Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko leijonariipus hyvä rippilahja pojalle?

Vierailija
21.06.2025 |

Ajattelin ostaa.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ripustaa kaulakoruksi.

https://www.danam-antique.com/cdn/shop/products/fallos-karaffel-med-gro…

Tuo taitaa olla karahvi eikä siten sovi kaulakoruksi, mutta tässä sinulle parempi muinaisroomalainen onnenamuletti, hyvin suosittu aikanaan:

https://www.wulflund.com/jewellery/silver-jewels/silver-and-brass-repli…

Vierailija
62/70 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi leimautua isänmaalliseksi. Eihän se kauhea juttu tosin ole minun mielestä. Mutta olen aika suvaitsevainen noin yleensä.

Eti "suvatsevainen" määre!

Ei mikään ole niin riidanhaluinen ja suvaitsematon kuin 'suvaitsevainen', 'Hyvä Ihminen'!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ulkomaalaistaustaisella miehellä on leijonariipus. 

Onko hänen kotimaassaan leijonia?

Vierailija
64/70 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pk-seudulla on niin monikulttuurista, että en antaisi. Minulle tuon kantaminen kaulassa kertoo äärikonservatismista. En haluaisi saattaa nuorta mihinkään epämukavaan tilanteeseen korun vuoksi.

Pitäisikö meidän suomalaisten siis antaa mielestäsi periksi 'monikulttuurille', väistää 'kulttuurinrikastajia' ja antaa ajaa itsemme marginaaliin omassa maassamme?

Lainaus:

"M.muuttajien tulva aiheuttaa valtavia ongelmia kouluissa.

Baijerin osavaltiossa alakoululaisille tehdyt kielikokeet ovat tuottaneet järkyttäviä tuloksia: joka kolmas lapsi ei osaa saksaa riittävän hyvin voidakseen osallistua opetukseen.

Tilanne on erityisen vakava Augsburgin kaupungissa, jossa kaksi kolmasosaa ekaluokkalaisista ei osaa saksaa niin hyvin, että ymmärtäisi opetusta. Ongelma koskee myös toista ja kolmatta luokkaa, joilla monet lapset eivät osaa lukea kunnolla.

Testit ovat osa valtion käynnistämää uutta ohjelmaa, jonka mukaan kaikkien päiväkotilasten on testattava kielitaitonsa ennen kouluun tuloa."

Vierailija
65/70 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijonakoru on nykyään vastakulttuuria. Coolia.

Vierailija
66/70 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat antaa hänelle junttilahjan, niin sitten. On aika latautunut tuo leijonakoru nykyään.

Onko se sitten parempi antaa ääriainesten omia yhteinen kansallissymboli vihansa merkiksi vai rohkeasti palauttaa se kaikkien kansalaisten yhteisomaisuudeksi?

Niitä rikollisia ja väkivaltaisia 'ääriaineksia' ovat nyky-Suomessa vassenasset sun muut terrorisminpuolustajat ja ilmastohörhöt ja tietysti, kuten aina punikit, jotka tahtovat luovuttaa päätäntävallan vieraille toimijolle mikä de jure täyttää maanpetoksen tuntomerkit.

Lainaus:

"Poliittinen väkivalta Saksassa yltyy

Vasemmistoradikaalit iskevät Saksassa uhriensa kimppuun yhä brutaalimmin. Pääkohteisiin kuuluvat AfD-puolueen ohella oikeistoradikaalit, poliisi, teollisuus sekä tieto- ja muu liikenne. Kotimaantiedustelun raportti avaa karun näkymän saksalaiseen terrorismiin."

Vierailija
67/70 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi leimautua isänmaalliseksi. Eihän se kauhea juttu tosin ole minun mielestä. Mutta olen aika suvaitsevainen noin yleensä.

Nat sik si siinä leimautuu. 

Jos haluat pitää pojun ikuisesti neitseenä kuten itsesikin, go on. Ei siinä naiset mitään menetä.

Vitut naisista! Poika säästyisi paljolta keskittyessään elämässään tärkeämpiin asioihin ja tulevaan uraansa!

Tai ainakin se vaimo kannattaisi hakea jostain ulkomailta, Puolasta vaikka!

Tääkin on kai jotenkin tosi isämmaallista.

Kirjoittaja ilmeisesti on sitä mieltä, että kaikkia epäisänmaallisia häiriötekijöitä, kuten esimerkiksi nuoria suomalaisnaisia on syytä välttää.  

Vierailija
68/70 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko poika elämämkoululainen

Nähtävästi on. 

On sillä tavalla että ymmärtää mikä on oikeasti tärkeää ja olennaista. 

Vierailija
69/70 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ulkomaalaistaustaisella miehellä on leijonariipus. 

Ei sillä ole oikeutta kantaa sitä!

Vierailija
70/70 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat antaa hänelle junttilahjan, niin sitten. On aika latautunut tuo leijonakoru nykyään.

Onko se sitten parempi antaa ääriainesten omia yhteinen kansallissymboli vihansa merkiksi vai rohkeasti palauttaa se kaikkien kansalaisten yhteisomaisuudeksi?

Meillähän ääriainekset päinvastoin suorastaan vihaavat kaikkea isänmaallisuuteen ja kansallistunteeseen viittaavaakin! Katso nyt, miten tässäkin ketjussa vassenasset haukkuvat kaikkia leijonariipuksen kantajia! Väkivaltainen vihavasemmisto ja ulkomaalaiset, maahamme päästetyt huijarit ja väkivällantekijät ovat se ongelma, eivät tavalliset kansalaiset!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi