Eikö sinulla oikeasti ole parempaa tekemistä kuin päivystää täällä JUHANNUSPÄIVÄNÄ?
Kommentit (67)
Ei. Katson RSO:n konserttia ja törmäsin tähän:
"Tiesitkö, että älykkyys periytyy äidiltä?
Tutkimusten mukaan äidin geenit vaikuttavat siihen, kuinka älykäs lapsesta tulee."
https://www.is.fi/perhe/art-2000001262133.html
Sun äidillä on varmaan jättihinkit eikä ole mikään älykkö, joten sullakin riittää manboobsia eikä älyn säilä säkenöi.
Tulin just räntälentistä pelaamasta..
Koko ihmiskunnan kehitys on tähdännyt siihen että sateella voi loikoa pehmoisella sohvalla ja puhua paskaa, eikä ruoka lopu kesken.
Mietin kahta asiaa: 1. ap:n kroonista ahdistusperäistä riidanhalua ja 2. sitä, mitä laitan ruuaksi.
1. Mene lääkäriin koska olet sairas
2. Grillimakkaraa, pekonia, uuniperunoita ja melonisalaattia. Sähköuunin grillivastuksilla. Satakoon ulkona vaikka viikon.
3. Hyvää juhannusta! Älkää päätykö tilastoon.
"Heräsi kysymys ja tuli Mieleen"
No ei ainakaan mun Miele sanonut mitään!
Onneksi et sanonut että "tulin Mieleen"
No, luuletko, että työttömällä olisi rahaa lähteä kotoa johonkin?
Täällä kerrostalossa ei saa grillata eikä voi uida.
Ei. Et sinäkään muuta tee, ap. Joko ärsyttää kantaa vettä ämpärillä ja juosta sateessa paskahuussiin jossa on miljoona kärpästä?
En nyt varsinaisesti päivystä. Välillä katon onko kiinnostavia aloituksia.
Yksin oon, Aamu saunassa käyty, ruokaa teen ja olutta on .
Vierailija kirjoitti:
No, luuletko, että työttömällä olisi rahaa lähteä kotoa johonkin?
Täällä kerrostalossa ei saa grillata eikä voi uida.
Voi grillata uunissa ja voi ulkoilla, mikä vastaa uimista. Kaupungissa on moni uimapaikka auki ja bussilla pääsee hutikassakin. Älä yritä ulista siinä, maalaispersu.
Eilen minut torjui kymmenen naista. Nuolen vielä henkisiä haavojani. T:Sinkkumies
Mikäs sen mukavampaa kuin juoda kaljaa ja kirjoitella typeryyksiä tänne.
No mitä se parempi tekeminen olisi? Saunaa ei ole enkä siitä tykkää, urheilla ei jaksa ja kipujakin on, ruokaa ei huvita tehdä ja löytyy kaapistakin valmiina. Ei vaan jaksa.
Vierailija kirjoitti:
En nyt varsinaisesti päivystä. Välillä katon onko kiinnostavia aloituksia.
Ne kiinnostavat jutut poistetaan aika nopeasti.
Tavallinen päivä. Ei ole juhlittavaa siinä, että valon määrä alkaa vähentyä ja menemme kohti syksyä.
Täällä sataa kaatamalla, mikään paikka ei ole auki ja kotitöitäkään ei riitä loputtomiin. Ryypätäkö pitäisi mieluummin?
Tämä on niin parempaa kuin oikea elämä.
M55
Kulutan vain aikaa, vartin päästä täytyy lähteä töihin
Vierailija kirjoitti:
Yksin oon, Aamu saunassa käyty, ruokaa teen ja olutta on .
Aamusauna kirjoitetaan pienellä yhteen.
Mä oon mieluummin kotona kuin sun kaljamakkarasaunasyrjäytymisessä.
Muistapa että mieslollo tuli just Mieleen.