Sosepurkkien etiketit, kannet: kerätäänkö?
Siis miten näitä yleensä kannattaa kerätä? Vasta aloitettiin soseilut, eikä nyt taida olla yhtään keräystä menossa, mutta mitäs sinne yleensä on edes pitänyt lähettää? Ihan koko purkkeja en viitsis säilyttää kymmeniä/satoja...
Kommentit (6)
Noista puuro- ja vellijauhepaketeistakin tulee yleensa aika hyvin pisteita, niista ainakin NestleBonalla on leikattu ne etupuolen ylaosat, siis se kohta, missa lukee se teksti. Meillakin vasta n. vuoden kokemus noista kampanjoista, mutta semmonen tuntuma on, etta ensi syksyna saattaisi olla taas NestleBonalla joku kamppis. Ainakin kahtena edellisena syksyna on ollut. Meilla jai viime kamppiksesta yli etiketteja ja olen kylla laittanut muutenkin vahan sivuun, ihan tulevaa ajatellen. Kaikki hyoty irti vain! :D
-Pilkku rv. 20+2 & Sara-Ellen 1v4kk-
esim. muksu, kerätäänkö niistä joskus jotain?
Me ollaan kerätty bonan etiketit talteen, purkit ja kannet oon pessy ja vieny kierrätykseen.
oli jossakin keräilyssä ohje, että etupuoli leikataan irti. Itse en jaksa niitä leikellä, kun ei nyt ole mitään keräystäkään, mutta purkkien etiketit meilläkin repäistään säilöön vastaisen varalle :D
Viime syksynä oli Muksun keräys. En itse osallistunut, niin en muista mitä noista tetroista piti irroittaa. Mutta siis heilläkin keräyksiä on siis ollut. :)
tulee meillä laitettua talteen kaikista sosepurkeista.
Nyt on menossa Semperin keräys, etikettejä lähettämällä saa ruokailuvälineet ja viimeksi kun Bonalla oli keräys, etiketit sinnekin piti lähettää. Eli ei tarvi koko purkkia säästää ;o)