Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KesäHeinät vko13

26.03.2007 |

[color=FF3030][size=3][color=DC143C]KesäHeinät-07 [color=FF3030][size=3]

[size=2][color=FF3030]Tässä pinossa vaihtavat kuulumisia odotuksen iloista ja suruista kesäheinät eli ne, joiden laskettu aika osuu kesä-heinäkuun -07 vaihteeseen (21.6.-10.7.) Ethän ilmoittautuessasi kopioi koko listaa, kiitos!

[color=FF3030][size=2]21.6.

[color=0000EE]Miiu77, [color=CD2990]ikä:29, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]24.6.

[color=0000EE]Jarmiina, [color=CD2990]ikä:, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]25.6.

[size=2][color=0000EE]joors1, [color=CD2990]ikä:30, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]@nikki, [color=CD2990]ikä: 38, monesko: toinen, poika 12/00

[color=FF3030][size=2]26.6.

[size=2][color=0000EE]lillukanvarsi, [color=CD2990]ikä:,monesko: toinen, esikoinen 4,5 v.

[size=2][color=0000EE]maaaaria, [color=CD2990]ikä: 26, monesko: toinen, tyttö 05/06

[color=FF3030][size=2]27.6.

[size=2][color=0000EE]Fiikus77, [color=CD2990]ikä:29, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Lellu83, [color=CD2990]ikä:23, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Senniina, [color=CD2990]ikä:38, monesko: toinen, poika 12/99

[size=2][color=0000EE]tiinaf, [color=CD2990]ikä: , monesko:

[color=FF3030][size=2]28.6.

[size=2][color=0000EE]koala-72, [color=CD2990]ikä:34, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Kihara, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]AMS74, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: toinen, poika 7/05

[size=2][color=0000EE]Sannnis, [color=CD2990]ikä: 30, monesko: toinen, esikoinen 1v.

[color=FF3030][size=2]29.6.

[size=2][color=0000EE]S@nde, [color=CD2990]ikä:30, monesko: toinen, 06/04

[size=2][color=0000EE]Äp81, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, esikoinen 03/01

[size=2][color=0000EE]syystoivo, [color=CD2990]ikä: , monesko: toinen, esikoinen 10kk

[size=2][color=0000EE]peetta, [color=CD2990]ikä: 23, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]pals, [color=CD2990]ikä:, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]-Veruska-, [color=CD2990]ikä: 23, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Kuutar78, [color=CD2990]ikä: 27, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]30.6.

[size=2][color=0000EE]Spaghetti, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, poika 10/04

[size=2][color=0000EE]Merkurius76, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, esikoinen 5/05

[color=FF3030][size=2]1.7.

[size=2][color=0000EE]Oona1975, [color=CD2990]ikä:, monesko: kolmas, 02/04, 08/06

[size=2][color=0000EE]punatintti, [color=CD2990]ikä:27, monesko: toinen, esikoinen 1v.

[color=FF3030][size=2]2.7.

[size=2][color=0000EE]Nintje, [color=CD2990]ikä: 33, monesko: toinen, 02/04

[color=FF3030][size=2]3.7.

[size=2][color=0000EE]löllöriini, [color=CD2990]ikä:, monesko:

[color=FF3030][size=2]4.7.

[size=2][color=0000EE]Jushka, [color=CD2990]ikä: 28, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]anjuusa, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, tyttö 7/05

[size=2][color=0000EE]elisabet73, [color=CD2990]ikä: 33, monesko: esikoinen, tm-04 rv8,km-05 rv7

[color=FF3030][size=2]5.7.

[size=2][color=0000EE]ElluP, [color=CD2990]ikä:27, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]6.7.

[size=2][color=0000EE]joutur, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: toinen, tyttö 07/05

[size=2][color=0000EE]S@ri@, [color=CD2990]ikä: 40, monesko:

[size=2][color=0000EE]Amalia-Joel, [color=CD2990]ikä: 30

monesko: toinen, poika 10v., poika 7v. miehen aik.liitosta

[size=2][color=0000EE]melba, [color=CD2990]ikä: 33, monesko: toinen, esikoinen -00

[color=FF3030][size=2]7.7.

[size=2][color=0000EE]Omenana, [color=CD2990]ikä:, monesko:

[size=2][color=0000EE]Cityäippä, [color=CD2990]ikä: 36

monesko: toinen, poika 10/03

[size=2][color=0000EE]Sohvi@, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, esikoinen 07/05

[size=2][color=0000EE]Juska82, [color=CD2990]ikä: 23, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]8.7.

[size=2][color=0000EE]Sunshine24, [color=CD2990]ikä: 24

monesko: toinen, tyttö 7/05

[size=2][color=0000EE]Irene77, [color=CD2990]ikä: 30

monesko: toinen, poika 2,5 v.

[color=FF3030][size=2]10.7.

[size=2][color=0000EE]annam_ , [color=CD2990]ikä: , monesko: toinen, esikoinen 1v.

[/quote]

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskasta.. Söin kattilallisen pirkka-pastaa, ananasta purkillisen, kaakota.. Vessassa käyty 10 kertaa ja kaikki mahdolliset vauva- ja muutkin foorumit koluttu.. Yritän nukkumaan :D Yö on ollut PITKÄ.

Vierailija
42/61 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pals! Toivottavasti et enää ole täällä! Taidat ulvoa kuuta? Mäkin näen usein painajaisia ja heräilen aamuyöstä. Poika oli sitten 6.30 sängyn laidalla herättelemässä ja kyllä väsytti/väsyttää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täällä samoissa tunnelmissa, pals. Eilen alkoi reilun viikon loma ja oon niin poikki töistä, et hyvä etten pystyyn nukahtanut. No, illalla halusin sitten kuitenkin kattoa sen Prinssille morsian, ihan vanhoja aikoja fiilistellessä. Sen jälkeen ei sitten väsyttänytkään yhtään ja kiertelin erilaisia kestovaippa ja kantoliinasivuja netissä... 01.00 yritin nukkumaan... Pyörinää...ähinää...ahistusta... Uni ei tullut. Väsy oli kova, päässä heitti, mutta UNI EI TULLUT.

Puoli kolmelta vauva ja nälkä kurnivat kilvan ja kävin syömässä leipää. Rentoutuskasetin kuuntelua, äänien kuuntelua tyyliin " Mikä tuo kolahdus oli?" ... Eli ehkä viiden aikaan oon sitten saanut unen ja vaikka aamusta oisin voinut nukkua kuinka pitkään tahansa, niin ei. Unta ei ole. Taitaa vähän tyttöä jännittää vauvan tulo ja KAIKKI siihen liittyvä. Sisko rauhoittelikin aamulla, että jos ei meinaa uni tulla, niin alan vaan lukemaan vauvalehtiä, syön, nautin olosta. Mutta kun en oikein osaa rentoutua kun jännitän vaan että saanko unta ollenkaan.

Nyt on onneksi lomaviikko edessä. Sen jälkeen sitten jos unettomuus jatkuu, niin PAKKO ottaa saikkua. Kaikenlisäksi mun selkä väsyy tosi nopeasti ja kipeytyy. Hankala istua, hankala seistä. Makuullaan paras. Maanantaina lähdetään Ukko-Hallaan mökille, kun miehen siskon perhe tulee Englannista, niin mennään niiden siivellä kun ovat vuokranneet ison mökin. Ihan mukavaa päästä vähän lomailemaan!

Anteeksi tämä vähän surkea viesti, mutta tuo unettomuus on vaan ihan hirveetä... :( Tänään sitten ois tarkoitus vähän siivoilla kotia. Tai vähän enemmänkin! Ostin eilen hahtuvalankaa ja äiti neuloo niistä villavaippahousuja pikkuiselle. :) Pikkuinen onkin nyt tosi aktiivisena ollut monta päivää. Edelleenkin n. klo 23-24 alkaa kaikista aktiivisimmat pyörimiset ja potkut. Öistä en oo ollut tietoinen, koska jos nukun, nukun sen verran hyvin etten herää potkuihin. Mutta viime yö kun meni valveilla niin kyllä vaavi potkiskeli melkein koko yön kylkeen!

Lopetan nyt tän omanapaisen ja oudon sekoilun... Hauskaa viikonloppua kaikille!

-Veruska 27+1 & Sirriäinen-

Vierailija
44/61 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unettomuutta siis itse kullakin! Veruska, saa " valittaa" vaikka et kyllä edes valittanut :D Se ei oo nimittäin yhtään kivaa valvoa, tiedän nyt ihan kokemuksesta! Ja huomaan muuten tota selän väsymistä kanssa mistä mainitsit! Ja Senniina, menin jo huimasti kuudelta uudestaan nukkumaan niin en enää pyörinyt täällä :D Sain jopa kymmeneen asti unta. Katsotaan miten ens yö..

Vierailija
45/61 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulihan tänään käytyä lapsi -messuilla! Vähän ahdistavaa oli liikuskella siellä ihmispaljoudessa mutta osasinpa sitä odottaakkin.

Ja tietysti piti käydä katsastamassa vuoden 2007 äitiyspakkaus ja oli muutens aikas ihq :) ainankin ihan minun tyylinen!! Mutta ei varmaan tarvitse edes toivoa sitä sillä jakoon se kuulemma tulee huhti-toukokuun vaihteessa! Riippuu tietysti kauanko kestää kun pakkauksen saa hakemuksen jättämisestä?!

Onko kellään tietoa?? No huhtikuun aikana mun hakemus täytyy joka tapaukses jättää tulee sitten vanha tai uusi pakkaus...

Onkos kellään haisua miten voisi helpottaa pohje kipua?!

Minulla viime yönä veti ekaa kertaa kunnolla suonta tuosta pohkeesta ja edelleen se on niin kipeä, että hyvä kun kävelemään pystyy x(

Samoin pakara on edelleen juntturassa vaikka mies on sotä hieroskellutkin;)... tiä on niin ihunaa aikaa!!!

muuten oman (.):n tilanne ennallaan...

Joku kyseli hm:n masutuubeist meijän henkkamaukan valikoimas oli ainoastaan mustaa :( joten jäipä sitten ostamatta...

äp81 & 27+1

Vierailija
46/61 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaita vaan kaikille!

Voi teitä unettomia! Valvominen on kyllä tosi kurjaa. Minä nukuin viime yönä kuin tukki. Vain kerran heräsin ja silloinkin totesin, että ei ole niin kova pissahätä, että pitäisi nousta :) Joten sain onneksi levättyä kunnolla.

Meillä jäi sitten tänään se messukäynti väliin, sen verran oli eilen illalla mulla flunssainen olo :( Paksua räkää saa niistää niin paljon kuin jaksaa (anteeksi kuvaus) ja muutenkin olo oli ventti. Hyvä, että te siellä käyneet olette kertoneet uuden ä-pakkauksen värityksestä, niin tietää edes vähän. Huomenna onkin luvassa Ti-ti Nalle konsertti kera kuopuksen ja siskoni ja hänen tyttönsä. Enköhän sinne jo hyvin jaksa.

Ulkona ei ole tänään ollenkaan niin lämmin kuin on ollut. Ja naapurin mummeli aamulla jutteli, että pääsiäiseksi olisi tiedossa liki lumi/räntäsadetta :( Onhan se ihan odotettavissa ollut, että ei se kesä nyt vielä ala, mutta tylsää silti, jos niin kylmäksi taas vetää. Pitää sitten taas kaivella kaikki toppavehkeet uudelleen esille.

Jaha, kauppaan olisi vielä mentävä, huomenna kun saattaapi aamusta olla noitia ovella :)

Hyvää viikonlopun jatkoa kaikille!

Misti ja masu rv 26+1

Vierailija
47/61 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on sit ainakin Pals ja Veruska nukkunut päikkäreitä, vai vieläkös kukutte samoilla silmillä? ;) Ei vaan, on toi unettomuus aika kamalaa ja varmaan on meillä kaikilla odotettavissa, että vaan pahenee kesää kohti noi pissa, nälkä, jano, huono asento, vauva hereillä etc. yöt. Mutta sitä ihanaa palkintoa odotellessa :)

Mä raahasin tänään ukon niska-pylly otteella stockan hulluille päiville ja sanottava on, että ainakin Tampereen liike oli kuin nuijalla lyöty ihmisiä täyteen tossa puolen päivän kantissa. Pöllöt päätettiin viel ajaa auto parkkihalliin sinne, niin johan sai jonottaa. Mutta saatiin tehtyä hankintoja: itkuhälytin, ja jotain pienempää sälää, pari tuttia ja pulloo ihan varmuuden vuoks, vaikken tiedä tuleeko edes käyttöä ja ruokalappuja ostin, kun olivat niin söpöjä. Hoitolaukuksi ostin Hilfigerin kassin, kai se on sama millainen kassi se on, kunhan roinaa mahtuu...

Kotiin, kun päästiin niin oli koira järjestänyt aika yllärit. Byääh, kun vieläkin melkein itkettää. Oli saanut jonkun vatsa veteläksi- kohtauksen ja tavara tarttunut pyllykarvoihin kiinni. Sitten se ressu oli hinannut takapuoltansa pitkin eteisen mattoa ja olohuoneen sohvaa, siivotakseen itsensä. Että täällä on siis riehuttu mattoshampoon kanssa ostosreissun jälkeen. Ja anteeksi yksityiskohtainen tilitys. Onneksi meil on kunnon puhdistusaineita, kun tää ei ole tosiaankaan ensimmäinen kerta, kun koiralle vahinko sattuu.

No se siitä meuhkaamisesta, ehkä tällä kaikella on tarkoituksensa ja mulle kasvaa loppumaton pinna ja sietokyky :D

Vierailija
48/61 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ees oikeestaan väsytä, vaan on just sellanen samanlainen olo kuin yölläkin, ei tietoakaan unesta. Mutta ihan hyvä jos nyt päivällä ei tuu uni vaan tulis sitte ens yönä! Sitä odotellessa...

Joo tosiaan viileempi päivä on täällä Oulussakin ollut, eilen myös. Eilen tosiaan satoi luntakin. Mutta onneksi vaan jonku tunnin verran ja suli sitte heti pois. Nyt on jo niin orientoitunut kevääseen, ettei paljon pyrytystä kaipaa.

Kela-lappunen ei oo enää mun käsissä, sillä se piti viedä työpaikan toimistolle, josta sitten laittavat eteenpäin. Kirjotin siihen mukaan lapun, jossa toivoin että ne lähettäis sen palkanlaskennasta eteenpäin vasta lähempänä huhtikuun loppua. Koska haluisin niin kovasti sen uuden pakkauksen. Ainakin väritys kuulosti paremmalta mun makuuni kuin tuo sininen. Muutenkin meinas käydä köpelösti toukokuun loppupuolen palkan kanssa kun yhtäkkiä mulle sanotaan että joku lappu josta en ollut edes tiennyt, täytyy palauttaa toimistolle viim 2kk ennen kuin jää äitiyslomalle. Siis työpaikan. Ja tuo aikahan on jo umpeen mennyt. Onneksi saatin sitten asiat sumplittua ja saan vielä palkankin sitten. Huh huh, mitä säätöä!

Kiharalla oli koira kyllä tehny melkoset temput! Otan osaa. :) äp81:lle en osaa siihen itse pohjekipuun sanoa mitään, mutta siihen yölliseen kramppailuun vähän. Juo vichyä, syö magnesiumia ja pistä villasukat jalkaan kun alat nukkumaan. Tai ees jotku sukat. Mullakin on aina välillä sitä kramppia, ja se on ihan tuskaa. Herään siihen kun jalka on ihan mutkalla ja hirveet kivut. Ja seuraavana päivänä jalka tosi kipeä. Ja jos sitä hieroo, niin sitä seuraavana päivänä vieläkin kipeämpi.

Meikkis osti just sen henkkamaukan mustan masutuubin. Tosi tylsää kun ei ollu muita värejä... Vois kai noita itekin ommella, mut ei jaksa. Minäkin aattelin että jos hankkis vaan jonku ruskean laukun hoitolaukuksi, kun ei tahdo löytyä hyvänvärisiä oikeista hoitolaukuista. Paitsi jos tilais, mut ne on niin kalliita että ehkä järkevämpää ostaa joku sellanen hyvännäkönen ruskea ite. Vai mitkä ees oikeestaan on hoitolaukun ominaisuudet, MILLAINEN sen pitää olla?! Vinkkejä?

Peittona ajattelin käyttää aluksi vaan sitä äp-pakkauksen peittoa, eiks se kuitenkin oo aika iso? Sen mittojen mukaan vois äippä ommella pussilakanoita. Sit kantoliinan kans oon pähkäillyt... Ottaakko kallein mutta kait myös paras, eli Didymos? Mun siskolla on sellainen, ja siitä pisimmästä (tai toisiks pisimmästä) saa tosi hyviä sidontoja. Kannoin siskon tyttöä viime kesänä pitkät pätkät sellaisessa jossain ristisidonnassa ja oli tosi jees! Onko kellään näistä kokemuksia?

No niin, tässäpä tärkeimmät. Tänään tulee telkusta hyvä leffa, Ritarin tarina. Kannattaa kattoa! :)

-Veruska-

Vierailija
49/61 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ainakin ihan sama, minkälainen hoitolaukku on. Kunhan siihen vaan mahtuu, mitä tarvitsee. Esikoisen tavaroita kuljetin muistaakseni repussa ja se oli ihan hyvä. En tarkoittanut siis, että sama missä muovikassissa rompetta roudaa, vaan että kassi on oman mielen ja maun mukainen.

Didyn ajattelin hankkia, jos ja kun hankin kantoliinan. Sen pitäisi olla varma valinta. Kokemusta ei ole kantoliinoista, mutta nyt se tuntuu sellaselta omalta jutulta.

Jalat turpos tänään ihan mummoiks, kamalan näköstä. Kohta tulee varmaan lisää raskausarpia ja suonikohjutkin kaupanpäälle..

Vierailija
50/61 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko Senniina katellu vielä liinojen värejä/kuoseja? Hankala kun ei oo nähnyt niitä kaikkia värejä livenä... Siis Didymoksen malleista. Mutta mä oon päätynyt niistä värikkäistä raidallisista joko Olafiin tai Martiniin! Ihania, oranssihtavia lämpimiä värejä! Nyt vaan pitäis päättää kumpi. Eiköhän tuo oo ihan hyvä satsaus kun meillekin kuitenkin varmaan useampi lapsi on tulossa aikanaan, jos vain suodaan... :)

-V-

Vierailija
51/61 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... alle kaksi viikkoa hakemuksen jätöstä ja päätös jo kotona!

Voi v.tu, mä olen todella pettynyt - nyt tulee sitten kahden viikon päästä se VANHA 2006 pakkaus.

Kyllä huomaa, että ovat tilailleet liikaa viime vuoden kamoja. Onpa kiva, kun vaavi syntyy vasta 25.6. ja saa käyttöönsä sen viime vuotisen puvun - tosi köyhää!

Mun kun oli kanssa pakko laittaa se hakemus, kun TA vaati kaksi kuukautta ennen äitiysloman alkua virkavapaushakemuksen. Pidin todellakin 19.3. saakka paprut itselläni, mutta pakko oli sitten laittaa, kun äippäloma alkaa 19.5.!

Tosi paska juttu, mulle kun on kaheltakin taholta luvattu sen 2006 kamoja, niin nyt en sitten otakaan niitä, kun saadaan IHAN OMAT!

No, pakkoko oli ottaa se pakkaus? Mä ajattelin kuitenkin 140 eeroo on tosi vähän ja kun tuo esikko on jo kuusi, niin on kiva, että vauvalla on jotain vähän modernimpaakin päällä. Kävin lukeen jostain, että uudet värit olis ollut vihreetä ja keltaista eli paljon kauniimmat mun silmään kuin nuo nykyiset " vesivärit" ...

Niin, että toivon onnea teille, jotka vielä voitte viivytellä sen hakemuksen kanssa - tulee jakoon kuulemma toukokuussa ne uudet. Saisivat lopettaa kyllä sen vuosilukuun perustuvan pakkauksen jakelun, koska ei todellakaan ole kaxtuhatta seiskan puku käytössä yli puoli vuotta vuoden vaihteen jälkeen...

Vierailija
52/61 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jei, näin uusia kuvia äitiyspakkauksesta! Mahtavuutta. http://irc-galleria.net/view.php?nick=MiRaAkKeLi_&image_id=56067680

Nyt kyllä tulee itku jos saan sen vanhan pakkauksen. Tuon uuden haalari ja makuupussi on vaan niin paljon parempia. Sopivan värisiä, seesteisiä. Nyt on tajuttu millasta linjaa kannattaa vetää. Täytyy soittaa KELAan joku märypuhelu et saisin ton uuden...

-V-

Vierailija
53/61 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihana toi äp. Pitää venyttää sitä hakemusta.. Eli siis tasan 2 kk ennen laskettua aikaa kelalle ne paprut? 29.4 siis..

SAMOILLA SILMILLÄ vieläkin, huoh. Alkaa hapottaa jo :D

Kiharan koiru oli tehnyt yllärit, voi toista! Ossillekkin on sattunut joskus, ja kyllä sitä hävetti vaikka eihän se ressu sille mitään voinut.. Tuttavalla oli 2 tanskandoggia kerrostalossa, molemmat yhtä aikaa saaneet jonkun mahapöpön ja kämppä sen näkönen kun tuli töistä :D Sitä tavaraa oli jo seinilläkin..

Yritän nukkumista.

-pals

ainiin, mun kaikki käsilaukut on niin jumboja kiitos nykymuodin, että niihin mahtuu kyllä vaippa jos talvihaalari vaikka :D Ja ne perinteiset hoitolaukut on vaan niin kamalan näkösiä, että eiköhän ne tarpeelliset tavarat mee veskassa.. Tosin aika näyttää, ehkä toiveajattelua.

Vierailija
54/61 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sain nukkua seiskaan. Tosin olin taas hereillä pari tuntia klo 4:stä eteenpäin, joten " hieman" väsyneenä nousin aamupalan laittoon..

..kele, jos tää valvominen nyt alkaa. Jos joudun saikulle, niin syy on unettomuus (toivottavasti ei muu!)

Kattelin niitä didyn värejä ja maku on Veruskan kanssa aikalailla samanlainen:-) Englanninkielisiltä sivuilta löytyi sitomisvinkkejä ja muutenkin tietoa: www.didymos.de/english/index_e.htm

Nätti on kyllä tuo uusi pakkaus! Neutraaleja, molemmille sukupuolille sopivia värejä. Oma oli aikanaan sellanen tummansininen, jossa oli kissankuvia. Pojalle ihan jees, mutta muistan että siitä oli harvinaisen paljon urputusta silloin aikoinaan. Minä en nyt tosiaan sitä pakkausta ota ja huomasin, että melkein koko raha menee tuohon didyyn..No, onneksi saan täyttä liksaa 3kk, niin pystyn ammeen, roskiksen ja muun pikkusälän hankkimaan.

Rahasta puheenollen. Ei voi kun ihmetellä, kun pärjäsin vuorottelukorvauksella ihan hyvin (isommat laskut olin säästänyt etukäteen tosin). Nyt kun palkkaa tulee aikaslailla enemmän, niin silti kaikki menee. Mitään erityistä en ole hankkinut, mutta kohta saa taas laskea pennejä, että pärjää seuraavaan tiliin..

Onko teistä kukaan käynyt Ikaalisten kylpylässä? Ollaan menossa pääsiäisenä. Ruoka on kuulema hyvää, mutta mites uimapuoli?

Vierailija
55/61 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudesta äippäpakkauksesta... Hmm.. En oikein osaa sanoa, onko se edellistä parempi. Siinä -06 mallissa on minusta muutama body/potkupuku ainakin nätimpiä kuin tossa uudessa. Toisaalta jos vie hakemuksen vasta viime tipassa, niin sitten saa jännätä, että kumpi tulee.. Riippuukohan se hakupäivästä vai jostain käsittelyajasta, että kumman mukaan sen saa, jos uus pakkaus tulee VASTA toukokuussa... Saisivat kyllä yrittää siirtää sen vaihtumisen tohon vuoden vaihteen tienoille!! Mitäs järkeä siinä on, että -06 pakkausta jaetaan vielä kesäkuussa -07 syntyville ja sitten taas -07 pakkausta kesällä -08 syntyville?!?

Voi teitä unettomia =( Itselläkin on hieman univaikeuksia, muttei nyt vielä ainakaan tuota kokoluokkaa kuin teillä! Mä menen tavallisesti nukkumaan tuossa kahdentoista jälkeen ja saan unen joskus yhden aikoihin, aamulla nukun sitten n. yhdeksään, kun mun ei siis tartte aamuisin lähteä mihkään. Jos mun rytmi olis vaikka klo 23 sänkyyn ja seiskalta ylös, niin se saattais jo tuottaa ongelmia, kun se ei ole mun luontainen rytmi. Mutta on mullakin nyt toi uni tosi hepposta; herään jos johonkin ääneen (lähinnä miehen kuorsaus!!) ja sitten taas hipsin vessaan jne.

Huomenna on se 4d! :) Jänskättää kyllä kovasti! Siskoni lupas tehdä jonkun kesäpaidan pikkuiselle, mutta odottelee nyt sitten ensin sitä sukupuolta, pikkuinen tietysti päättää näyttää meille vain selkäänsä ;)

En nyt enää muista, kenellä muulla siellä Hämeenlinnassa huomenna on se 4d, mutta me varmaan pikaisesti siinä aulassa näemme sitten :)

Nyt on pakko alkaa tehdä ruotsin kuunteluharjoituksia huomista tuntia varten...

Aurinkoista päivää!

Kuutar rv 27+6 (tosi nopeesti on aika mennyt!!)

Vierailija
56/61 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas kamala eilinen ilta, olin jo varma, että poishan se sieltä supistelee, mutta onneksi Panadol vähän auttoi ja rauhoittui tilanne. Nyt olen kyllä visusti tämän päivän sängyssä, jospa huomenna taas töihin...

Noista hakemuksista puhuitte. Mä jäin miettimään, että voiko se työnantaja vaatia laittamaan sen kelan paperin samaan aikaan kuin mitä työnantajan paperin? Itse meinaan tehdä niin, että työnantajalle 2kk ennen vapaan alkua ja kelaan taas 2 kk ennen laskettua aikaa paperit. Samoin meidän luottamusmies sanoi, että esim. virkavapautta ei kannattaisi kaiken varalta hakea koko ajaksi kerrallaan vaan mä meinaan nyt varmaan äitiysloman ja vanhempainvapaan hakea sitten eri osissa... Vähän enemmän paperityötä tietty, mutta toisaalta pidän tätä vähän vakuutuksena, oma velikin kun on kuollut 6 vko ikäisenä, niin tulee mieleen, että miksi jäisin kotiin hoitamaan vuodeksi olematonta vauvaa, jos niin huonosti kävis... Työnantaja ei tietty tykkää, kun en kerralla hae koko vuotta ja eivät voi koko vuotta pistää sijaiselle varmuudella sopimukseen, mutta toisaalta tää on mun oikeus, että otan pätkissä ja kerron kyllä suullisesti avoimesti, että jos vaan kaikki menee hyvin (eli esim. viimetalvisen kolariniskani kanssa pystyn vauvaa hoitamaan), niin olen ainakin vuoden tai puolitoista pois.

Vierailija
57/61 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko viikon olen siis itse ollut räkiksessä, ilman kuumetta tosin. Ja eilen just siskolle liputin, kun ei ole kukaan muu tautia saanut. No, eikös tänään, kun piti lähteä kuopuksen kanssa sitä Ti-ti Nallea katsomaan, niin aamusta oli neidillä liki 38 kuumetta ja nokka tukossa :( Mikähän tää on tää Murphyn laki, joka meitä vainoaa... Ei auta kuin kattoa uusi konsertti. Mutta eihän se lasta tänään lohduta.

Äippäpakkauksen kuvia minäkin katselin ja olisin kyllä myös tuon uuden kannalla. Värit ovat minun silmääni paremmat kuin vanhassa. Toukokuun alkuun pystyn venyttämään paprujen kanssa, joten katsotaan, kuinka käy. Mutta jos meille ultra näyttää huomenna poikaa ja sattuisin saamaan sen uuden pakkauksen, niin olen kyllä halukas vaihtamaan!

Kuutar, meillä on siis se 4d myös huomenna. Toivottavasti päästään nyt sitten molemmat, kun tuo kuopus kuumeilee. Meille pitäisi mummun tulla lapsia katsomaan, mutta hän ei ole silloin kovin innokas tulemaan, kun joku sairastaa. Enkä minäkään silloin haluaisi mummua pyytää, kun on sitten niin kurja olo itsellä, jos taudin meiltä hakee. Mutta täytyy miettiä plan B, kaiken varalle.

Risteilyä ollaan tässä vielä keväälle mietitty. Mä olen vaan vähän arka lähtemään mihinkään pidemmälle tän mahani kanssa :/ Kai se on vähän tyhmää, mutta kun on niitä ennenaikaisia synnytyksiä (tosin vasta rv 36+), niin aina se vähän mietityttää. Mutta kyllähän toiset lentääkin vielä isoilla viikoilla. Josko sitä huomenna näkisi sen kohdunkaulan/-suun tilanteenkin, niin tietäisi vähän paremmin suunnitella. Oonko mä ainoa tällanen pelkääjä?

Jaha, nyt on jonoa koneelle, joten myöhempään.

Misti rv 26+2

Vierailija
58/61 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin vaihtohalukas, jos saat uuden paketin ja pojan, ja mää vanhan :) Tykkään vanhasta ja poika itsellekkin tulossa mutta halajan tuota uutta kun se haalari on niin muikee.

Mies säikähti kamalasti yöllä kun olin yhtäkkiä hypännyt sen päälle (itse heräsin vasta siinä päällänsä rötköttäen), sain nimittäin elämäni pahimman suonenvedon koko jalkaan :D Huudettiin molemmat kun säikähettiin kesken syvän unen, ja en saanut sitä vetoa loppumaan.. Nyt juilii mukavasti pohkeesta ;) Mutta olen iloinen, että muuten sain nukuttua mainiosti verrattuna aiempiin öihin!

Voi te titinalleen menijät, harmin paikka! :(

Itse haluaisin risteilylle vielä kovastikkin, ja jos rahatilanne sallii niin varmaan lähen. Ja siis terveys myös :) Mutta katsellaan..

-pals

Vierailija
59/61 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävinpä myös katselemassa uuden pakkauksen kuvia. Mä otan vastaan ihan kummanpakkauksen vaan, mutta jos jotain purnaisin, vaihtaisin tosta vanhemmasta pakkauksesta ton peiton tohon uuteen. En pidä tosta uuden raitakuosista, mut toppapuku kivempi tässä uudessa. Tosin niin pieniä eroja ettei mua haittaa kumpi pakkaus tulee, uusia kamppeita ovat molemmissa ja kun mulla ei ole tiedossa samanlaisia vaatteita valmiiksi, niin kelpaavat kyllä.

Palsko se muuten kertoi niistä tuskallisista kauppareissuista?

Mulla nimittäin eilen yksi sellainen ja tosi karmea pelko iski, että jos pahenee tilanne loppua kohti! Pyörrytti ja oli huono olla.

Kävin tosin uimassa ennen kauppailua ja mull aoli jo hieman hutera olo silloin, enkä ollutkaan sit kauaa. Vaikuttaakohan toi hemoglobiini, itse epäilin sen alhaisuutta. Paineetkin mulla aika alhaiset.

Muuten olo ihan okei. Kävelyt vaan sellaista hissutusta kun vihlaisut myös alkaneet ja lonkkia alkaa särkeä jos pitkään jalkeilla.

Ja levottomat jalat joinain iltoina :) yöt olen nukkunut kuin tukki, sitä ihmettelen, koska unettomuus mulla yleinen vaiva jota nytkin odotin.

Poikani 18v.soitteli eilen ja kertoi joutuneensa hyökkäyksen kohteeksi, oli lauma humalaisia käynyt rikkinäisten pullojen kanssa kimppuun, luojan kiitos eivät ehtineet tehdä pahaa jälkeä kun poika lähti juoksemaan karkuun. Päähän yrittivät lyödä, mutta ehti vetää käden suojaksi joten vain sormi meni auki. Ja paksu takki suojasi käsivartta.

ehtivät vaan mokomat karkuun ennen poliisien saapumista.

Tuo mua pelottaa noiden isojen lasten kanssa, että jotain tuollaista tapahtuu ja pahoja seurauksia. Vauvat ja pienet vielä " helppoja" pienten huolineen :)

Elämä vaan tahtoo tuoda kaikenlaista eteen, cityäipälläkö oli tuore syöpätapaus lähiomaisella? (Anteeksi jos en muista oikeaa henkilöä!)

Itse menetin viime kesänä erään läheisen ja yksi sairastui syöpään ja poikani paras ystävä loukkantui onnettomuudessa pysyvästi.

Tämä vauva onkin nyt iloinen ja odotettu tapahtuma joka muistuttaa elämän hienosta puolesta. Ja auttaa löytämään asioiden hyvät puolet kaikesta huolimatta.

Onkos teillä käynyt paljon virpojia tänään? Meillä aikalailla ja lopuille on täytynyt sanoa että sorppa vaan lahjukset loppuivat. Mulla tapanan vaan ihan noille lähinaapureiden lapsille antaa virpomalahjoja.

Täällä nimittäin virpojia riittää!

s@ri@ ja potkutin 26+2

Vierailija
60/61 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meikällä oli ne kauppareissut, ei oo mitään parasta kun siellä ei tosiaan voi istuu minnekkään..

Jep, noi isojen murheet on kamalia murehtia ainakin vanhemman näkökulmasta. Itsehän nyt en ole kokenut mutta voin vaan kuvitella!!

Onpa lösserö-olo. Oon siivonnut onneksi niin ei oo ihan saamaton ollut.. Ei vaan jotenkin keksi mitään tekemistä. Tulee koneella roikuttua. Ulos pitää lähtee jossain vaiheessa..

Velikin suuttui minulle kun kommentoin rahanlainailuaan, siis meiltä, ja ärsyttää sekin nyt. En nyt osaa arvioida oonko ihan hormoonihirviö ja sanon aiheetta, vai miten.. Harmittaa vaan kun toisella on paha mieli. Pitää varmaan laittaa viesti tai jotain.. Tuntuu vaan että iso mies on NIIN lapsellinen välillä.

Vein talvitakit vintille.. Kuitenkin tulee törkee takatalvi vielä :D

-pals 27+2