Kun on tullut ikää niin ei enää huvita mennä suihkuun joka päivä eikä kämppää imuroida joka viikko. Mistä tämmöinen kertoo?
Kun on tullut ikää niin ei enää huvita mennä suihkuun joka päivä eikä kämppää imuroida joka viikko. Mistä tämmöinen kertoo?
Kommentit (69)
Siisteys ja puhtaus tekee hyvää ihmisen mielenterveydelle. Siivoaminen ja suihkussakäyminen piristävät mieltä.
Minä teen s eksityötä enkä silti läträä joka päivä suihkuissa. Savetti lappu riittää hyvin. En haise. Inhoan kylmää ja märkää. Vaatteet ei likaannuu kun on suurimman osan päivästä alasti. Kotona aina alasti. Olen sinut vartaloni kanssa toisin kuin av mammat. Alusvaatteita en käytä niin ei tarvii niiden hajujakaan miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä teen s eksityötä enkä silti läträä joka päivä suihkuissa. Savetti lappu riittää hyvin. En haise. Inhoan kylmää ja märkää. Vaatteet ei likaannuu kun on suurimman osan päivästä alasti. Kotona aina alasti. Olen sinut vartaloni kanssa toisin kuin av mammat. Alusvaatteita en käytä niin ei tarvii niiden hajujakaan miettiä.
Teet seksityötä peseytymättä, ja istut sillä alapäällä sohville?
🤮
Kertoo passivoitumisesta ja luopumisesta. Asiat yksi toisensa jälkeen menettävät merkitystään. Loppupeleissä ei välitä enää mistään, ja moni hakuaakin siinä vaiheessa pois. Sitä kohti mennään. Olen samassa junassa.
Masennuksesta. Mistäpä muustakaan.
Äitini dementian ensioireita oli se, että henkilökohtainen hygienia heikkeni.
Tykkään lian hajusta likainen nainen paras nainen vaimoa en päästä suihkuun ja käyn lisäks lika vieraissa
Eino
Juuri näin! Ne voiteet iholla härskiintyvät nopeasti ja alkavat haisemaan, ja varsinkin jos voiteita lisätään, eikä peseydytä välillä. Itse herkkäihoisena olen huomannut, että päivittäinen suihku on hyväksi, eikä edes voiteita tarvitse käyttää muulloin kuin pakkasten aikana talvella. Ei ihoa tarvitse jynssätä suihkussa käydessä.