Maleme imperial
Pari päivää sitten tehty keskustelu poistui. Kertokaahan Kreetalla Maleme imperialissa käyneet, mikä on hotellin paras huone? Premium vai Superior? Ja myös muita huomioita hotellista kaivataan!
Kiitos vastauksista!
Kommentit (42)
Hieno hotelli. Ulkoapäin näin joten en huoneisiin osaa sanoa mitään.
Kiitos vastauksesta! Osaatko sanoa, mitä siitä hotellin ympäristöstä löytyy?
ap
Tietääkö joku hotellin huoneista? Mitä odottaa, onko äänieristystä, ilmastointia?
Me oltiin premium-kaksiossa josta käynti siihen rakennuksen omaan uima-altaaseen. Se oli ainakin ihan hyvä huone, jonne ei kuulunut sen kummemmin ääniä mistään. Muista ei ole kokemusta.
Hotellin ympäristöstä mä sulle kerroinkin siinä edellisessä ketjussa.
Kiitos! Olen kahden vaiheilla, että premium vai superior huone. Muistatko, oliko se premium huoneiden edessä oleva allas miten syvä, että onko se ihan pikkulapselle vai onko iloa teineille? Se kattoterassilla oleva uima-allas näyttää kiinnostavalta, jos joku tietäisi onko oikeasti hyvä?
ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Olen kahden vaiheilla, että premium vai superior huone. Muistatko, oliko se premium huoneiden edessä oleva allas miten syvä, että onko se ihan pikkulapselle vai onko iloa teineille? Se kattoterassilla oleva uima-allas näyttää kiinnostavalta, jos joku tietäisi onko oikeasti hyvä?
ap
Ei sovellu uimataidottomalle, on sen verran syvä. Toisessa päässä on matalampi osa ihan pienille.
Kiitos vastauksesta! Ja siis teinien kanssa matkustan, yritän löytää sellaisen vaihtoehdon että he viihtyvät!
ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksesta! Ja siis teinien kanssa matkustan, yritän löytää sellaisen vaihtoehdon että he viihtyvät!
ap
Voisin veikata että se kattoterassilla oleva on teinien mielestä parempi. Ei siinä premium-puolen uima-altaassa ole mitään nähtävää niin sanotusti.
Totta, se näyttää siinä kuvassa kyllä rauhalliselta, mutta ehkä tylsä pidemmän päälle.
Tietääkö kukaan Superior huoneista, millainen äänieristys, mitä eroa yksiöllä ja kaksiolla, onko esim paremmilla paikoilla toinen..? Välillä yksiöstä pyydetään enemmän kuin kaksiosta, miksiköhän näin?
ap
Kukaan käynyt Superior huoneissa?
Olin muutama vuosi kyseisessä hotellissa. Huone oli lasten leikkipaikan takana ns. sisäpihan puolella. Mielestäni normi huone ja isohko parveke leikkipaikan suuntaan. Otin puolihoidon. Aamiainen hyvä monipuolinen mutta illallinen pettymys. Pelkkää einestä lämmitettynä. Otin listalta Wieninleikkeen ja se oli pakastealtaasta otettu valmis ja jotain paistettuja perunoita sen kanssa. Ensi kerralla jos menen tähän hotelliin otan pelkän aamiaisen. Maleme muuten rauhallinen kylä. Pidin kovasti paikasta.
Hotellissa pelkästään suomalaisia. Kiviranta, silloin ku ite olimme kauppoja oli lähellä tosi vähän nyt voi olla enemmän
Ympäristössä ei ole juuri mitään, muutamia ravintoloita ja hotelleja. Ranta on pikkukiviranta ja ajoittain tuulinen. Hotelli lapsiperheille, hirveä meteli kuuluu kadulle asti.
Vierailija kirjoitti:
ap
Kattoterassilla oleva allas on hyvä, ehkä 120 m syvä. Huoneiden edessä oleva allas on syvä, yli 2 m, ei uimataidottomille.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan käynyt Superior huoneissa?
Olemme käyneet, tykkäsimme ja kattouima-allas oli kiva.
Vierailija kirjoitti:
Hotellissa pelkästään suomalaisia. Kiviranta, silloin ku ite olimme kauppoja oli lähellä tosi vähän nyt voi olla enemmän
Muutama pikkukauppa on edelleen, isommat löytyvät Plataniaksesta, matkaa n. 4 km.
Kiitos vastauksista! Jostain palautteesta luinkin tuosta, että oli lämmitetty eineksiä. Sitten toisaalla sanottiin, että on hyviä kreikkalaisia ruokia.
Ketään paikalla joka tietäisi?