Paljonko alkoholia käytitte juhannuksena?
Kommentit (88)
Meni 3 litraa punaviiniä ja 120 lonkeroa
Kaiken mitä kaupasta kannoin ja jatkuu vielä.
Aattona kaksi Aperol Spritzia ja Juhannuspäivänä kaksi olutta ja kaksi lasia viiniä.
Eli ei ongelmaa kumpaankaan suuntaan; ei tarvitse juoda kaappeja tyhjiksi tai itkeä hampaat irvessä, että muutama annos on alkoholismia.
Kolmena päivänä 12 lonkeroa. Menin juttelemaan exän kanssa ja oon laittanut viestiä vaikka kenelle. Ihastukselle lässytin, vaikka se on tehnyt selväksi ettei kiinnosta eikä noteeraa viestejä tai vastaile.
Nyt on paniikkikohtaus, järkyttävä ahdistus ja piti ottaa rauhoittava.
Miks pitää tehdä tämmöstä itselleen.
Loma alkoi!
Mulla menee nyt lomalla muutaman viikon ajan se 2-3 Aperol Spritziä päivässä ja ukolla muutama Sandels-tölkki. Välillä sitten myös viiniä.
Käydään myös Provencessa, jossa aperona pastis (Ricard).
Perjantaina 5 lasia viiniä viiden tunnin aikana. Lauantaina lasillinen olutta.
16 kpl 0,33l siideriä, joista kolme oli 6-7%, aikavälillä 13:00 - 05:00. Pari kertaa vuodessa juon, juhannus ja uusi vuosi yleensä näitä tilaisuuksia.
Aattona ruokaillessa yksi olut. Myöhään eilen illalla yöpalaksi
lämmin voileipä ja olut. Niin, ja molempina iltoina hyvä sikari
siihen päälle vielä.
Perjantaina yksi lasi kuohuvaa, eilen sama ja tänä aamuna vielä lasillinen.
Käytin valmiiksi jo pari päivää aiemmin. Aaton aattona tiputtin mökillä valmiiksi, tuli 7 litraa palavaa alkoholia.
To: 15 annosta, pe: 13 annosta, la: 16 annosta.
Ihan ok olo, tuli käveltyä paljon, juotua myös vettä ja syötyä hyvin. Tänään ehkä vielä pari olutta, ajoissa nukkumaan ja aamulla töihin.
Yht. 0 annosta. Porukoilla/sisarusten luona kävin ja illat olin yksin kotona. Mulla menee muutenkin aina vain yksi annos illassa jos juon. :) N
Hauska, kun on yksinkertainen kysymys, niin osan on pakko saada mainita erikseen juomattomuutensa tai muuten selitellä.
Vierailija kirjoitti:
Hauska, kun on yksinkertainen kysymys, niin osan on pakko saada mainita erikseen juomattomuutensa tai muuten selitellä.
Tämä. "Ei ole ongelmaa"...
En tippaakaan. Olen raskaana. Normaalisti ois menny joku 20 olutta.
Aattona 3 lasia punaviiniä. Eilen yksi olut ruoan kanssa. Tänään otan viinilasillisen kun tonkassa on liru jäljellä.