Kaupunkien kuntosalit
En ymmärrä miksei pitkinä pyhinä kuten nyt voisi kuntosalia pitää auki edes yhtenä päivänä kolmesta.
Täälläkin kuitenkin voi otellaan että suomalaiset lihovat ja syövätkin väärin. Ei kaikilla ole rahaa mennä yksityiselle.
Kommentit (79)
The MEANING of life is to give LIFE a meaning
Minkälainen olisitte halunneet olla nuoruudessa jos nyt saisitte päättää?
Teidän pitäisi perustaa oma kerho ja mennä sinne ihailemaan toisienne kampauksia.
Kuulostat hieman katkeralta, kaikki ok?
Vierailija kirjoitti:
Miksi käydä kaupungin salilla, kun yksityisellä on paremmat kaitteet, saunat ja palvelut?
No hinta esim kunnansalissa meillä 150 e/v eli 12 e/kk.
Yksityisellä kk maksu usein 40-120 e/kk.
Eli tosi iso on erotus.
Lens just kikkare housuun t. ap puhelimella
Vierailija kirjoitti:
Se maksaa. Köyhille on ulkokuntosalit. Onneksi oma sali on 24h.
Tätä en ymmärrä. Noi ulkosalit on täysin asiallisia. Miksi ne olisi vain köyhille?
Milloin se GROWTH hackathoni alkaa?
Hanki elämä tai lainaa jonkun muun.
Huomion kerjäämistä.