Paljonko alkoholia käytitte juhannuksena?
Kommentit (88)
4 pulloa koskenkorvaa,lantrattuna spritellä..kiepsautti kännin puolelle..
Vierailija kirjoitti:
En yhtään. Pelkkää olutta tuli tissuteltua. Tiukkaan en koskenut, kun oli muuta puuhaa.
Alkoholitonta olutta joit?
En yhtään. En tiedä joiko juhannusseurueestamme kukaan mitään. Yhden siideritölkin näin roskiksessa, eli varmaan joku sen joi, mutta ei ole ollut tapana tehdä numeroa alkoholin juomisesta tai juomattomuudesta meidän kaveriporukassamme. Vähän kerrassaan on vaan vähentynyt juominen vuosi vuodelta.
Aattona päivällä kaupungilla pitkällä 3h kävelykierroksella Kaivarissa ensin 1 ananaslonkero ja toisessa ravintolassa 24 cl lasi valkoviiniä
Kotona illalla 2 lasia roseviiniä ruuan kanssa ja myöhemmin pieni lasi gintonicia.
Juhannuspäivänä lounaalla 2 lasillista roseta ja myöhemmin illalla verikreippilonkero.
Siinä ne. Ei tuntunut itsestä paljolta, jonkun mielestä varmaan liikaa.
Itsellä meni noin 1 laatikko neloskaljaa. Kukaan ei ollut örvellyskunnossa.
3l:n valkkaritonkka meni kahdessa päivässä.
En yhtään. Viikko sitten tyttären häissä maistoin pienen siemauksen shampanjaa. Oli pahaa.
Putsasin haavan käsidesillä pyyhkimällä.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään. En tiedä joiko juhannusseurueestamme kukaan mitään. Yhden siideritölkin näin roskiksessa, eli varmaan joku sen joi, mutta ei ole ollut tapana tehdä numeroa alkoholin juomisesta tai juomattomuudesta meidän kaveriporukassamme. Vähän kerrassaan on vaan vähentynyt juominen vuosi vuodelta.
Joittenkin elämä pyörii täällä vaan alkoholissa kännissä pitää olla, oli sit arki tai juhla. En käsitä. Nämä samat ihmiset huutaa samalla että lisää rahaa Kelasta nyt/ei ole varaa ruokaan, mut onpahan varaa myrkkyihin.
Kävelin tänään yhden räkälän ohi niin siinä ovella oli tupakalla isomahainen keski-ikäinen mies joka mutisi itsekseen jotain että: "Tuhkamuna ma oon"
Mitä hän mahtoi sillä viestittää, vai ajatteliko hän vain ääneen?
Vierailija kirjoitti:
Kävelin tänään yhden räkälän ohi niin siinä ovella oli tupakalla isomahainen keski-ikäinen mies joka mutisi itsekseen jotain että: "Tuhkamuna ma oon"
Mitä hän mahtoi sillä viestittää, vai ajatteliko hän vain ääneen?
Tupakka ja alkoholi vienyt mieskunnon.
25 tippaa Auringonhattu-uutetta otin yskään.
Pe 1 lasi skumppaa, 1 lasi valkoviiniä
La lasilliset valkoista ja punaista
Tänään otan lasillisen oranssiviiniä ruuan kanssa
Nytkään en juonut yhtään kun ei maistu. Silloin kun olen juonut niin parempi kun en sano määriä. Teillä saattaa kohota peth arvot pelkästä lukemisesta.
Ei ole vielä lopullinen määrä selvillä koska bileet jatkuu...
Katsotaan tilanne huomenna.
Ihan sairaasti, eteinen täynnä tölkkikasseja ja kaksi pänikkää viiniä meni. En varmaan selviä huomenna töihin, olen vieläkin kännissä.
Ai että olutvei ole alkoholia?