Miten kävisi jos teille tehtäisi heti maanantaina PEth-testi?
Työterveydestä soitettaisi että verikokeeseen per heti.
Kommentit (44)
Kieltäytyisin. Tosin enpä tiedä, kuka sen muka tekisi.
Olen ollut raittiina jo monta vuotta, joten mikä ettei.
Kesken loman ei tuollaiseen voi velvoittaa.
No problem. Käytän muita aineita, parempia.
En menisi, koska yksityiselämän suoja, perustuslaki 1 luku 10.
Vierailija kirjoitti:
En menisi, alkoholin käytöstä riippumatta. Minun kanssani sovitaan aika eikä vaan ilmoiteta
Arvostan. T. Säikky ja arka
Kännissä ei saa ajaa autolla sinne
Otin viimeksi 2012 kaksi pientä lonkeroa eli luultavasti hyvin
Todennäköisesti hyvin sillä en juo lainkaan, en edes polta mitään, paitsi suitsukkeita, mutta niitä ei nautiskella sisäisesti.
Ei kai se mitään vaikuttaisi. En kyllä tiesä sitäkään kuka sitä tulisi vaatimaan kun olen eläkkeellä.
No ei näkyis mitään. Helmikuussa join yhden siiderin kaverin synttäreillä.
Puhdasta nollaa näyttäisi.
En silti menisi, olen lomalla.
En suostu enää tuohon testiin ilman että on ollut 4 viikon täysraittius alla.
Olen eläkkeellä. Mutta menisikö työeläke kokeen perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole työttömällä työterveyttä joka tätä vaatisi.
Itse menisin riemusta kiljuen terveystarkastukseen ja toivoisin, että testaavat kaiken mahdollisen muunkin ihan verenpaineesta lähtien. Saavat ottaa röntgen- ultra- ja magneettikuviakin.
Minulla ei ole salattavaa, mutta olen alkanut epäillä kroppani salailevan minulta erinäisiä asioita. Olisi mukavaa saada varmuus että jokin on / ei ole pielessä.
Kävisi ihan pikkuisen kipeää se kun neula menee ihon läpi.
Ihan sama. Pudi ei tuossa testissä näy, vaikka just ennen hatsit ottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Puhdasta nollaa näyttäisi.
En silti menisi, olen lomalla.
Ai sä juotat kaikki viinasi miehellesi?
Viimeinen mieto onnittelu-boolimalja on juotu vuonna 1998, joten eiköhän se alkoholi liene jo haihtunut taivaan tuuliin yli neljännesvuoden aikana.
En tiedä mikä sellainen on.
Pitäisi kyllä pyytää että pääsisin taas verikokeisiin, pitäisi katsoa mikä tilanne on raudan, d-vitamiinin ja varsinkin folaatin suhteen. B-12 pitäisi olla kunnossa koska juuri viime viikolla kävin piikillä. Olin viime syksynä niin huonossa kunnossa, että otettiin kymmeniä veriarvoja, joista yli puolet päin helvettiä. Eikä ole työterveyttä, ihan julkisella olen edelleen neljän eri polia asiakas.