaipaa seuraa, ei se ole mikään syy jättää parisuhde muodostamatta. Pitää vaan järjestää tapaamisia.
Vierailija kirjoitti:
En muista kertoiko Mariska lööpissä joskus että eroperheessä kasvaneena halusi varatun miehen. Joillain muilla on vähän tuollainen ajatusmaailma. Varattu on haluttuna statukseltaan parempi.
Miehen etsintä kaverin edessä voi olla ihan ajanvietettäkin. Jos olisi yksin liikkeellä baarissa voisi olla miesten silmissä epätoivoinen. Kaverin kanssa kilpailemalla on seurassa, samalla kun mittelee statuksesta.
Vierailija kirjoitti:
On! Tällaisella kaverilla on huono itsetunto ja veemäinen luonne.
Jos on huono itsetunto, niin en usko, että tekee noin, koska pelkää torjumista.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin muistan just teiniajoilta tällaisen tyypin, jännä että aikuinenkin voi olla vielä niin epävarma että pitää toimia noin 😂
Se on suhun rakastunut, haluaa sun huo ioni 110%