Kyllä osalla suomalaisista menee hyvin
Liikenteessä näkyy nykyisin arvoautoja päivittäin. Jaguaareja, lexuksia jne. Helsingin uudetkin asunnot joku aina ostaa, vaikka kaksio olisi 600 000. Remonttirakentaminen luksustuotteilla käy kuumana. Miksi tästä hyvinvoinnista ei koskaan puhuta? Pyöritään vain joidenkin sossutukiriippuvaisten ongelmissa.
Kommentit (14)
ne keillä menee hyvin, kustantaa ap.n elämän
Vierailija kirjoitti:
Arvoautoille voi tehdä mukavia pikku jäyniä.
Ne on täysarvovakuutettuja joten tekijän vakuutusmaksut nousee... ikäänkuin kusisitte omaan taskuun.
Itsehän ajelen 2015 vm audilla ja asun vanhassa kerrostalossa. Silti minulla menee hyvin, ainakin omasta mielestänimäi.
Ei se ole mikään ongelma jos jollain on luxusauto tai omistusasunto.
Vierailija kirjoitti:
Itsehän ajelen 2015 vm audilla ja asun vanhassa kerrostalossa. Silti minulla menee hyvin, ainakin omasta mielestänimäi.
Sama täällä, ajelen rapaisella Mitsubishillä ja omakotitaloni nurmikolla rehottaa voikukkia, elämä on hyvää näinkin!
Tietenkin suurella osalla menee hyvin. Ainakin tässä elämänvaiheessa, kun lapset ovat jo omillaan, lainat maksettu ja on kahdet ihan hyvät tulot, ei ole pikkurahasta puute.
Mitä siitä pitäisi puhua? Olemme itse hyväosaisia ja elämä on hyvää, ei se raha onnelliseksi tee (sen tekee muut seikat), mutta helpottaa se kieltämättä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvoautoille voi tehdä mukavia pikku jäyniä.
Ne on täysarvovakuutettuja joten tekijän vakuutusmaksut nousee... ikäänkuin kusisitte omaan taskuun.
Harvemmin kai tuollaisen tekijöillä edes on minkäänlaisia vakuutuksia.
Tai sitten vain ostetaan velaksi.
Urkkijapelle meehän kädelles siitä...
Rahan jakautumiseen pätee samat piirteet kuin pariutumismaailman suosioon.
Yksi mies saa milloin tahansa naisia ja toinen ei saa ketään. Jollain on miljoonia ja toisella tili tyhjänä.
Vierailija kirjoitti:
Rahan jakautumiseen pätee samat piirteet kuin pariutumismaailman suosioon.
Yksi mies saa milloin tahansa naisia ja toinen ei saa ketään. Jollain on miljoonia ja toisella tili tyhjänä.
Miten on mahdollista, että olen kummassakin asioissa jotain tuolta väliltä? Saan tinderissä noin sata matchia kuukaudessa ja rahaa on muutamia kymmeniä tuhansia.
M27
Jaguareja ja lexuksia saa ihan muutamalla tonnilla. Ei ne kaikki mitään huippuautoja ole, vaan perus autoja valtaosin kuten muutkin.
Kantakaupungin asunnot menevät hitaasti kaupaksi ja ne ostetaan velaksi ja takauksena esim perintöä tai toinen jo maksettu ja myyty asunto. Ovat usein myös tuottoisia sijoituskohteita.
Köyhällä ei taida olla taloudellista tietotaitoa.
Menee ulos ajamaan Jaguaarillasi, siellä on kaunis sää. Miksi itket naisten palstalla luuseri?