Onko mieheni vain tyytynyt minuun?
Mistä merkeistä sen voisi nähdä? Sanoo kyllä rakastavansa mutta silti epäilen. Minä häntä lähestyin ja olen aina ollut se aloitteellinen osapuoli?
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Minä voin kyllä myöntää että olen tyytynyt vaimooni. Minulla ei ollut mahdollisuutta sellaiseen naiseen jonka olisin halunnut ja tämä nyt oli minusta kiinnostunut. Seksi on ihan hyvää ja arki pyörii, mutta oikeaa ihastumista en koksaan kokenut.
Mitäpä väliä sillä edes on vaikka olisikin tyytynyt jos sitä ei koskaan toiselle sano?
Ihan ok. Hän tyytyi sinuun, koska hyvännäköisen ja/tai fiksun kanssa ei onnistunut, sinä kerrot tyytyneesi häneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät valitse naista rakkauden perusteella.
Höpö höpö. Monet naiset sen sijaan pariutuvat hyöty perusteilla, Katso vaikka miesten parisuhdestatuksen ja tulotason välistä tilastollista korrelaatiota.
Höpö höpö. On aivan sattumaa, että suurituloisin desiili miehistä on tilastojen mukaan kaksi kertaa useammin aviossa kuin pienituloisin desiili. Vai eikö sittenkään? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voin kyllä myöntää että olen tyytynyt vaimooni. Minulla ei ollut mahdollisuutta sellaiseen naiseen jonka olisin halunnut ja tämä nyt oli minusta kiinnostunut. Seksi on ihan hyvää ja arki pyörii, mutta oikeaa ihastumista en koksaan kokenut.
Mitäpä väliä sillä edes on vaikka olisikin tyytynyt jos sitä ei koskaan toiselle sano?
Miten ihmeessä pystyy olemaan jonkun kanssa jos ei ole ihastunut? Itse olisin mieluummin yksin.
Arvelen että tästä löytyy syy "Seksi on ihan hyvää ja arki pyörii"
Arki pyörii yksinkin ja seksikin on ihan hyvää vaikka yksin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ovat jossainmäärin tyytyneet. Jos ihmiset saisi valita ihan kenet tahansa niin kaikilla menisi puoliso vaihtoon.
Homoillakin?
Mahdollisesti. Ota yhteyttä ihastukseesi ja vie hänet kaljalle.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ovat jossainmäärin tyytyneet. Jos ihmiset saisi valita ihan kenet tahansa niin kaikilla menisi puoliso vaihtoon.
Miten niin? Ihan sain sen miehen, jonka halusin, ja rakastan yhä kovasti vuosikymmenten jälkeen. Keneen minä hänet vaihtaisin?
Minäkin olen tyytynyt mieheeni. Hänen kanssaan olen saanut turvallisen elämän, kaksi tervettä ja menestyvää lasta ja kohtuullisen hyvää seksiä. Parhaat seksi kokemukset sain nuoruudenrakkaaltani, jonka vei vihille paras tyttökaverini. Pari kertaa olen saanut kokea vielä hänet uudelleen,viimeksi viime talvena. Hän on vieläkin yhtä ihana ja taitava. Vain hänen kanssaan koen sarjaorgasmin.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen tyytynyt mieheeni. Hänen kanssaan olen saanut turvallisen elämän, kaksi tervettä ja menestyvää lasta ja kohtuullisen hyvää seksiä. Parhaat seksi kokemukset sain nuoruudenrakkaaltani, jonka vei vihille paras tyttökaverini. Pari kertaa olen saanut kokea vielä hänet uudelleen,viimeksi viime talvena. Hän on vieläkin yhtä ihana ja taitava. Vain hänen kanssaan koen sarjaorgasmin.
Sarjaorgasmi onkin naisille suhteen tärkein kriteeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin voi sanoa vain ihminen, joka ei ole ollut koskaan rakastunut. Toki rakastuminen hiipuu ja usein rakkauskin, mutta kai nyt suurin osa liitoista on kuitenkin saanut alkusysäyksen siitä. Ja rakastuneelle ei kelpaa muu kuin oma mielitietty, vaikka tämä ei objektiivisesti ajatellen mitenkään täydellinen olekaan.
N54
Ainakin minun tuttupiirissä iso osa avioliitoista oli jotain muuta kuin rakkausliittoja. Ainakin kolme miestuttuani myönsi, että mitään isompia tunteita ei ollut, mutta he halusivat perheen. Saivat kyllä hyvät vaimot joka tapauksessa. En tiedä, ovatko kaikki liitot kestäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin voi sanoa vain ihminen, joka ei ole ollut koskaan rakastunut. Toki rakastuminen hiipuu ja usein rakkauskin, mutta kai nyt suurin osa liitoista on kuitenkin saanut alkusysäyksen siitä. Ja rakastuneelle ei kelpaa muu kuin oma mielitietty, vaikka tämä ei objektiivisesti ajatellen mitenkään täydellinen olekaan.
N54
Ainakin minun tuttupiirissä iso osa avioliitoista oli jotain muuta kuin rakkausliittoja. Ainakin kolme miestuttuani myönsi, että mitään isompia tunteita ei ollut, mutta he halusivat perheen. Saivat kyllä hyvät vaimot joka tapauksessa. En tiedä, ovatko kaikki liitot kestäneet.
Uliuliuli kiipes langalle.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuollaisessa suhteessa oleminen ole hirveän raskasta?
Entä mietitkö koskaan, että se unelmien nainen meni ehkä ohi, koska menit väärän ihmisen kanssa naimisiin?
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät valitse naista rakkauden perusteella.
Höpö höpö. Monet naiset sen sijaan pariutuvat hyöty perusteilla, Katso vaikka miesten parisuhdestatuksen ja tulotason välistä tilastollista korrelaatiota.
Teit korrelaation perusteella johtopäätöksen syy-seuraussuhteesta. Mitäpä jos tulotaso miehellä kertoo (keskimäärin) halusta kehittyä, kiinnostuneisuudesta maailmanmenosta jne.?
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuollaisessa suhteessa oleminen ole hirveän raskasta?
Entä mietitkö koskaan, että se unelmien nainen meni ehkä ohi, koska menit väärän ihmisen kanssa naimisiin?
Olen onnekas, kun olen löytänyt aivan ihastuttavan vaimon. Jos olisin kuitenkin kovin mitättömän näköinen ulkonäöltäni ja sosiaalisilta taidoiltanikin, olisin "tyytynyt" vähempäänkin. Olisin taatusti onnellisempi vähän vähemmänsopivankin naisen kanssa kuin ikisinkkuna.
Onhan minulla tuosta nuoruudessani kokemustakin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on jotenkin sukupuolittunut huolenaihe. Ajatelkaas, jos miehetkin ajattelisivat samoin.
Minun vaimoni teki aikoinaan aloitteen, kun en olisi ikinä uskonut, että niin ihana nainen voisi olla minusta kiinnostunut.
Ujona leidinä kirjoitti servettiin: "Would you go out with me?"
Nyökyttelin hämmentyneenä ja sovittiin illaksi tapaaminen. Otin sitä kiireesti kädestä kiinni ja vaimo puristi niin tiukasti takasin, että tällä tiellä on oltu jo neljännesvuosisata. Terveisiä vaan kaikille miesten metsästysvietistä vouhottaville pelkureille!
Onkohan tässä kädessä pitämisessä jotain erityistä taikaa kun minäkin muistan alkuaikojen kädestäpitämisen ja vieläkin tunteet elossa ja yli 50 vuotta.
Naiseni on luottotiedoton yksinhuoltaja ja hän ei olisi kanssani jos minulla ei olisi uudehkoa ja tilavaa omakotitaloa johon mahtuu hänen lapsensa ja lemmikkinsä. Minä mahdollistan hänelle keskiluokkaisen elämän ja hän täyttää minun läheisyydenkaipuun ja sekin tarpeen. Muuten on aika vähän tunteita ja voisi puhua kaveruudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N54
Silmä lailla komoastuttaan herkästi narsisteihin, mikä näkyy ja tuntuu vasta vuosien päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N54
Silmä lailla komoastuttaan herkästi narsisteihin, mikä näkyy ja tuntuu vasta vuosien päästä.
= sillä lailla kompasttuu herkästi narsisteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kasvattaisit terveen itsetunnon?
Miten se liittyy siihen onko ap:n mies tyytyjä vai ei?
Terveen itsetunnon omaava ihminen ei edes ala pohtia onko toinen tyytynyt.
Terveen itsetunnon omaava nimenomaan pohtii, onko toinen tyytynyt vai aidosti rakastunut, ja lähtee menemään, jos toinen ei rakasta aidosti.
Kaikki liitot perustuu johonkin hyötyyn. Eihän me muuten oltaisi esim. sotilasliitossa. Avioliitossa se on ihmiskunnan jatkuminen lisääntymisen merkeissä ja tämän toiminnan turvaaminen taloudellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N54
Häh? Yritätkö selittää, että narsisteihin rakastutaan jotenkin yleisemmin kuin terveisiin? Tai että narsismi paljastuu vasta vuosien päästä? Kumpikin väite on puppua. Ja väitätkö, että ei pitäisi muodostaa suhteita ihmisiin, joita kohtaan on oikeita tunteita, vaan kannattaisi tahallaan ottaa joku, jota ei halua erityisesti? Nyt on kyllä merkillistä settiä.
N54
Hyötyperuste on yhdyssana.