Kun on tullut ikää niin ei enää huvita mennä suihkuun joka päivä eikä kämppää imuroida joka viikko. Mistä tämmöinen kertoo?
Kun on tullut ikää niin ei enää huvita mennä suihkuun joka päivä eikä kämppää imuroida joka viikko. Mistä tämmöinen kertoo?
Kommentit (69)
Mulle iski 46 vuotiaana tuommoinen vaihe päälle. Suihkussa käy, kun olen hikoillut. Eli arkisin, kun töissä on kuuma ja kiirus.
Parisen vuotta meni huonolla siivouksella ja sitten tajusin, että mähän voin ostaa palvelun himaan. Joten siivoojan etsintään! Näin viisikymppisenä saa jo hemmotellakin itseään, ettei kaikki aika mene duunissa ja kotitöissä.
Kun mätänemisprosessi on alkanut niin turha sitä on enää peseytyä. Sama kuin suihkuttaisi kakkapalloon dödöä
Vessapaperiinki kulunu +50 vuojessa ihan kamalia summia rahhaa hukkaan ku ilimanki pärjää. Joka hädän jäläkee ei tarvihe pyyhkiä. Turha pyykkääminenki jääny kokonaa ku tajus että kukaa ei pakota vaihtaa alushousua sukkaa muuta joka päivä hyvin pärjää samoilla melekee viikon. Sauna kerra viikkoo nii ei tarvihe suihkutella vesiä hukkaa. Ja tiioksi: EN HAISE! Joka semmosta väittää on omassa nenässää vikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle iski 46 vuotiaana tuommoinen vaihe päälle. Suihkussa käy, kun olen hikoillut. Eli arkisin, kun töissä on kuuma ja kiirus.
Parisen vuotta meni huonolla siivouksella ja sitten tajusin, että mähän voin ostaa palvelun himaan. Joten siivoojan etsintään! Näin viisikymppisenä saa jo hemmotellakin itseään, ettei kaikki aika mene duunissa ja kotitöissä.
Itsensä peseminen ei ole kotityö
Vierailija kirjoitti:
Eikä liassa pyöriminen ole itsensä hemmottelua, yäk!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nuo menneet vuodet, kun siivosin viikottain ja kävin suihkussa joka päivä. Aivan turhaan.
Mäkin koen sen just turhaksi kun yksin elelen.
Miksi pitäisi käydä joka päivä suihkussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että on pikkuhiljaa muuttumassa haisuliksi, jonka seurassa on pidätettävä hengitystä.
Minkä ikäinen olet, ap? Mä olen 44 ja käyn suihkussa vähintään kerran päivässä edelleen.
Just tuollaiset mukamas joka päivä suihkussa kävijät on niitä hikisiä persereikiä, joita maailmassa valitettavasti yhä keskuudessamme on.
Ovat puhtaita omasta mielestään, mutta sisäinen minä on likainen kuitenkin.
Taidat itse olla sellainen hikinen persereikä, kun ottaa noin koville.
Pesulla käynnistä tulee hyvä olo. Kotiin on kiva tulla kun on ennen lähtöä imuroinut.
Ei siistissä sisätöissä oleva henkilö, joka ei hikoile, tarvitse päivittäistä suihkua. Se on turhaa veden ja sähkön haaskausta. Kukaan tällainen ihminen ei haise. Kuitenkin nämäkin henkilöt usein pesevät alapesut aamuin illoin ja ison hädän jälkeen. Kädet, kasvot ja kainalotkin usein pestään tai pyyhitään lavuaarilla, vaikkei käydä suihkussa. Kaikki käyttävät nykyisin antiperspirantteja, deodorantteja eli dödöjä.
Tytyy olla joku hikoilu ongelma, likainen työ, tms. lääkkeiden aiheuttama, sairaus tai stressi jos heti haisee ellei joka päivä käy suihkussa. Ei normaali ihminen voi heti alkaa haista.
Vierailija kirjoitti:
Ei siistissä sisätöissä oleva henkilö, joka ei hikoile, tarvitse päivittäistä suihkua. Se on turhaa veden ja sähkön haaskausta. Kukaan tällainen ihminen ei haise. Kuitenkin nämäkin henkilöt usein pesevät alapesut aamuin illoin ja ison hädän jälkeen. Kädet, kasvot ja kainalotkin usein pestään tai pyyhitään lavuaarilla, vaikkei käydä suihkussa. Kaikki käyttävät nykyisin antiperspirantteja, deodorantteja eli dödöjä.
Hajusta päätellen eivät todellakaan käytä :D
Skitsoilua joillakin tuon siivoamisen kanssa. Yksinasuva, jolla ei käy edes vieraita eikä ole lemmikkejä, imuroi ja puunaa kämppäänsä viikottain.
Väittäisin, että kahden viikon välein tai jopa kerran kuukaudessa riittäisi ja silti paikat olisivat siistit.
Mutta ehkä heillä ei ole muita mielenkiinnon kohteita.
Ehdottomasti peseydyn joka päivä. Jos ei ole suihkua käytettävissä, sitten kannan pesuvedet. Mutta likainen en tahdo olla.
t. 50-vuotias
Tässä ketjussa kirjoittajat, jotka toitottavat pahalle haisemista jos ei joka päivä käy suihkussa, ovat varmaan ulkohuussien tyhjentäjiä ja jotain sontakuskeja kun paskottuvat niin haiseviksi päivittäin.
Nykyisin porukka on niin ylipainoista, että hikoilevat kuin siat eivätkä ylety pyyhkimään ja tuskin pesemäänkään persuksiaan, eivätkä he taivu pesemään jalkapohjiaan ja varpaanvälejään.
Siinä sitten suihkuttelevat päällisin puolin, mutta strategiset kohdat jäävät aina likaisiksi.
Mutta jos nämä jättäisivät päivittäiset suihkussa väliin niin varmaan haisisivatkin.
Mikä ikä se sellainen on? Olen 68v., ja joka päivä käyn suihkussa ja imuroin ja siivoan ahkerasti. Olen oikeasti sairas, mutta en luovuta.
Mä en ainakaan enää hikoile samalla tavalla kuin nuorempana, eikä hiuksetkaan rasvoitu moneen päivään. Inhoan kylmää ja märkää, joten huolehdin kyllä hygieniasta, mutta en koe tarvitsevani suihkua päivittäin. Eikä perhekään ole huomauttanut.
Imuroinnin olen jättänyt minimiin. Ei ne välillä nurkissa pyörivät pölypallot haittaa meistä ketään. Samoin olen jättänyt silittämisen ym. hommat minimiin.
Elämässä on niin paljon muuta arvokkaampaa, mihin käyttää aikaa kuin puunata tätä turhan isoa huushollia. Jos olisikin pienempi huusholli, niin ehkä mä sitten jaksaisin. Nyt on liikaa tilaa, huoneita ja tavaraa.
No ei hikoile 😝.