Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampere - lähteä vai jäädä?

Vierailija
22.06.2025 |

Miten te Tampereella asuvat koette arkenne ja elämänne Tampereella? Muuttaisitteko pois ja jos, niin miksi? Jos ette mistään hinnasta muuttaisi, niin miksi?

Itsellä nyt asiat vähän mietinnässä, mutta kyselen muiden ajatuksia ja mielellään myös kuulisin, missä päin Tamperetta asutte ja miten koette palvelut ja hintatason.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin pois lähes 15 vuoden jälkeen ja olen tyytyväinen. Olisi pitänyt lähteä jo aiemmin. Tampere on muuttunut rauhallisesta ja viihtyisästä kaupungista rauhattomaksi sekakäyttäjien temmellyskentäksi. Illalla ei uskaltanut enää edes lenkillä käydä. Keskustassa oli pakko käydä suht usein ja se oli viimeiset vuodet aina yhtä epämiellyttävä kokemus.

Vierailija
62/62 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdin pois lähes 15 vuoden jälkeen ja olen tyytyväinen. Olisi pitänyt lähteä jo aiemmin. Tampere on muuttunut rauhallisesta ja viihtyisästä kaupungista rauhattomaksi sekakäyttäjien temmellyskentäksi. Illalla ei uskaltanut enää edes lenkillä käydä. Keskustassa oli pakko käydä suht usein ja se oli viimeiset vuodet aina yhtä epämiellyttävä kokemus.

Mikset uskaltanut lenkkeillä? Lenkkeilin itse viime kesänä varmaan lähes joka ilta Koskipuiston ja Kirjastonpuiston ympäristössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme