Kun on tullut ikää niin ei enää huvita mennä suihkuun joka päivä eikä kämppää imuroida joka viikko. Mistä tämmöinen kertoo?
Kun on tullut ikää niin ei enää huvita mennä suihkuun joka päivä eikä kämppää imuroida joka viikko. Mistä tämmöinen kertoo?
Kommentit (69)
Monelle, ei siis kaikille, siivoaminen ja itsensä peseminen on enemmänkin rituaali ja riitti, jolla pidetään omaa sisäistä maailmaa kasassa. Etenkin sellainen pakonomainen siivoaminen muuten siistissä kodissa lähentelee jo pakkomiellettä. Vanhempana jo ymmärtää siivousrituaalien järjettömyyden.
Siitä, että on pikkuhiljaa muuttumassa haisuliksi, jonka seurassa on pidätettävä hengitystä.
Minkä ikäinen olet, ap? Mä olen 44 ja käyn suihkussa vähintään kerran päivässä edelleen.
Paljonko sitä ikää on? 42 itellä ja jos ei suihkussa käy päivittäin niin aika hirveää.
Se on sitä viisastumista.
Itseltäni siihen viisastumiseen meni +50 vuotta, mutta en ole nyttemmin paskaan hukkunut eikä ympäristörikoksesta pidätetty.
Joka päivä ei kannata käydä suihkussa, vain helteillä.
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä viisastumista.
Itseltäni siihen viisastumiseen meni +50 vuotta, mutta en ole nyttemmin paskaan hukkunut eikä ympäristörikoksesta pidätetty.
Eikö sua yhtään häiritse se, että ihmiset ympärilläsi on vaarassa pökertyä?
Patalaiskuudesta ja pahasti alentuneesta henkisestä kapasiteetista.
Vanhuksilla on omanlaisensa haju, sen kyllä tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että on pikkuhiljaa muuttumassa haisuliksi, jonka seurassa on pidätettävä hengitystä.
Minkä ikäinen olet, ap? Mä olen 44 ja käyn suihkussa vähintään kerran päivässä edelleen.
Just tuollaiset mukamas joka päivä suihkussa kävijät on niitä hikisiä persereikiä, joita maailmassa valitettavasti yhä keskuudessamme on.
Ovat puhtaita omasta mielestään, mutta sisäinen minä on likainen kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Siitä että alkaa ajatella itse eikä automaattisesti tee niin kuin on opetettu tai joku kehottanut tai yleinen tapa
juurikin näin huomaa että on totellut muiden käskyjä kaikki aikaisemmat vuodet
Oot masentunut tai sitten vaan laiska pska.
Hyi.. mahdat haista pahalle kun elät kuin joku sika läävässään.
Omalla kohdallani se kertoo siitä, että iho ei kestä jokapäiväistä pesemistä. Jos olen tehnyt jotain hikistä hommaa, se on eri juttu, mutta jos päivä sisältää lähinnä oleilua, käyn suihkussa vasta seuraavana päivänä. Jos olen lähdössä johonkin asioille, sitten kyllä, mutta muuten en. Jos ihminen ei tee päivän aikana oikein mitään, siinä ajassa ei kyllä rupea kukaan haisemaan.
Mun on pakko käydä joka päivä suihkussa. Jo senkin takia käyn kun en saa paperilla kunnolla takapuolta puhtaaksi. Lisäksi ihminen hikoilee litroja jo yhdessä yössä. Kun on lemmikki, on myös imuroitava ainakin kerran viikkoon.
Kaikki nuo menneet vuodet, kun siivosin viikottain ja kävin suihkussa joka päivä. Aivan turhaan.
Siitä että alkaa ajatella itse eikä automaattisesti tee niin kuin on opetettu tai joku kehottanut tai yleinen tapa