Sinkkuus on itsepuolustuksen paras muoto
Jos olet nainen.
Ja ne, jotka tulee tähän sössöttämään, voivat etsiä ne tilastot, missä kerrotaan kuka on naiselle se vaarallisin uhka.
Ja laittaa löytämänsä linkin tähän ketjuun, kiitos.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten vastauksista näkyy, tähän aloituksen väitteeseen ei ole rationaalista vastaväitettä, vain pelkkää tunteenomaista purkausta.
Jos hankkiudut parisuhteeseen miehen kanssa, olethan valmis puolustautumaan fyysisesti. Suosittelen itsepuolustuskurssia. Pahin uhka on aina oma mies, juuri se, jonka vierestä heräät aamuisin. Ei se, joka vaanii pimeän puiston puskassa.
Anteeksi nyt vain, mutta ei tuo sun ajattelutapa ole terve. Mä olin 10 vuotta yhdessä miehen kanssa jonka kanssa olin naimisissakin. Kertaakaan mun ei tarvinnut pelätä, että mies kävisin muhun käsiksi. Myöskään aiemmassa pidemmässä parisuhteessa missä sain lapsen mun ei tarvinnut kertaakaan pelätä, että mies kävisi käsiksi.
T: Se joka on ollut kaksi vuotta sinkkuna
Olit onnekas. Minä puhun tilastoista, en yksittäis
Tai ehkä sinä olitkin epäonnekas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten vastauksista näkyy, tähän aloituksen väitteeseen ei ole rationaalista vastaväitettä, vain pelkkää tunteenomaista purkausta.
Jos hankkiudut parisuhteeseen miehen kanssa, olethan valmis puolustautumaan fyysisesti. Suosittelen itsepuolustuskurssia. Pahin uhka on aina oma mies, juuri se, jonka vierestä heräät aamuisin. Ei se, joka vaanii pimeän puiston puskassa.
Anteeksi nyt vain, mutta ei tuo sun ajattelutapa ole terve. Mä olin 10 vuotta yhdessä miehen kanssa jonka kanssa olin naimisissakin. Kertaakaan mun ei tarvinnut pelätä, että mies kävisin muhun käsiksi. Myöskään aiemmassa pidemmässä parisuhteessa missä sain lapsen mun ei tarvinnut kertaakaan pelätä, että mies kävisi käsiksi.
T: Se joka on ollut kaksi vuotta sinkkuna
Olit onnekas. Minä puhun tilastoista, en yksittäis
Fakta on kuitenkin se, että ei sun ajatukset terveitä ole.
Tilastojen mukaan kotona tapahtuu eniten onnettomuuksia. Älkää siis koskaan hankkiko kotia itsellenne, se on paras tapa ennaltaehkäistä onnettomuuksia.