Onko leijonariipus hyvä rippilahja pojalle?
Kommentit (70)
Ostaa voit mitä haluat, mutta eipä taida nuoriso arvostaa keski-ikäisten suosimia koruja.
Osta se risti mikä on hitlerristi vaikka ei ole vaan ollut käytössä muuallakin ja aikaisemmin. se on aika makee. kait sopii joillekin rikollispiireillekin.
https://www.shutterstock.com/fi/image-photo/german-military-medal-iron-…
Musta jossa hopeareunat.
Mieluummin rahaa jos et ole ihan satavarma, että koru on mieluinen. Yleensä koru lahjat päätyy vaan johonkin lipastoon.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään se on ihan ok ja arvostettavakin, koska patriotismi ja isänmaallisuuden arvostaminen on noussut Venäjän käynnistämän hyökkäyssodan vuoksi korkealle. Vielä 2-3 vuotta sitten se olisi ollut nolo & pelle persujunttien symboli. Ajat muuttuu.
Patriotismi, isänmaallisuus on ikiarvo joka ei liity mitenkään venäjän hyökkäykseen, sillä venäjä eri salanimillä on ollut naapurissamme jo merkein 800 vuotta.
Ei pidä koskaan mennä mukaan mihinkään muotihömppään, kuten taistolaisuuteen, wokeen, sosialismiin sen eri muodoissa tai muuhun typeryyteen, vaan kaikessa tulee etsiä totuutta ja Suomen ja suomen kansan parasta.
Itse arvostan leijonariipuksen kantajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään se on ihan ok ja arvostettavakin, koska patriotismi ja isänmaallisuuden arvostaminen on noussut Venäjän käynnistämän hyökkäyssodan vuoksi korkealle. Vielä 2-3 vuotta sitten se olisi ollut nolo & pelle persujunttien symboli. Ajat muuttuu.
Patriotismi, isänmaallisuus on ikiarvo joka ei liity mitenkään venäjän hyökkäykseen, sillä venäjä eri salanimillä on ollut naapurissamme jo merkein 800 vuotta.
Ei pidä koskaan mennä mukaan mihinkään muotihömppään, kuten taistolaisuuteen, wokeen, sosialismiin sen eri muodoissa tai muuhun typeryyteen, vaan kaikessa tulee etsiä totuutta ja Suomen ja suomen kansan parasta.
Itse arvostan leijonariipuksen kantajia.
Sama täällä, vaikka itse vierastankin kaikkia koruja. Kannan kuitenkin kellonperissäni kotimaakuntani Suojeluskuntakilpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leijonariipus ja perussuomalaisten jäsenyys ovat hyviä lahjoja.
Leijona on hyvä symboli eikä liity mihinkään puolueeseen. Koska se on Suomen vaakunassa ym. niin epäisänmaalliset vassut halusi häpäistä sen. Se voi olla myös horoskooppimerkki, tuleeko vassu repimaan sen kaulasta ja sheimaamaan?
Leijonariipus kertoo siitä että kuulut siihen hiukan yksinkertaiseen väestönosaan joka luulee että muut on epäisänmaallisia kun ei ymmärrä heidän mielipiteitään koska ei ole koskaan ollut kiinnostunut kuulemaan.
Sen "yksinkertaisen väestönosan" tunnistaa tatuoinneista, nenärenkaista, sinisestä/vihreästä/violetista/luonnottoman punaisesta tukasta ja sateenkaarikassista.
Leijona-koru ja Leijona-v**naa, hyvä kombo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat antaa hänelle junttilahjan, niin sitten. On aika latautunut tuo leijonakoru nykyään.
Onko se sitten parempi antaa ääriainesten omia yhteinen kansallissymboli vihansa merkiksi vai rohkeasti palauttaa se kaikkien kansalaisten yhteisomaisuudeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat antaa hänelle junttilahjan, niin sitten. On aika latautunut tuo leijonakoru nykyään.
Onko se sitten parempi antaa ääriainesten omia yhteinen kansallissymboli vihansa merkiksi vai rohkeasti palauttaa se kaikkien kansalaisten yhteisomaisuudeksi?
Niitä rikollisia ja väkivaltaisia 'ääriaineksia' ovat nyky-Suomessa vassenasset sun muut terrorisminpuolustajat ja ilmastohörhöt ja tietysti, kuten aina punikit, jotka tahtovat luovuttaa päätäntävallan vieraille toimijolle mikä de jure täyttää maanpetoksen tuntomerkit.
Leijonakoru on oikein hyvä lahja. Myös kiitospaita, liekkipipo ja tribaalitatuointi, sekä hiusten ajaminen kaljuksi kuuluu asiaan.
Pk-seudulla on niin monikulttuurista, että en antaisi. Minulle tuon kantaminen kaulassa kertoo äärikonservatismista. En haluaisi saattaa nuorta mihinkään epämukavaan tilanteeseen korun vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Leijonakoru on oikein hyvä lahja. Myös kiitospaita, liekkipipo ja tribaalitatuointi, sekä hiusten ajaminen kaljuksi kuuluu asiaan.
Kannatan leijonakorua, mutta en noita muita. Kiitos-paita on siinä rajoilla, mieluummin sitten vaikka Vihtori-villapaita.
Vierailija kirjoitti:
Ostaa voit mitä haluat, mutta eipä taida nuoriso arvostaa keski-ikäisten suosimia koruja.
Kyseessä ei oikeastaan olekaan koru vaan symboli.
Jos poika on kasvatettu oikein hän epäilemättä arvostaisi hyvälaatuista, kohtuullisen kokoista leijonariipusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leijonariipus ja perussuomalaisten jäsenyys ovat hyviä lahjoja.
Leijona on hyvä symboli eikä liity mihinkään puolueeseen. Koska se on Suomen vaakunassa ym. niin epäisänmaalliset vassut halusi häpäistä sen. Se voi olla myös horoskooppimerkki, tuleeko vassu repimaan sen kaulasta ja sheimaamaan?
Leijonariipus kertoo siitä että kuulut siihen hiukan yksinkertaiseen väestönosaan joka luulee että muut on epäisänmaallisia kun ei ymmärrä heidän mielipiteitään koska ei ole koskaan ollut kiinnostunut kuulemaan.
Sen "yksinkertaisen väestönosan" tunnistaa tatuoinneista, nenärenkaista, sinisestä/vihreästä/violetista/luonnottoman punaisesta tukasta ja sateenkaarikassista.
TÄMÄ!
Vaikka tyttö olisi muuten miten viehättävä hyvänsä on sitä syytä kavahtaa, jos edelliset tunnusmerkit havaitaan! Sama koskee vieläkin suuremmalla syyllä poikia!
Sinitukkaisen, homokassia kantavan, ylipainoisen nenärengastytön havaitessaan on parasta vain pieraista ja paeta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi leimautua isänmaalliseksi. Eihän se kauhea juttu tosin ole minun mielestä. Mutta olen aika suvaitsevainen noin yleensä.
Kyse on ruotsalaisesta vaakunasta, minkä suomalaiset varastivat.
Ihan meitä varten ruotsalaiset sen vaakunan tekivät. Ei tosin rippilahjaksi mutta lahjaksi kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi leimautua isänmaalliseksi. Eihän se kauhea juttu tosin ole minun mielestä. Mutta olen aika suvaitsevainen noin yleensä.
Nat sik si siinä leimautuu.
Jos haluat pitää pojun ikuisesti neitseenä kuten itsesikin, go on. Ei siinä naiset mitään menetä.
Vitut naisista! Poika säästyisi paljolta keskittyessään elämässään tärkeämpiin asioihin ja tulevaan uraansa!
Tai ainakin se vaimo kannattaisi hakea jostain ulkomailta, Puolasta vaikka!
Tääkin on kai jotenkin tosi isämmaallista.
Mun ulkomaalaistaustaisella miehellä on leijonariipus.
Vierailija kirjoitti:
Eti "suvatsevainen" määre!
Joku pakkomielle lahjaksi antaa useinkin jotain materiaa. Nuorelle mieluimmin rahaa , eikä antajaa miellyttävää korua.
Vitut naisista! Poika säästyisi paljolta keskittyessään elämässään tärkeämpiin asioihin ja tulevaan uraansa!
Tai ainakin se vaimo kannattaisi hakea jostain ulkomailta, Puolasta vaikka!