Onko leijonariipus hyvä rippilahja pojalle?
Kommentit (70)
Voi leimautua isänmaalliseksi. Eihän se kauhea juttu tosin ole minun mielestä. Mutta olen aika suvaitsevainen noin yleensä.
No, itse olisin heittänyt sellaisen lahjan roskikseen. Tuossa iässä todennäköisesti vieläpä suurin elkein ja antajan nähden.
Leijonariipus ja leijonapullo tietysti kuuluu myös pakettiin
Ei ole, ellet oikeasti tiedä, että hän on sellainen isämmaallinen. Eli sellainen, joka just ja just tietää, että oli joku Karjala ja siellä Viipuri, mutta nykyään Karjala on kaljaa eikä mitään muuta.
Ei enää, persut häpäisivät sen. Harmi, hieno ruotsalainen vaakuna. Hernekeitto on ruotsalainen perinneruoka.
Vierailija kirjoitti:
Voi leimautua isänmaalliseksi. Eihän se kauhea juttu tosin ole minun mielestä. Mutta olen aika suvaitsevainen noin yleensä.
Kyse on ruotsalaisesta vaakunasta, minkä suomalaiset varastivat.
Vierailija kirjoitti:
Leijonariipus ja perussuomalaisten jäsenyys ovat hyviä lahjoja.
Leijona on hyvä symboli eikä liity mihinkään puolueeseen. Koska se on Suomen vaakunassa ym. niin epäisänmaalliset vassut halusi häpäistä sen. Se voi olla myös horoskooppimerkki, tuleeko vassu repimaan sen kaulasta ja sheimaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulta pieni. Me olimme osa Ruotsia satojen vuosien ajan.
Jos haluat antaa hänelle junttilahjan, niin sitten. On aika latautunut tuo leijonakoru nykyään.
Jaahas persu penskalle näkyvä puoluemerkki jo lapsena.
Leijonariipus on hyvä lahja. Osta vain, itsellänikin on sellainen.
Tietysti, mikäli poika on nyt rippikoulussa ja menee seuraavaksi miesten kouluun.
Eikö ristitiipus käy rippilahjaksi?
Vierailija kirjoitti:
Ei enää, persut häpäisivät sen. Harmi, hieno ruotsalainen vaakuna. Hernekeitto on ruotsalainen perinneruoka.
Eerikki, Ruåtsin virkaheitto kuningaskin söi arsenikilla suolattua hernekeittoa viimeiseksi ateriakseen ja kuoli ja pantiin arkkuun poikkilyödyt jalkateränsä sääriensä päällä, ettei turhaan kummittele ja etsi kostoa veljelleen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulta pieni. Me olimme osa Ruotsia satojen vuosien ajan.
Paino sanalla OLIMME. Moniko kantajistaan kuuluu kyseiseen sukuun?
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat antaa hänelle junttilahjan, niin sitten. On aika latautunut tuo leijonakoru nykyään.
Juuri tuon latauksen vuoksi me sitä kannamme!
Leijonariipus ja perussuomalaisten jäsenyys ovat hyviä lahjoja.