Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun on tullut ikää niin ei enää huvita mennä suihkuun joka päivä eikä kämppää imuroida joka viikko. Mistä tämmöinen kertoo?

Vierailija
21.06.2025 |

Kun on tullut ikää niin ei enää huvita mennä suihkuun joka päivä eikä kämppää imuroida joka viikko. Mistä tämmöinen kertoo?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siistissä sisätöissä oleva henkilö, joka ei hikoile, tarvitse päivittäistä suihkua. Se on turhaa veden ja sähkön haaskausta. Kukaan tällainen ihminen ei haise. Kuitenkin nämäkin henkilöt usein pesevät alapesut aamuin illoin ja ison hädän jälkeen. Kädet, kasvot ja kainalotkin usein pestään tai pyyhitään lavuaarilla, vaikkei käydä suihkussa. Kaikki käyttävät nykyisin antiperspirantteja, deodorantteja eli dödöjä. 

Hielle harvoin kukaan haiseekaan, mutta eltaantuneelle päänahalle ja pesemättömyydelle hyvinkin usein. Ja nämä ovat ihan tavallisen näköisiä ihmisiä eivätkä mitään pultsareita. Varmaan siihen omaan hajuunsa sitten tottuu?

Vierailija
42/69 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on pakko käydä joka päivä suihkussa. Jo senkin takia käyn kun en saa paperilla kunnolla takapuolta puhtaaksi. Lisäksi ihminen hikoilee litroja jo yhdessä yössä. Kun on lemmikki, on myös imuroitava ainakin kerran viikkoon.

Meillä kolme lemmikkiä ja karvaa lähtee enkä imuroi koskaan. Tänään robo kävi kaksi kertaa kämpän lävitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkavan dementian ensimmäisiä merkkejä on toiminnan ohjauksen heikentyminen eli suomeksi saamattomuus. Jos tämän huomaa itsessään, ei varmaan ole dementoitumassa.

Vierailija
44/69 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ei niinkään johdu siitä, ettei viitsi, vaan että ei jaksa.

Joskus sitä näin eläkkeellä ollessa ei jaksaisi pukea aamulla päälleenkään.  Sitä vaan miettii, että ei kai ketään ole just tänään tulossa käymään eikä tarvi itse lähteä minnekään.

Joten jospa sitä viettäisi yöpuvussaan koko päivän

Vierailija
45/69 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöks. Onneksi en tunne teitä. Likaiset, peseytymättömät ja epäsiistit ihmiset on oksettavia.

Vierailija
46/69 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se ei niinkään johdu siitä, ettei viitsi, vaan että ei jaksa.

Joskus sitä näin eläkkeellä ollessa ei jaksaisi pukea aamulla päälleenkään.  Sitä vaan miettii, että ei kai ketään ole just tänään tulossa käymään eikä tarvi itse lähteä minnekään.

Joten jospa sitä viettäisi yöpuvussaan koko päivän

Ilmiselvä masennus. 

Vierailija
47/69 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo käytännön tuomasta viisaudesta, ei suihkussa todellakaan kannata käydä joka päivä, ellei ole hikoillut, tai muuten likaantunut. Ja jos joutuu joka viikko siivoamaan kertoo se hällä -väliä elämästä ja roskaisuudesta.

Vierailija
48/69 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa kaikki ne jotka joka päivä käyvät suihkussa haista pahalta. Siksi ne joutuvat joka päivä peseytymään.

Vierailija
49/69 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus. Ei kuulosta normaalilta.

Vierailija
50/69 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus tai silkkaa laiskuus. Yksin asun ja kerran viikossa vähintään imuroin ja pyyhin pölyt, näyttää se pöly yksin ollessakin tulevan. Suihkussa käyn vähintään kerran päivässä. Hyi en ymmärrä tota että vähän sieltä sun täältä pesaistaan. Saman verran kai siihenkin menee vettä kuin jos suihkussa käy. Ja sairastan psoriasista eikä tulisi mieleenkään paskaselle iholle voiteita levitellä! Ihan oon kauhistellen lukenut eikö ihmiset enää välitä puhtaudestaan. Jotain outoja tekosyitä keksitään ettei tarvitse itsestään huolehtia. Mieluummin jätän hajusteet ja meikit ja tuoksun puhtaalle. Kiva olla.

Vierailija
51/69 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa kirjoittajat, jotka toitottavat pahalle haisemista jos ei joka päivä käy suihkussa, ovat varmaan ulkohuussien tyhjentäjiä ja jotain sontakuskeja kun paskottuvat niin haiseviksi päivittäin. 

Mä olen navetassa töissä enkä siitä huolimatta käy joka päivä suihkussa. 

Vierailija
52/69 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kokevat tavallisen päivittäisen suihkussakäynnin, siivouksen ajan haaskaukseksi. Itse viihdyn parhaiten puhtaassa kehossa, puhtaissa vaatteissa ja puhtaassa kodissa. Se on minulle arkipäivää, ei mitenkään erikoista. Laiskotteluun ja muuhunkin jää vielä runsaasti aikaa. 

Vierailija
53/69 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa kaikki ne jotka joka päivä käyvät suihkussa haista pahalta. Siksi ne joutuvat joka päivä peseytymään.

Sinäkö jäät odottelemaan hien hajua ja peseydyt vasta sitten? Itse en haise koskaan hielle, kun peseydyn ennen kuin alan haisemaan.

Vierailija
54/69 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atopia ja ruusufinni, se rasvauksen ja ruusufinnivoiteen käyttö suihkun jälkeen. Ei ole mitään pari minuuttia suihkussa ja menoksi -tyyliä. Ihokin tykkää kun sitä ei jatkuvasti jynssää. Lisäksi pitkät hiukset, niiden selvittely, kuivaus, muotoilutuotteet, suihkussa käynti on vähintään tunnin parin projekti. Muuten pesen itseni päivittäin kriittisistä kohdista käsisuihkulla ja lavuaarissa.

Vierailija
55/69 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Atopia ja ruusufinni, se rasvauksen ja ruusufinnivoiteen käyttö suihkun jälkeen. Ei ole mitään pari minuuttia suihkussa ja menoksi -tyyliä. Ihokin tykkää kun sitä ei jatkuvasti jynssää. Lisäksi pitkät hiukset, niiden selvittely, kuivaus, muotoilutuotteet, suihkussa käynti on vähintään tunnin parin projekti. Muuten pesen itseni päivittäin kriittisistä kohdista käsisuihkulla ja lavuaarissa.

Atooppiselle iholle ja ruusufinnille suositellaan päivittäistä pesua. Liassa ja vanhoissa voiteissa muhittaminen ei todellakaan niitä paranna.

Vierailija
56/69 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tunnustaa että olen pahasti masentunut. Rahanpuutteen takia käyn kerran viikossa pesulla ja imuroin kerran vuodessa. Se 595 euroo ei vaan riitä mihinkään!

Vierailija
57/69 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaapa vaikka villin lännen lehmipoikia kuuman Teksasin taivaan alla ajamassa karjalaumaa viikkokausia, eikä varmaan pesulla kertaakaan. 

Vierailija
58/69 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Olet vanhentunut ja viisastunut. Minäkin mieluummin luen tätä av-palstaa, kuin imuroin tai käyn suihkussa. Vähempi riittää hyvin.

Vierailija
59/69 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut tuollainen koko ikäni enkä ole haissut, vaikken alvariinsa suihkussa seiso. Kun peseydyn, sujuu se kahdessa minuutissa. Huushollin siivoan, kun alkaa näyttää pölyiseltä.

Vierailija
60/69 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut tuollainen koko ikäni enkä ole haissut, vaikken alvariinsa suihkussa seiso. Kun peseydyn, sujuu se kahdessa minuutissa. Huushollin siivoan, kun alkaa näyttää pölyiseltä.

Oletko kalju?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi