Miksi deittisovelluksen mies ei suostu tapaamaan? Onko varattu?
Ei suostu tapaamaan. Poisti deittisovelluksenkin jo, mutta silti olemme jatkaneet viestittelyä. Onko mies varattu?
Kommentit (66)
Peräkamarin poika, joka asuu vanhan äitinsä kanssa ja leikkii deittisovelluksella huvikseen ja runkkailee.
Mielenterveysongelmainen todennäköisesti. Skitsofreenikko. Kannattaa miettiä haluatko ottaa riskin. En suosittele. Miksi roikut ns. jännämiehessä. Etsi tavallinen, kunnollinen tyyppi, joka pitää sanansa.
Joskus silloin tällöin olen tinderissä ollut ja joitain kertoja kutsuttu kahville, mutta usein olen nuo tavalla tai toisella torjunut. En yksinkertaisesti osaa olla kiinnostunut ihmisistä jonkun tinderin kautta eikä se mikään tapaaminen auta asiaan sillä lämpenen niin hitaasti. Se on kieltämättä hieman outoa miksi tinderissä edes olen. Ehkä se on minulle vain tiktok, jossa selaan ihmisten kuvia ja profiileja ihan selaamisen ilosta ilman että etsin mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi deittisovellusten naiset eivät vastaa? Ovatko siellä vaan buustaamassa itsetuntoaan?
Näitä löytyy kyllä.miehistäkin. En viitsi enää aloittaa yhtään keskustelua. Ne eivät ole johtaneet mihinkään. Mies kyllä tekee aloitteen, jos on kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
On varattu yhdessä kumppaninsa kanssa pilailevat. Tämä on suosittua toimintaa nykyään.
Hyi
Etsii vaan pientä jännitystä elämäänsä. Virtuaalityttöystävää. Saattaa olla varattu tai täysin tekaistuilla tiedoilla liikenteessä.
On ehkä oikeasti nainen tai tosi lihava.
Vankilassa?