Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuus on itsepuolustuksen paras muoto

Vierailija
20.06.2025 |

Jos olet nainen.

Ja ne, jotka tulee tähän sössöttämään, voivat etsiä ne tilastot, missä kerrotaan kuka on naiselle se vaarallisin uhka.

Ja laittaa löytämänsä linkin tähän ketjuun, kiitos.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurha on paras itsepuolustuksen keino. 

Vierailija
2/23 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö ap yrität uskotella itsellesi, että on tosi hyvä juttu kun jäit yksin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Femcelin ulinaa.

Vierailija
4/23 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyökkäys on paras sinkkuus

Vierailija
5/23 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neontukka tärisee kirkumisesta.

Vierailija
6/23 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei menetä mitään kun pysyttelet sinkkuna. Itseasiassa vain voittavat.

Vierailija
7/23 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sössöttäjien linkit tilastoihin?

Vastaus: ei missään, koska he eivät halua myöntää, että naisen pahin uhka on oma mies. Miksi he eivät halua sitä myöntää? Hehän voisivat olla se mies, joka ei ole uhka naiselle, vaan hänen tukensa ja turvansa. Silloin heidän ei tarvisi kiukutella mammapalstalla anonyymeille naisille, jotka rohkaisevat kanssasiskojaan pitämään itsensä turvassa.

Vierailija
8/23 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näissä ketjuissa aina oletetaan, että sinkkuudestaan nauttivat naiset ovat aina olleet yksin? 

Mä erosin kaksi vuotta sitten ja olen edelleen sinkku. Seksisuhde mulla toki on. En vain koe olevani valmis parisuhteeseen. En silti ole ollut aina sinkku. Olen ollut elämäni aikana kahdessa pitkässä parisuhteessa joista ensimmäisessä sain lapsen ja toisessa suhteessa olin naimisissa. Lisäksi on ollut lyhyempiä seurusteluita. 

Vierailija
9/23 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näissä ketjuissa aina oletetaan, että sinkkuudestaan nauttivat naiset ovat aina olleet yksin? 

Mä erosin kaksi vuotta sitten ja olen edelleen sinkku. Seksisuhde mulla toki on. En vain koe olevani valmis parisuhteeseen. En silti ole ollut aina sinkku. Olen ollut elämäni aikana kahdessa pitkässä parisuhteessa joista ensimmäisessä sain lapsen ja toisessa suhteessa olin naimisissa. Lisäksi on ollut lyhyempiä seurusteluita. 

Aivan. Varmaan me kaikki ollaan koettu miessuhde, -suhteita, ja todettu hyvistä syistä, että tämä ei ole sitä mitä me haluamme.

Vierailija
10/23 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliuliuliuli

Vierailija
11/23 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et ole miehen näkökulmasta sinkku.

Vierailija
12/23 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppaniksi valikoituu aina joku väkivaltainen narsisti tai suhde on muuten joka kerta riidan täyteistä paskaa, niin pysykää ihmeessä sinkkuina. Vika saattaa nimittäin löytyä suurelta osin peilistä.

Vierailija
13/23 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et ole miehen näkökulmasta sinkku.

Miten niin en ole? Kyllä mä olen sinkku koska en ole parisuhteessa. 

Vierailija
14/23 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten vastauksista näkyy, tähän aloituksen väitteeseen ei ole rationaalista vastaväitettä, vain pelkkää tunteenomaista purkausta.

Jos hankkiudut parisuhteeseen miehen kanssa, olethan valmis puolustautumaan fyysisesti. Suosittelen itsepuolustuskurssia. Pahin uhka on aina oma mies, juuri se, jonka vierestä heräät aamuisin. Ei se, joka vaanii pimeän puiston puskassa.

Vierailija
15/23 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä sössöttäjien linkit tilastoihin?

Vastaus: ei missään, koska he eivät halua myöntää, että naisen pahin uhka on oma mies. Miksi he eivät halua sitä myöntää? Hehän voisivat olla se mies, joka ei ole uhka naiselle, vaan hänen tukensa ja turvansa. Silloin heidän ei tarvisi kiukutella mammapalstalla anonyymeille naisille, jotka rohkaisevat kanssasiskojaan pitämään itsensä turvassa.

Haluatko sössöttäjä myös linkin, jossa todetaan naisten olevan parisuhteessa vähintään yhtä usein väkivaltainen kuin miestenkin?

Vierailija
16/23 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten vastauksista näkyy, tähän aloituksen väitteeseen ei ole rationaalista vastaväitettä, vain pelkkää tunteenomaista purkausta.

Jos hankkiudut parisuhteeseen miehen kanssa, olethan valmis puolustautumaan fyysisesti. Suosittelen itsepuolustuskurssia. Pahin uhka on aina oma mies, juuri se, jonka vierestä heräät aamuisin. Ei se, joka vaanii pimeän puiston puskassa.

Anteeksi nyt vain, mutta ei tuo sun ajattelutapa ole terve. Mä olin 10 vuotta yhdessä miehen kanssa jonka kanssa olin naimisissakin. Kertaakaan mun ei tarvinnut pelätä, että mies kävisin muhun käsiksi. Myöskään aiemmassa pidemmässä parisuhteessa missä sain lapsen mun ei tarvinnut kertaakaan pelätä, että mies kävisi käsiksi. 

T: Se joka on ollut kaksi vuotta sinkkuna

Vierailija
17/23 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarallisin tilanne on se, kun nainen haluaa lopettaa suhteen. Silloin tapahtuu suurin osa väkivallanteoista ja henkirikoksista.'

Toiseksi vaarallisin on tilanne, jolloin nainen on raskaana, ja siten haavoittuvimmillaan.

Vierailija
18/23 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta erittäin onnellista avioliittoa takana, ja toivottavasti vähintään yhtä paljon edessä. Harmi kun ei onnistu kaikilta.

Vierailija
19/23 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt vain, mutta ei tuo sun ajattelutapa ole terve. Mä olin 10 vuotta yhdessä miehen kanssa jonka kanssa olin naimisissakin. Kertaakaan mun ei tarvinnut pelätä, että mies kävisin muhun käsiksi. Myöskään aiemmassa pidemmässä parisuhteessa missä sain lapsen mun ei tarvinnut kertaakaan pelätä, että mies kävisi käsiksi. 

T: Se joka on ollut kaksi vuotta sinkkuna

Olit onnekas. Minä puhun tilastoista, en yksittäisistä tapauksista. Keskiverrosta, en juuri sinusta. Tietenkin on naisia, joiden miehet eivät ole väkivaltaisia, ei minunkaan ollut. Silti oma mies on se, joka useimmin on uhka naiselle.

Vierailija
20/23 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 vuotta erittäin onnellista avioliittoa takana, ja toivottavasti vähintään yhtä paljon edessä. Harmi kun ei onnistu kaikilta.

Tuo viimeinen lause on niin typerä. Ei kaikki edes halua parisuhdetta. Jotkut parisuhteessa olevat kuvittelevat parisuhteen olevan ainoa oikea tapa olla ja elää. Muut ovat sitten jotenkin alempia ihmisiä. Huvittavaa, että luulet olevasi parempi kuin muut. Olet melkoisen ylimielinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi