Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mieheni vain tyytynyt minuun?

Vierailija
21.06.2025 |

Mistä merkeistä sen voisi nähdä? Sanoo kyllä rakastavansa mutta silti epäilen. Minä häntä lähestyin ja olen aina ollut se aloitteellinen osapuoli?

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät valitse naista rakkauden perusteella.

Höpö höpö. Monet naiset sen sijaan pariutuvat hyöty perusteilla, Katso vaikka miesten parisuhdestatuksen ja tulotason välistä tilastollista korrelaatiota.

Höpö höpö. On aivan sattumaa, että suurituloisin desiili miehistä on tilastojen mukaan kaksi kertaa useammin aviossa kuin pienituloisin desiili. Vai eikö sittenkään? 🤔

Ei. Ei se ole sattumaa. Samat ominaisuudet, jotka tekevät miehestä hyvän puolison, tekevät hänestä myös hyvän työntekijän. 

Alimpaan tulodesiiliin kuuluu kehitysvammaiset miehet, päihdeongelmaiset, vangit, vakavasti ongelmaiset ihmiset. Tietenkään he eivät ole haluttuja puolisoita. 

Ylimpään tulodesiiliin kuuluu minun mieheni. Hän oli hyvin kiltti koululainen. Tykkäsi opiskella, luki ahkerasti fysiikat ja matikat, ja töissäkin on ahkerasti ja hyvin tehnyt hommansa. Siksi hän on väitellyt tohtoriksi, ja tekee työtä johtavassa asemassa. Yhtä vakavasti hän haluaa olla myös hyvä isä ja puoliso. Ja edelleen kehittää itseään, lukee kieliä, matkustelee mielellään kanssani, ja hänen kanssaan pystyy puhumaan mistä tahansa. 

Miksi minun olisi pitänyt mieluummin haluta alimman tulodesiiliin syrjäytynyt kuin kiltti, kunnollinen ja älykäs mieheni?

Vierailija
62/101 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voin kyllä myöntää että olen tyytynyt vaimooni. Minulla ei ollut mahdollisuutta sellaiseen naiseen jonka olisin halunnut ja tämä nyt oli minusta kiinnostunut. Seksi on ihan hyvää ja arki pyörii, mutta oikeaa ihastumista en koksaan kokenut.

Mitäpä väliä sillä edes on vaikka olisikin tyytynyt jos sitä ei koskaan toiselle sano?

Miten ihmeessä pystyy olemaan jonkun kanssa jos ei ole ihastunut? Itse olisin mieluummin yksin.

No suurin osa on pitkässä parisuhteessa ilman juuri ihastumisen tunnetta koska se harvoin kestää kovin pitkään. Se ei tarkoita ettei muita hyviäkin tunteita voisi olla, minusta tuo kommentti on todella lapsellinen ja paukuista päätellen täällä in jotenkin tosi infantiilia porukkaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät valitse naista rakkauden perusteella.

Höpö höpö. Monet naiset sen sijaan pariutuvat hyöty perusteilla, Katso vaikka miesten parisuhdestatuksen ja tulotason välistä tilastollista korrelaatiota.

Höpö höpö. On aivan sattumaa, että suurituloisin desiili miehistä on tilastojen mukaan kaksi kertaa useammin aviossa kuin pienituloisin desiili. Vai eikö sittenkään? 🤔

Ei. Ei se ole sattumaa. Samat ominaisuudet, jotka tekevät miehestä hyvän puolison, tekevät hänestä myös hyvän työntekijän. 

Alimpaan tulodesiiliin kuuluu kehitysvammaiset miehet, päihdeongelmaiset, vangit, vakavasti ongelmaiset ihmiset. Tietenkään he eivät ole haluttuja puolisoita. 

Monesti vangeilla eli rikollisilla on hyvin vientiä naisten parissa. Tästä on ihan tutkimustietoakin.

Vierailija
64/101 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin voi sanoa vain ihminen, joka ei ole ollut koskaan rakastunut. Toki rakastuminen hiipuu ja usein rakkauskin, mutta kai nyt suurin osa liitoista on kuitenkin saanut alkusysäyksen siitä. Ja rakastuneelle ei kelpaa muu kuin oma mielitietty, vaikka tämä ei objektiivisesti ajatellen mitenkään täydellinen olekaan. 

N54

Itsekin koen näin naisena, mutta olen ymmärtänyt, että monet miehet ovat erilaisia. Voivat olla "rakastuneita" moneen naiseen samaan aikaan. Muslimimaissa, missä miehet päättävät kaikesta, on yleistä, että miehellä on monta vaimoa.

Vierailija
65/101 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voin kyllä myöntää että olen tyytynyt vaimooni. Minulla ei ollut mahdollisuutta sellaiseen naiseen jonka olisin halunnut ja tämä nyt oli minusta kiinnostunut. Seksi on ihan hyvää ja arki pyörii, mutta oikeaa ihastumista en koksaan kokenut.

Mitäpä väliä sillä edes on vaikka olisikin tyytynyt jos sitä ei koskaan toiselle sano?

Miten ihmeessä pystyy olemaan jonkun kanssa jos ei ole ihastunut? Itse olisin mieluummin yksin.

No suurin osa on pitkässä parisuhteessa ilman juuri ihastumisen tunnetta koska se harvoin kestää kovin pitkään. Se ei tarkoita ettei muita hyviäkin tunteita voisi olla, minusta tuo kommentti on todella lapsellinen ja paukuista päätellen täällä in jotenkin tosi infantiilia porukkaa 

On eri asia olla suhteessa jossa on kuitenkin ihastuttu ja rakastuttu vaikka se suhde olisikin sittemmin arkipäiväistynyt kuin olla suhteessa jossa ei omien sanojensa mukaan ole koskaan edes ollut ihastunut. Se on hyväksikäyttöä ja julmaa. Poikkeuksena toki tilanne jossa sillä vastapuolella on sama tilanne. Suhteeseen on päädytty vain  saavutettavissa olevien etujen vuoksi. Silloin kyseiset ihmiset ansaitsevat toisensa ja kohtalonsa. 

Vierailija
66/101 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maailmassa "tyydytään" moniin asioihin. Oli sitten kyseessä puolison valinta, työpaikka tai jokin muu merkittäväkin asia. Eivät kaikki voi olla esimerkiksi presidenttejä tai lentokapteeneita.

Johonkin "tyytyminen" ei tarkoita asian olevan huono. Se on silloin tarpeeksi hyvä.

Vierailija
67/101 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä maailmassa "tyydytään" moniin asioihin. Oli sitten kyseessä puolison valinta, työpaikka tai jokin muu merkittäväkin asia. Eivät kaikki voi olla esimerkiksi presidenttejä tai lentokapteeneita.

Johonkin "tyytyminen" ei tarkoita asian olevan huono. Se on silloin tarpeeksi hyvä.

Juuri näin. En itse ymmärrä yhtään että että miksi tuollaista ajattelua ja käytöstä pitäisi edes hävetä. Sitä elämänsä rakkautta metsästäessä saataa mennä koko elämä ohi.

Vierailija
68/101 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvelen että tästä löytyy syy "Seksi on ihan hyvää ja arki pyörii"

eli, mies saa seksiä ja nainen hoitaa kotityöt, se tavallinen tarina

Vierailija
69/101 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon mahdollista.

Vierailija
70/101 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

95%:n todennäköisyydellä on.

Vierailija
71/101 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen tyytynyt mieheeni. Hänen kanssaan olen saanut turvallisen elämän, kaksi tervettä ja menestyvää lasta ja kohtuullisen hyvää seksiä. Parhaat seksi kokemukset sain nuoruudenrakkaaltani, jonka vei vihille paras tyttökaverini. Pari kertaa olen saanut kokea vielä hänet uudelleen,viimeksi viime talvena. Hän on vieläkin yhtä ihana ja taitava. Vain hänen kanssaan koen sarjaorgasmin. 

Huo rahan sinä olet. 🤮

Mene sinä kotiis oksentamaan🤭

Vierailija
72/101 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuäiteihin vaan tyydytään.

Vierailija
73/101 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nämä lätkimään lähteneet isät ovat sankareita?

Vierailija
74/101 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuäiti saattaa valita miehen myös sillä perusteella että miten hyvä isäpuoli mies voisi olla ja millainen asunto hänellä on. Jos mies tuo hyvän elintason, niin hänen ei tarvitse olla välttämättä naiselle itselleen se kaikkein mielenkiintoisin. Tuttavissani on montakin naista jotka ei olisi miehensä kanssa jos hänellä ei olisi isoa taloa johon naisen oma perhe mahtui.

Itse en lähtisi ikimaailmassa uusioperhe juttuihin, koska sieltä niitä tyytyjiä löytyy.

Vierailija
75/101 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi usein tyydyttynyt sinuun?

Vierailija
76/101 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten on helppoa sanoa noin, koska potentiaalisia ehdokkaita on lähes loputtomasti. Vaikka lopulta onnelliseen suhteeseen tarjokkaita onkin lähes yhtä vähän kuin miehilläkin. Tavismiehistä lähes sata prosenttia tyytyy johonkin, mitä nyt sattuvat saamaan. Siinä mielessä tavismiehet ja naiset ovat samassa veneessä, että ovat mestareita selittämään tilanteensa itselleen parhain päin biologian kuitenkin ohjatessa laivaa. 

Vierailija
77/101 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä ei olisi mielummin yksin vaikka varsinkin nuoret tuntuukin nykyään olevan ihan ok sen kanssa. Valtaosa ihmisistä haluaa turvaa toisesta luotettavasta ihmisestä arkeen ja kaikkiin elämän asioihin. Tuo "yksin on ihan ok olla" on erittäin uusi juttu ihmisten historiassa ja suurin osa tällä hetkellä elävistä ihmisistä ei ole sellaiseen oppinut tai sitä halua.

On siinä tietysti hyviäkin asioita että viihtyy itsekseenkin ja voi olla onnellinen mutta jokainen joka sanoo sen olevan parempi tapa elää ei ole koskaan ollut hyvässä avosuhteessa tai vastaavassa.

Vierailija
78/101 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos kasvattaisit terveen itsetunnon?

Lopputulos siitä voi olla sitten se, että ap jättää nykyisen puolisonsa. 

Itselläni on ollut myös tätä ongelmaa, että olen vasta myöhemmin tajunnut toisen tyytyneen minuun. Kun kaikki tosiaan oli minun aloitteestani, treffit, suhteen eteneminen (siis yhteenmuutto jne) minun aloitteestani yms yms.

Välillä kuunnellen, kuinka kehuttiin jotakuta naista kauniiksi. Mutta koska piti todistella olevan hyvä itsetunto niin eihän nyt tuollainen haittaa....

Nyt kun olen tässä muutaman vuoden ollut yksin ja oikeasti kasvatellut itsetuntoani, niin en missään nimessä jäisi tuollaiseen suhteeseen. Jos huomaisin itselläni olevan vetovastuu kaikesta, niin totean ettei toista kiinnosta.

Vierailija
79/101 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on tyytynyt. Keskimäärin miehen seksikumppanit elämän aikana lasketaan yhden käden sormin joten mikä on todennäköisyys että hän sai mistä haaveili? Niinpä.

Vierailija
80/101 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai on tyytynyt. Keskimäärin miehen seksikumppanit elämän aikana lasketaan yhden käden sormin joten mikä on todennäköisyys että hän sai mistä haaveili? Niinpä.

Onneksi iän myötä nämä alkaa huomata rivien välistä. Nuorempana sitä oli niin naiivi ja yritti vain tehdä kaikkensa ollakseen toiselle se paras tyttöystävä ja sitä kautta ansaita toisen rakkaus.

Viimeisimmästä suhteesta lähdin kävelemään kun aloin huomata noita tyytymisen merkkejä. Kyllä se tulee esiin lipsautuksina tai muina merkillepantavina juttuina, vaikka kuinka yrittäisi esittää kiinnostunutta.