Mitä sanoa sellaiselle ihmiselle, josta haluan vain erota, mutta tämä vaan inttää vastaan?
Olen väliaikaisessa "majoituksessa" koska haluan vain eroon tästä ihmisestä. Hänestä ei ollut siis edes kumppaniksi. Eli kaikki vuodet omaa elämäänsä ja minä olin vain "joku". Nyt kun sanoin, että tämä on loppu, niin on kaikkea vastaan ja pommittaa tekstiviestein. Puhelimen olen estänyt, mutta haluan nähdä mitä viestejä lähettää (mahd.todisteita poliisille) Mies on ollut nuoruudessa väkivaltainen, että pelkään oikeasti. Kelvannut en koskaan, mutta nyt ei sitten hyväksy sitäkään, että minä lähden omille teille.
Kommentit (8)
Ei tarvii sanoa mitään vaan toimia. Sanomiset on sanottu
Tuollaisen kanssa ei olisi pitänyt alunperinkään muuttaa yhtään. Kuten myöhemmin huomasit.
Mitä sanottavaa sinulla on?
Et sinä tarvitse hänen hyväksyntää tai lupaa eroamiseen.
Sanot että heihei. Voit myös toivottaa hyvää jatkoa ja mainita, että muu kuin mahdollinen pakollinen yhteydenpito päättyy nyt ja että joudut estämään hänet kaikissa viestimissä, ellei hän lopeta häiriköintiä.
Mies olen, sanoin, et kun me jatkuvasti vaan riidellää, minä ärsytän sinua (näköjään) koko ajan, kun ttkua tihraat.
Niinpä sitten.
No olet eronnut jo vai onko teillä avioliitto?
No etkö sä jo lähtenyt?