Eikö sinulla oikeasti ole parempaa tekemistä kuin päivystää täällä JUHANNUSPÄIVÄNÄ?
Kommentit (67)
Kuuluu sinulle, ap, millä tavalla?
Virallinen krapulapäivä ja vettä taivaan täydeltä. En nyt heti keksi parempaa täällä notkumispäivää.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä mutta olen jotenkin lamaantunut tästä juhannuksesta ja kaikenlaisia ajatuksia päässä ihmissuhteista jotka eivät ole kunnossa ja siksi koko juhannus on tuskallista. Siis kamala tuska ja ahdistus ja täällä naputus vähän jotenkin helpottaa oloa.
🤎
Voihan tässä samalla näplätä kaluaan ja piereskellä.
Muiden mielestä olisi ollut. Reissuun olisi pitänyt lähteä, mutta haluan viettää aikaani näin ja kotona.
Tekeekö juhannus sateisesta lauantaipäivästä joten erityisen?
Just tulin koiran kanssa lenkiltä, pyykkikone pyörii, odottelen saunan lämpeämistä...
No tarkoitus oli lähteä päivävaellukselle mutta ei sateella huvita. Kohta leivon kakun. Siivonnut olen jo. Vähän menee kuin arkilauantai tämä päivä. Illalla jos kävisi lenkillä mikäli tuo sade loppuu.
Aivan ihanaa. Salilla käyty, syöty, ulkoiltu. Mikäs tässä ollessa.
Jouduin korkean kuumeen takia jättämään normirutiinit kokonaan tauolle.
Yleensä teen jonkinlaisen aerob./lihaskunto treenin jopa kolme kertaa päivässä. Meditaatio, rukous, mielenhallinta mentaalipuolella.
Kurkkukivun takia en valmistanut tyypillistä työlästä ruokaa, vaan helposti nieltävän, nopeamman keiton.
Ensi juhannusta vietän todennäköisesti vanhaan tapaan Turun saaristossa.
Ihan ok näinkin, ei moitittavaa Anno Domini 2025. Gratitude! 👋
Hidas aamu. Siemailen tässä aamukahvia. Tänään ei tule lehteä ja uutiset ovat lähinnä Trumpetti sitä ja tätä. En halua lukea niitä.
Kohta lähdetään mummulaan juhannusruualle. Asumme samassa kaupungissa, niin kotoa käsin tullaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisi, mutta pidän tähän väliin laiskan hetken ennen kuin siirrytään naapuriin ja alkaa ruuanlaittorumba. Päivystää en ajatellut.
Ainako ruokaa ja syömistä? Kärsit aliravitsemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä mutta olen jotenkin lamaantunut tästä juhannuksesta ja kaikenlaisia ajatuksia päässä ihmissuhteista jotka eivät ole kunnossa ja siksi koko juhannus on tuskallista. Siis kamala tuska ja ahdistus ja täällä naputus vähän jotenkin helpottaa oloa.
Samantapainen meno täällä. Lymyilen täällä kammarissa, ettei tarvitsisi kohdata todellisuutta ja yritän löytää ketjuja, jotka saisi edes vähän hymyilemään.
Eipä näytä meillä kummallakaan olevan.
Toisin kuin sinulla, niinkö :D
Oli huiput bileet eilen, nyt lueskelen näitä ennen päivän muita juttuja.
No eipä kyllä. Mutta mites sulla, kun täällä olet?
Minulle maksetaan Purraa solvaavista avauksista.
Täällähän AP:kin näyttää juhannuspäivänä maleksivan, vaikka muita niin kovasti ihmettelen.
On kylmä ja vettä sataa. Ruuat iltapäivälle on valmisteltu ja nyt ei ole mitään tekemistä ennen vieraiden tuloa.