Miksi deittisovelluksen mies ei suostu tapaamaan? Onko varattu?
Ei suostu tapaamaan. Poisti deittisovelluksenkin jo, mutta silti olemme jatkaneet viestittelyä. Onko mies varattu?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Varattu, käytti jonkun muun kuvia ja totuus paljastuu tavatessa, valehteli ikänsä ja onkin vanhempi tms. Mä pyyhin vasuriin kaikki ne miehet joilla kuva ei ole tunnistettu.
Mun ongelma taas on se, että viisikymppiset miehet lähtee kyllä treffeille, jopa useasti sama mies, mutta siihen se jää. Saatetaan treffailla 1-2 kuukautta mutta läheisyyttä ei ole eikä miehet kutsu kotiinsa edes kahville. Miksi? Mä ole kutsunut kotiin kahville ja kokkailemaan jos on kuukausi tapailtu. Ja ihan vaan kahviteltu, mutta miehet ei kutsu kotiinsa. Tykkäisivät kuitenkin jatkaa tapailua julkisilla paikoilla. Eli miehet ei halua mihinkään sitoutumiseen tai intiimiin vaikka ilmoittavat etsivänsä pitkää suhdetta. Miksi? Ja olen hoikka, muodikkaasti pukeutuva, meikkaan ja muutenkin ihan normaalin/sievän näköinen.
Tavoittelet suosittuja miehiä, joile on tarjolla sinusta nuorempi ja/tai paremmannäköinen versio.
Naiset saavat aina tykkäyksiä ja treffejä itseään tasokkaammilta miehiltä. Samoin kuin seksiä. Parisuhde on se, mikä kertoo onko todellista kiinnostusta.
Olet siis ruma mutta kivaa kirjoitteluseuraa.
Vierailija kirjoitti:
On varattu yhdessä kumppaninsa kanssa pilailevat. Tämä on suosittua toimintaa nykyään.
Kaikenlaisia retardeja sitä maailmaan mahtuu. Tämän vuoksi kannattaa pysytellä erossa myös suurimmasta osasta naisia.
Ehkä löysi jo jonkun, mutta haluaa pitää sinut varalla. Siksi poisti sovelluksen.
Ollaan viestitelty nyt muutamia päiviä, kohta viikon verran.
-ap-
Vierailija kirjoitti:
Ehkä löysi jo jonkun, mutta haluaa pitää sinut varalla. Siksi poisti sovelluksen.
Miksi ei sano suoraan???
Vierailija kirjoitti:
Ollaan viestitelty nyt muutamia päiviä, kohta viikon verran.
-ap-
Älä esiinny minuna
Miksi kysyt vierailta, joilla ei ole mitään hajua tilanteestasi? :D Kysy suoraan mieheltä, miksei suostu tapaamaan.
En halua kysyä. Haluan säilyttää illuusion siitä, että olen edelleen haluttu.
-ap.--
Luuletteko todella että mies vastaa jos kysyy mikset halua nähdä
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko todella että mies vastaa jos kysyy mikset halua nähdä
Ei se vastaa, mutta emme me muutkaan pysty täällä kuin arvuuttelemaan. Ehkä on parasta unohtaa koko tyyppi. Ei kannata tuhlata aikaa ja voimavaroja tuohon kohteeseen.
Mitä se haittaa jos olisikin varattu?
Voi olla aivan mitä vain. Älä vaan sinä takerru tommoseen tuntemattomaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla aivan mitä vain. Älä vaan sinä takerru tommoseen tuntemattomaan.
Kuten mitä?
Ole keskustelupalstalla -> et kuitenkaan saa kysyä kysymyksiä ketjun aiheeseen liittyen